Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Готуємось до батьківських зборів [ Додати статтю ]

Сценарні плани проведення батьківських зборів. Як навчитися відповідати за власні вчинки

Сценарні плани проведення батьківських зборів. Як навчитися відповідати за власні вчинки
 

Мета й завдання:
обговорити з батьками проблеми поведінки учнів у школі та вдома:
формувати в батьків усвідомлення значення цієї проблеми для становлення характеру їх дитини, її поглядів, для успішності навчальної діяльності.


Форма проведення: дискусійний клуб.

Питання для обговорення
Що означає бути культурною людиною? Критерії культури особистості.
Аналіз результативності роботи з дитячим колективом щодо виховання моральних цінностей.

Підготовча робота
Анкетування дітей і батьків.
Добирання ситуацій для дискусії.
Підготовка учнями усного журналу на тему «Зворотний бік життя нашого класу» (учні оформлюють газету на тему «Що таке добре й що таке погано?», використовуючи матеріали із життя класу).
Підготовка пам’ятки для батьків.

Анкета для учнів № 1
Продовжте твердження:
Добра людина — це…
Зла людина — це…
Чесна людина — це…
Правдива людина — це…
Жорстока людина — це…
Груба людина — це…
Підла людина — це…
Злочинець — це…
Увічлива людина — це…
Егоїст — це…

Анкета для учнів № 2
Із-поміж наведених нижче якостей оберіть ті, що жодним чином вам не властиві.
Розумний; дурний; злий; добрий; гарний; дружелюбний; хитрий; жадібний; зарозумілий; правдивий; брехливий; чуйний; грубий; ласкавий; ябеда; насмішкуватий; непосидючий; егоїстичний; підлабузник; здирник; нахаба; жорстокий; байдужий до подій; мстивий.

Анкета для батьків
Із-поміж наведених нижче слів оберіть ті, що найкраще характеризують вашу дитину.
Добра; гарна; розумна; симпатична; відкрита; добросерда; м’яка; груба; зла; жорстока; урівноважена; непосидюча; тиха; криклива; невгамовна; жадібна; потайна; ласкава; допитлива; цікава; відверта; правдива; вимоглива; агресивна; егоїстична; безвідповідальна.



Ситуації для дискусії
Усім класом учні виїхали на природу. Вони гралися, співали, обговорювали справи класу, складали плани на наступний рік. Нарешті настав час обіду. Усі діти розташувалися на галявині, розклали свої запаси. Двоє дівчаток підвелися й відійшли від класу, сховалися за деревами та почали їсти вдвох. На запрошення вчителя й учнів узяти участь у спільному обіді відповіли відмовою…
На контрольній роботі хлопчик заглядав через плече у зошит свого сусіда. Учитель це бачив, але не зупинив його. Результатом контрольної роботи стала незадовільна оцінка. Учень, у якого хлопчик списував, одержав 12 балів. Підліток, який списував, порівняв свою роботу з роботою однокласника, заявивши, що йому вчитель несправедливо ставить оцінки…
На зупинці стоїть родина. Під’їжджає автобус, батьки поспішають наблизитися до транспорту. Водночас підходить бабуся й запитує, як їй дістатися якоїсь вулиці. Син починає пояснювати. Батьки нетерпляче його гукають, натомість він продовжує пояснювати. Водночас автобус рухається з місця, і батьки починають удвох сварити свого сина…
Дитина приводить додому своїх друзів, але батьки не дозволяють їм зайти. Коли дитина починає з’ясовувати мотиви їх учинку, батьки заявляють, що додому потрібно приводити лише тих дітей, яких вони вважають гідними дружби з їх дитиною…

Пам’ятка для батьків із виховання культури поведінки
Не демонструйте своїй дитині показні ввічливість і чуйність. Незабаром вона наслідуватиме вас.
Не лихословте! Ваша звичка перетвориться на звичку вашої дитини.
Не говоріть про чужих людей погано й нешанобливо, адже ви є прикладом для своїх дітей.
Поводьтеся тактовно з іншими людьми! Це гарний урок добра й людяності для вашої дитини.
Не бійтеся перепросити у когось у присутності власної дитини. У цей момент ви нічого не втрачаєте, лише здобуваєте повагу.
Поводьтеся шляхетно навіть тоді, коли вам дуже не хочеться цього робити. Навчайте такої поведінки свою дитину.
Пам’ятайте, що поведінка — це дзеркало, у якому відбивається справжній вигляд кожного!

                                                                      Хід зборів

І. Вступне слово класного керівника
ІІ . Аналізування результатів анкетування
ІІІ . Дискусія за ситуаціями, наведеними класним керівником
IV. Робота з пам’яткою для батьків, обговорення її



Джерело: http://osnova.com.ua/news/701
Категорія: Готуємось до батьківських зборів | Додав: (27.03.2017) | Автор: Оsnova.com.ua
Переглядів: 1062 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!