Тема: Професії Підтема: Різновид професій Мета: ознайомити учнів з майбутнім неозначеним часом. Навчити учнів висловлювати свої думки використовуючи структури „І / We shall...", "You, they, he, she, it will…”. Повторити лексичні одиниці тем: "Actions" і „Profession". Розвивати мовну здогадку, мовленнєву реакцію, здатність мовного самоконтролю, увагу, мислення, пам'ять. Виховувати інтерес та бажання до вивчення англійської мови. Обладнання: картки, малюнки, схеми, таблиці, магнітофон, аудіозапис, магнітна дошка.
Хід роботи Початок уроку І.Організація класу 1)Привітання Вч.: Good morning, pupils. Д.: Good morning, teacher. Вч.: How are you? Д.: Fine, thank you. And you? Вч.: I'm OK, thank you. Dear children, we have many guests today. Let's greet them too. Д.: Good morning, Good morning, Good morning to you. Good morning, Good morning, We are glad to see you. 2) Перевірка емоційного стану учнів Вч.: Pupils, to start our lesson we must check your mood. If you are in a good mood please show "merry face"; if you aren't in a good mood please show "passive face" and if you are angry show "angry face". - Pupils show me please a picture of your mood. (Діти показують) Bч.:Why are you happy, ...? Д.: I am happy. Вч.: Why? Д.: Because my mother gave me a present yesterday. Вч.: Why are you angry, ...? Д.: I don't know. Вч.: Why are you sleepy, ...? Вч.: Why are you so sad, ...? Вч.: To make your mood better, let's sing a song. 3) Мовленнєва зарядка Let's sing a song. The Seasons Spring is green, Summer is bright, Autumn is yellow, Winter is white. Вч.: I think, that now you are in a good mood.
2. Актуалізація опорних знань 1) Бесіда з учнями по темах: "Actions" і „Profession". Вч.: Looking at the picture answer the questions. -What is the man? -The man is a doctor. -What does he do every day? -He helps people to be healthy every day. -What do you want to be? -I want to be a teacher. -Why? -Because I want to teach children.
Основна частина уроку 1. Оголошення теми і мети уроку.
-Who is he? -He is a child. -And what is this man? -He is a businessman. -Is this boy big or small? -He is small. -But when he grows up, he will become a businessman.
-Translate this sentence into Ukrainian. (Але коли він виросте, він ... бізнесмен). -А щоб правильно перекласти це речення нам треба розглянути тему „Майбутній неозначений час", що в перекладі „The Future Indefinite Tense". 2.Подання нового граматичного матеріалу і практикування у його вживанні а) Пояснення вчителя - Now listen to me please very attentive. В країні Ф'ючерляндії іншими словами в країні Майбутнього були жителі shall і will до них часто в гості приходили: I, We, They, You, He, She, It і різні дієслова. -А які дієслова ви знаєте? (to read, to run, ..) Але одного разу shall і will посварилися і поділили своїх друзів. Shall почало дружити із Ii We, a will із They, Не, She, ... -Repeat after me. I They shall You We She will He It В усному мовленні замість shall і will звичайно вживається скорочена форма 'll, яка на письмі приєднується до підмета: They'll, She'll,... А також ви повинні знати, що іноді допоміжне дієслово will вживається для утворення The Future Indefinite Tense у всіх особах. Особливо часто це трапляється в американському варіанті англійської мови. -Коли вони грали в одну з ігор розповідного речення, то вставали в такій послідовності: I shall play. (Називаючи кожне слово клею на дошку). They will write. -Let's read these sentences. -Let's translate them. (Діти не знають) Для того, щоб перекласти ці речення, запам'ятайте правило, якщо попереду дієслова стоїть shall або will, яке не перекладаються, то це дієслово буде виражати дію у майбутньому. Н-д: I shall read tomorrow. - Я читатиму завтра або Я буду читати завтра. -So, let's translate our sentences. Д.: Я буду грати (гратиму).... Вч.: Коли? Нам у пригоді стануть такі слова: tomorrow tomorrow morning tomorrow night the day after tomorrow next day next month next year
б) Робота із „живими реченнями" (На дошці розкидані слова, діти повинні з них скласти речення) -And now make your own sentences and use these words. Who wants to go to the board? -Make up the sentence. -Read. - Translate. в)Пояснення вчителя. У заперечній формі після допоміжного дієслова вживаємо частку not. В усному мовленні переважно вживаються скорочені форми - shan't замість shall not і won't замість will not. г) Фізкультхвилинка Let's have a rest.
