Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Я і Україна
Тема. Тварини. Різноманітність тварин. Тварини і людина: що дають тварини людям. 2. Гра "Що зайве?" IV. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Бесіда з елементами розповіді.
— Яких тварин ви бачили в селі? Хто за ними доглядає? Навіщо людина вирощує цих тварин? Яку користь вони приносять? — Тварини, які живуть біля людей і яких людина доглядає, називаються свійськими. 2. Робота з таблицею "Свійські тварини". Діти називають тварин, зображених на малюнках слайду. Слайд 6-7 Учитель повідомляє, що осел і верблюд також свійські тварини. Вони допомагають людині перевозити вантажі. 1. Відгадування загадок. На екран проектуються слайди із загадкою. Після того як діти дають відповідь на слайді з’являються тварини, що є героями загадок. • Коротенькі ноги, завитками роги, шерсть м'яка та густа і курдюк замість хвоста. (Баран) • Я великий, я красивий, як біжу я — в'ється грива, копитами — туп-туп-туп, по камінню — цок-цок, цок. (Кінь) Слайд 8 • Плавала, купалася, сухою зосталася. (Качка, гуска) • 3 рогами, а не бик, доять, а не корова, кору здирає, а кошиків не плете. (Коза) Слайд 9 • Хвіст гачком, ніс п'ятачком. (Свиня) • Гавкає, кусає, а в дім не пускає. (Собака) Слайд 10 V. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь учителя з елементами бесіди. — Як називаються тварини, що живуть у лісі? Яких диких тварин ви знаєте? До якої природи належать тварини? Слайд 11 Тварини, як і рослини, — це живі організми, що населяють нашу Землю. Тварини — це звірі, які живуть у лісах; птахи, що літають в небесній синяві; змії, які люблять вигріватись на сонечку; жаби, які живуть у вологих місцях; риби, що плавають у воді; комахи, які зустрічаються на кожному кроці. Тварини живуть скрізь, де для них є їжа, схованка від ворогів і місце для влаштування житла. На Землі немає такого куточка, де б не жили тварини. 2. Робота з підручником (с.71-73). а) Опрацювання статті "Тварини". б) Робота за малюнком (с. 71). — Розгляньте малюнок. Назвіть тварин, які літають. Хто плаває? Хто ходить? Хто стрибає? А хто повзає? Отже, тварини різні за розміром, за зовнішнім виглядом, за способом пересування. Різноманітне і середовище існування тварин. Одні живуть у лісі, інші — на лузі, хто — в річці, а хто — біля річки, в землі і на землі. Учні розглядають малюнки (с. 72), називають зображених тварин, розповідають, де вони живуть. — Усі тварини, які самі добувають їжу, влаштовують житло, називаються дикими. Слайд 12 Неможливо уявити життя людини без тварин. З давніх-давен люди полювали на тварин, а потім навчилися їх приручати. Так, деякі тварини стали свійськими. — Розгляньте малюнок підручника (с. 73), назвіть свійських тварин. 3. Фізкультхвилинка. Проказування вірша "Два півники" з імітацією відповідних рухів. 4. Бесіда про роль тварин у житті людини. Продовження роботи з підручником (с. 73). — Яку роль відіграють тварини в житті людини? — Розгляньте малюнок підручника. Скажіть, що люди одержують від тварин. Розробка вчителя початкових класів Атаманюк Наталії Василівни СЗОШ І -ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького
| |
Переглядів: 28982 | Рейтинг: 2.7/3 |
Всього коментарів: 0 | |