Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

"Число і цифра 7. Склад числа 7"

Тема.  "Число і цифра 7. Склад числа 7"

Мета урока: Закріпити знання про число і цифру 7, склад   числа 7; вправляти в написанні цифри 7; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати загально навчальні уміння і навички: мовлення, увагу, пам’ять, мислення; інтерес до предмета; виховувати якості, необхідні дітям для успішного навчання.

Тип уроку: урок застосування набутих знань знань.

Основний дидактичний метод: діяльнісний метод навчання.

Часткові методи і прийоми:  створення проблемної ситуації, пошук  рішення, наочно – ілюстративний, словесний, репродуктивний.

Дидактичні засоби:  таблички зі словами, що характеризують якості учня; кольорові смужки – частини відрізка; в учнів – цифрове  "віяло”; в кожного учня аркуш – «Лист Петрику П¢яточкіну».

ТЗНмагнітофон, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка,   презентація до уроку (додаток 1).

Методична література:

Л.Г. Петерсон. Підручник математики для початкової школы. 1 класс (Частина 2).

Л.Г. Петерсон, І. Г. Ліпатнікова. Усні вправи на уроках математики. 1 класс.

Л.Г. Петерсон. Математика 1 клас. Методичні рекомендації. Частина 2.

ХІД УРОКУ

I.       Організаційний момент.

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ти часу не гай,

Працювати починай!

II. Постановка мети та завдань уроку.

- Сьогодні вранці я отримала звуковий лист. Послухайте його. (Вмикаю аудіо запис. На smart-дошцізображення Петрика Пяточкіна.) Голос Петрика: Привіт, друзі! Це я – Петрик Пяточкін. Багато часу пройшло с моменту нашої останньої зустрічі. Ви, напевно, багато чому навчились, вмієте багато. Я теж через рік піду до школи, та вже зараз хочу довідатись, які якості потрібні людині для успішного навчання в школі? Чи не підкажете мені їх? Чекатиму на відповідь! До зустрічі!

- Друзі, давайте спробуємо в ході уроку назвати якості, які необхідні, щоб добре вчитися в школі. А потім напишемо про це Петрику. Також на уроці ми довідаємось багато нового, важливого та цікавого з математики. (Слайд 1)

III. Актуалізація опорних знань.

1. Лічба. Гра «Віднови числовий ряд»

(Десять учнів відновлюють числовий ряд від 1 до 10 на швидкість)

- Яка якість потрібна була, щоб перемогти? (Вивішую слово «уважність»)

2. Гра «Полічимо слоненят» (усна лічба). ( Діти показують відповіді за допомогою числового «віяла»). (Вивішую слово «спритність»)       (Слайд 2)

3. Логічні вправи.

- У кожного з вас є аркуш, на якому ви напишете листа Петрику. Отож починаємо. Подивіться, знайдіть закономірність і продовжіть числовий ряд.

19 18 17 … (Діти коментують: числа записані двійками, в кожній парі перше число незмінне, а кожне друге зменшується на один. (Вивішую слово «кмітливість») (Слайд 3)

4. Математичний диктант.

– Запишіть ряд чисел (під диктовку): 6, 1, 3, 5, 4, 2

– Обведіть синім олівцем число, що передує  при лічбі числу 4.

– Обведіть зеленим олівцем два числа, між якими в числовому ряді стоїть число 3.

– Обведіть жовтим олівцем число, наступне за числом 4.

– Скільки треба додати до 5, щоб отримати 6? Обведіть відповідь червоним олівцем.

– Подивіться на smart-дошку (Слайд 4 ), та перевірте, чи так ви виконали завдання. (Вивішую слово «працелюбність»)

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (04.02.2011) | Автор: Черненко Т.Я.
Переглядів: 3181 | Рейтинг: 3.4/14
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!