Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. "Число і цифра 7. Склад числа 7" Мета урока: Закріпити знання про число і цифру 7, склад числа 7; вправляти в написанні цифри 7; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати загально навчальні уміння і навички: мовлення, увагу, пам’ять, мислення; інтерес до предмета; виховувати якості, необхідні дітям для успішного навчання. Тип уроку: урок застосування набутих знань знань. Основний дидактичний метод: діяльнісний метод навчання. Часткові методи і прийоми: створення проблемної ситуації, пошук рішення, наочно – ілюстративний, словесний, репродуктивний. Дидактичні засоби: таблички зі словами, що характеризують якості учня; кольорові смужки – частини відрізка; в учнів – цифрове "віяло”; в кожного учня аркуш – «Лист Петрику П¢яточкіну». ТЗН: магнітофон, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, презентація до уроку (додаток 1). Методична література: Л.Г. Петерсон. Підручник математики для початкової школы. 1 класс (Частина 2). Л.Г. Петерсон, І. Г. Ліпатнікова. Усні вправи на уроках математики. 1 класс. Л.Г. Петерсон. Математика 1 клас. Методичні рекомендації. Частина 2. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент. Вже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ти часу не гай, Працювати починай! II. Постановка мети та завдань уроку. - Сьогодні вранці я отримала звуковий лист. Послухайте його. (Вмикаю аудіо запис. На smart-дошці – зображення Петрика П’яточкіна.) Голос Петрика: Привіт, друзі! Це я – Петрик П’яточкін. Багато часу пройшло с моменту нашої останньої зустрічі. Ви, напевно, багато чому навчились, вмієте багато. Я теж через рік піду до школи, та вже зараз хочу довідатись, які якості потрібні людині для успішного навчання в школі? Чи не підкажете мені їх? Чекатиму на відповідь! До зустрічі! - Друзі, давайте спробуємо в ході уроку назвати якості, які необхідні, щоб добре вчитися в школі. А потім напишемо про це Петрику. Також на уроці ми довідаємось багато нового, важливого та цікавого з математики. (Слайд 1) III. Актуалізація опорних знань. 1. Лічба. Гра «Віднови числовий ряд» (Десять учнів відновлюють числовий ряд від 1 до 10 на швидкість) - Яка якість потрібна була, щоб перемогти? (Вивішую слово «уважність») 2. Гра «Полічимо слоненят» (усна лічба). ( Діти показують відповіді за допомогою числового «віяла»). (Вивішую слово «спритність») (Слайд 2) 3. Логічні вправи. - У кожного з вас є аркуш, на якому ви напишете листа Петрику. Отож починаємо. Подивіться, знайдіть закономірність і продовжіть числовий ряд. 19 18 17 … (Діти коментують: числа записані двійками, в кожній парі перше число незмінне, а кожне друге зменшується на один. (Вивішую слово «кмітливість») (Слайд 3) 4. Математичний диктант. – Запишіть ряд чисел (під диктовку): 6, 1, 3, 5, 4, 2 – Обведіть синім олівцем число, що передує при лічбі числу 4. – Обведіть зеленим олівцем два числа, між якими в числовому ряді стоїть число 3. – Обведіть жовтим олівцем число, наступне за числом 4. – Скільки треба додати до 5, щоб отримати 6? Обведіть відповідь червоним олівцем. – Подивіться на smart-дошку (Слайд 4 ), та перевірте, чи так ви виконали завдання. (Вивішую слово «працелюбність») | |
Переглядів: 3181 | Рейтинг: 3.4/14 |
Всього коментарів: 0 | |