Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Професії
Тема: Професії
Підтема: Різновид професій
Мета: ознайомити учнів з майбутнім неозначеним часом. Навчити учнів
висловлювати свої думки використовуючи структури „І / We shall...", "You, they, he, she, it will…”. Повторити лексичні одиниці тем: "Actions" і „Profession". Розвивати мовну здогадку, мовленнєву реакцію, здатність мовного самоконтролю, увагу, мислення, пам'ять. Виховувати інтерес та бажання до вивчення англійської мови.
Обладнання: картки, малюнки, схеми, таблиці, магнітофон, аудіозапис, магнітна дошка.

                                                             Хід роботи
Початок уроку
І.Організація класу

1)Привітання
Вч.: Good morning, pupils.
Д.: Good morning, teacher.
Вч.: How are you?
Д.: Fine, thank you. And you?
Вч.: I'm OK, thank you. Dear children, we have many guests today. Let's greet them too.
Д.: Good morning,
Good morning,
Good morning to you.
Good morning,
Good morning,
We are glad to see you.
2) Перевірка емоційного стану учнів
Вч.: Pupils, to start our lesson we must check your mood. If you are in a good mood please show "merry face"; if you aren't in a good mood please show "passive face" and if you are angry show "angry face".
- Pupils show me please a picture of your mood.
(Діти показують)
Bч.:Why are you happy, ...?
Д.: I am happy.
Вч.: Why?
Д.: Because my mother gave me a present yesterday.
Вч.: Why are you angry, ...?
Д.: I don't know.
Вч.: Why are you sleepy, ...?
Вч.: Why are you so sad, ...?
Вч.: To make your mood better, let's sing a song.
3) Мовленнєва зарядка
Let's sing a song.
The Seasons
Spring is green,
Summer is bright,
Autumn is yellow,
Winter is white.
Вч.: I think, that now you are in a good mood.

2. Актуалізація опорних знань
1) Бесіда з учнями по темах: "Actions" і „Profession".
Вч.: Looking at the picture answer the questions.
-What is the man?
-The man is a doctor.
-What does he do every day?
-He helps people to be healthy every day.
-What do you want to be?
-I want to be a teacher.
-Why?
-Because I want to teach children.

Основна частина уроку
1. Оголошення теми і мети уроку.

 

-Who is he?
-He is a child.
-And what is this man?
-He is a businessman.
-Is this boy big or small?
-He is small.
-But when he grows up, he will become a businessman.

-Translate this sentence into Ukrainian. (Але коли він виросте, він ... бізнесмен).
-А щоб правильно перекласти це речення нам треба розглянути тему „Майбутній неозначений час", що в перекладі „The Future Indefinite Tense".
2.Подання нового граматичного матеріалу і практикування у його вживанні
а) Пояснення вчителя
- Now listen to me please very attentive.
В країні Ф'ючерляндії іншими словами в країні Майбутнього були жителі shall і will до них часто в гості приходили: I, We, They, You, He, She, It і різні дієслова.
-А які дієслова ви знаєте? (to read, to run, ..)
Але одного разу shall і will посварилися і поділили своїх друзів. Shall почало дружити із Ii We, a will із They, Не, She, ...
-Repeat after me.
I They
shall You
We She will
He
It
В усному мовленні замість shall і will звичайно вживається скорочена форма 'll, яка на письмі приєднується до підмета: They'll, She'll,...
А також ви повинні знати, що іноді допоміжне дієслово will вживається для утворення The Future Indefinite Tense у всіх особах. Особливо часто це трапляється в американському варіанті англійської мови.
-Коли вони грали в одну з ігор розповідного речення, то вставали в такій
послідовності: I shall play. (Називаючи кожне слово клею на дошку).
They will write.
-Let's read these sentences.
-Let's translate them. (Діти не знають)
Для того, щоб перекласти ці речення, запам'ятайте правило, якщо попереду дієслова стоїть shall або will, яке не перекладаються, то це дієслово буде виражати дію у майбутньому.
Н-д: I shall read tomorrow. - Я читатиму завтра або Я буду читати завтра.
-So, let's translate our sentences.
Д.: Я буду грати (гратиму)....
Вч.: Коли? Нам у пригоді стануть такі слова:
tomorrow
tomorrow morning
tomorrow night
the day after tomorrow
next day
next month
next year

б) Робота із „живими реченнями"
(На дошці розкидані слова, діти повинні з них скласти речення)
-And now make your own sentences and use these words. Who wants to go to the
board?
-Make up the sentence.
-Read.
- Translate.
в)Пояснення вчителя.
У заперечній формі після допоміжного дієслова вживаємо частку not. В усному мовленні переважно вживаються скорочені форми - shan't замість shall not і won't замість will not.
г) Фізкультхвилинка
Let's have a rest.

