Природа Кримських гір - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Природа Кримських гір

Урок 62
Тема: Природа Кримських гір.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: добирає індивідуальне обладнання, розкладає його в належному порядку; включається в роботу відразу після вказівки вчителя; дотримується правильної постави під час читання і письма; співпрацює в парі;
загальномовленнєві: говорить в помірному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою і вільною моделлю зв’язно (трьома-чотирма реченнями) передає почуте, побачене; запитує про незрозуміле; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки, розрізняє розмір, форму, колір;
контрольно-оцінні: оцінює власну діяльність за орієнтирами, поданими вчителем.
- інформаційно-комунікативна: будує усні діалогічні та монологічні висловлювання з метою розв’язання спільного завдання;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;
- громадянська: наводить приклади позитивного і негативного ставлення людини до природи.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- знає назви гір України.
Середній рівень:
- наводить приклади позитивного і негативного ставлення людини до природи.
Достатній рівень:
- знаходить на карті України Кримські гори;
- знаходить у підручнику і додаткових джерелах знань інформацію про гори;
Високий рівень:
- аналізує інформацію, висуває пропозиції щодо розв’язання спільного завдання;
- оцінює власну діяльність.

План уроку
1. Визначення учнями теми уроку. Гра «Вилучи зайве». (Додаток 1).
2. Бесіда з метою пригадування учнями назв гір України.
3. Розповідь вчителя про Кримські гори.
4. Бесіда з метою пригадування учнями правил показу на карті гір.
5. Знаходження на карті України Кримських гір. Вправа «Юні географи» (Додаток 2).
6. Знаходження в підручнику та додаткових джерелах знань інформації про Кримські гори. Робота в парі. Аналіз інформації, висування пропозицій щодо розв’язання спільного завдання (Додаток 3).
7. Наведення прикладів позитивного і негативного ставлення людини до природи Кримських гір. Вправа «Мозковий штурм» (Додаток 4).
8. Оцінювання учнями власної діяльності (Додаток 5).
9. Підведення підсумків уроку вчителем.

Додаток 1
- Визначте тему уроку.
Гра «Вилучи зайве»
На дошці написано тему уроку. У слова також вставлено зайві букви.
Прикроода Кримусьоких аглір
Вилучіть зайві букви й прочитайте тему уроку.

Додаток 2
- Знайдіть і покажіть на карті України Кримські гори.
Вправа «Юні географи»
Вчитель називає Кримські гори. Учні відшукують їх спочатку на маленьких картах на партах, а потім на великій карті на дошці.

Додаток 3
Робота в парі
1. Прочитайте текст на картці.
Кримські гори.
Кримські гори – це середньовисокі гори. Хребти з північної сторони мають пологи схили, а з південної – круті.
Найвища гора – Роман-Кош.
У Кримських горах ростуть: дуб, бук, граб, сосна, тис ягідний, ялівець, суничне дерево, плющ, кипарис, магнолія.
В Кримських горах водяться звірі: козуля, куниця, борсук, олень; птахи: гриф, сип, сойка.


2. Заповніть таблицю:

 

Кримські гори
Найвища гора                                          Рослини
                                Звірі та птахи 
Кримських гір                                    Кримських гір                          Кримських гір
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Додаток 4
Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»
Вчитель пропонує учням по черзі навести приклади негативного ставлення людей до природи Кримських гір. Слід продовжувати доти, доки будуть надходити нові приклади. Після цього вчитель пропонує учням навести приклади позитивного ставлення людей до природи Кримських гір. На закінчення можна обговорити наведені приклади.

Додаток 5
- Оціни власну діяльність на уроці.
Замалюй той смайлик, яким ти хочеш оцінити власну діяльність на уроці:



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: Попович Наталія Аркадіївна
Переглядів: 291 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!