Hands up! - Руки вгору! Hands down! - Руки вниз! Hands on hips! - Руки на пояс! Sit down! - Сідай! Stand up! - Встань! Stand still! - Стій струнко! Hands to the sides! - Руки в боки! Bend left! - Нахились ліворуч! Bend right! - Нахились праворуч! March! - Крокуй! 1,2,3 - Stop! - Раз, два, три - зупинись! 1,2,3 - Hop! - Раз, два, три - підстрибни! 1,2,3 - Stop! - Раз, два, три - зупинись! Stand still! - Стій струнко! д) Робота з карткою №1.
-Look at the card number 1 and make up sentences.
I shall do lessons dance tomorrow We sledge tomorrow morning Nadia read a book tomorrow night A cook will watch TV next year The children get up next month You play tennis next day Bill and Sam ski A pupil make a cake
e) Робота в зошиті.
-And now open your copy-books and write down the date. - Look at the card number 2 and choose shall or will and write this sentence in your copy¬books. Let's do sentence 1 together. Read ... - Sentences 2, 3 and 4 do yourselves. - -Let's check.
1. We (shall, will) have a good time in the village. 2. I (will, shall) go to Lviv on my spring holidays.
3. The children (shall, will) sledge, ski and skate on Sun¬day. 4. Roman (will, shall) write a letter to his friend in the evening.
Є) Робота з підручником. l)And now let's listen to the story. Ex.lp.44 2)Let's read a story. 3)Now answer my questions. 4) Choose and read the sentences with the Future Indefinite Tense. Ж) Робота з діалогом.
-And now let's play a game. One of you will be a teacher. The teacher's task is to ask you some questions. -Who wants to be a teacher? WHA TARE YOU GOING TO DO? What are you going to do When you are twenty-two? I'll write a story, I'll make a plane, I'll teach children, I'll make rain. What are you going to be When you are twenty-three? I'll be a pilot, I'll be a doctor, I'll be a teacher, I'll be a worker. Where are you going to be When you are twenty-three? I'll be in London, I'll be in Rome, I'll be in Africa, I'll be home. What are you going to do When you are one hundred and two? I don't know. Do you? Заключна частина уроку 1)Підсумок уроку (Учитель хвалить учнів, коментує помилки, дає рекомендації окремим учням)
2)Домашнє завдання PB: Ex.lp.44(read) AB:Ex.Ap.42(write)
Список використаних джерел: 1) Куліш В.Г. Англійський буквар. English Primer. – Донецьк:ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 144с. 2) Рижих Н.І. Successful Steps to Modern English (успішні кроки до сучасної англійської мови). – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2004. – 368с. 3) Let’s Sing And Play:170 англійських пісень. 1-11 класи/ Упор. Доценко І.В.-Тернопіль:Мандрівець, 2006.-152с. 4) Carol Skinner "Friends”(Starter) – Longman. 5) Бойчук Ольга. For Fun and Profit. Навчаємось граючись. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2009.-80с. 6) Coralyn Bradshaw and Jill Hadfield. Excellent! 3. The Holiday Adventure. (Pupils’ Book) – Longman.
Джерело: http://Список використаних джерел: 1) Куліш В.Г. Англійський буквар. English Primer. – Донецьк:ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 144с. 2 |