Hands up! - Руки вгору!
Hands down! - Руки вниз!
Hands on hips! - Руки на пояс!
Sit down! - Сідай!
Stand up! - Встань!
Stand still! - Стій струнко!
Hands to the sides! - Руки в боки!
Bend left! - Нахились ліворуч!
Bend right! - Нахились праворуч!
March! - Крокуй!
1,2,3 - Stop! - Раз, два, три - зупинись! 1,2,3 - Hop! - Раз, два, три - підстрибни!
1,2,3 - Stop! - Раз, два, три - зупинись! Stand still! - Стій струнко!
д) Робота з карткою №1.

-Look at the card number 1 and make up sentences.

I shall do lessons dance tomorrow
We sledge tomorrow morning
Nadia read a book tomorrow night
A cook will watch TV next year
The children get up next month
You play tennis next day
Bill and Sam ski
A pupil make a cake

e) Робота в зошиті.

-And now open your copy-books and write down the date.
- Look at the card number 2 and choose shall or will and write this sentence in your copy¬books. Let's do sentence 1 together. Read ...
- Sentences 2, 3 and 4 do yourselves.
- -Let's check.

1. We (shall, will) have a good time in the village.
2. I (will, shall) go to Lviv on my spring holidays.

3. The children (shall, will) sledge, ski and skate on Sun¬day.
4. Roman (will, shall) write a letter to his friend in the evening.

Є) Робота з підручником.
l)And now let's listen to the story. Ex.lp.44
2)Let's read a story.
3)Now answer my questions.
4) Choose and read the sentences with the Future Indefinite Tense. Ж) Робота з діалогом.

-And now let's play a game. One of you will be a teacher. The teacher's task is to ask you
some questions.
-Who wants to be a teacher?
WHA TARE YOU GOING TO DO?
What are you going to do
When you are twenty-two?
I'll write a story,
I'll make a plane,
I'll teach children,
I'll make rain.
What are you going to be
When you are twenty-three?
I'll be a pilot,
I'll be a doctor,
I'll be a teacher,
I'll be a worker.
Where are you going to be
When you are twenty-three?
I'll be in London,
I'll be in Rome,
I'll be in Africa,
I'll be home.
What are you going to do
When you are one hundred and two?
I don't know.
Do you?
Заключна частина уроку
1)Підсумок уроку
(Учитель хвалить учнів, коментує помилки, дає рекомендації окремим учням)

2)Домашнє завдання
PB: Ex.lp.44(read)
AB:Ex.Ap.42(write)

Список використаних джерел:
1) Куліш В.Г. Англійський буквар. English Primer. – Донецьк:ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 144с.
2) Рижих Н.І. Successful Steps to Modern English (успішні кроки до сучасної англійської мови). – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2004. – 368с.
3) Let’s Sing And Play:170 англійських пісень. 1-11 класи/ Упор. Доценко І.В.-Тернопіль:Мандрівець, 2006.-152с.
4) Carol Skinner "Friends”(Starter) – Longman.
5) Бойчук Ольга. For Fun and Profit. Навчаємось граючись. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2009.-80с.
6) Coralyn Bradshaw and Jill Hadfield. Excellent! 3. The Holiday Adventure. (Pupils’ Book) – Longman.



Джерело: http://Список використаних джерел: 1) Куліш В.Г. Англійський буквар. English Primer. – Донецьк:ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 144с. 2
Категорія: Уроки | Додав: МАРІНОЧКА (09.02.2011) | Автор: Трофімчук Марина Дмитрівна E
Переглядів: 1650 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!