Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Що таке економіка? (Продовження)
Продовження
 
6.  Яку першу загадку загадав пан у казці "Мудра дівчина"? Який економічний
зміст слова - вигадки"?

("Що є в світі ситнішим?" Земля - нерухомість, яка у всі часи цінилась найбільше.)

7.  Яких запасливих тварин не любить людина? Чому?
(Ховрахів, мишей. Псують урожай.)

8.  Який важливий і до нашого часу аргумент на користь заміжжя Дюймовочки з
кротом висловила пані Миша в казці Г.Х. Андерсена "Дюймовочка"?

("... у нього комори повні добра".)

9.  За скільки на ярмарку дід купив Козу - Дерезу з однойменної казки?

(За три копи. У слов'янських народів слово вживалось для підрахунку зібраного врожаю. Снопи складали в копи по 60 штук.)

10.  В яких відомих тобі казках герой одержував гроші за інформацію?
(Буратіно одержав 5 золотих монет за інформацію про місцезнаходження

чарівних дверей.)

Підсумок. Похвала. Подяка.

6.  Конкурс юних ерудитів

(Стрілками з'єднай відповідні частини лівої і правої колонок.)

Розумниці:

1.    Доки є земелька                                             необачного жде.

2.    З золотом, як з вогнем                                   бо й підкову згубиш.

3.    Купець, що стрілець,                                     треба добре працювати.

4.    Не жалій малого,                                            і тепло з ним, і небезпечно.

5.    Не жалій ухналя                                             не доженеш.

6.    Золотом зайця                                                бо згубиш великого.

7.    Хочеш гроші мати,                                        доти й розум у Омелька.

Розумники:

1.    Аби розум,                                                      свого не пропусти.

2.    Чужого не бери,                                              та без боргів вставати.

3.    Зароблена копійка,                                         а як можеться.

4.    Ліпше без вечері лягати,                                витріщиш калитку.

5.    Живи, не як хочеться,                                    там калиткою доплатиш.

6.    Де оком не доглянеш,                                    краще вкраденого карбованця.

7.    Не витріщиш очі -                                         то й гроші будуть.
Підсумок. Подяка.

7.  Економічні веселинки

Увага! Увага!

 Хлопчик Незнайка прийшов на урок з цікавими запитаннями і смішними завданнями приніс він мішок. Ви, любі друзі, йому допоможіть. Мішок із завданнями йому розв'яжіть.   

1. Економічні веселинки.

Коли хочеш купити іграшку

           Одну з найдорожчих,

           Шепоче й благає мама

Тебе замовкнути,

 І не соромити її, б

Вам не вистачає ...

(дізнаєшся, коли прочитаєш перші літери кожного рядка).

 

2. Цілий день на гілці ґава спілі груші продавала.

І купців було чимало, і рекламу добре мала,

Наче й вправно торгувала,

А нічого не продала.

Що не влаштовувало покупців?   (Покльовані)

3. Де і за яких умов гроші, золото, дорогоцінне каміння втрачають свою вартість?

(На безлюдному острові)

Запитання подаються за круглий стіл.

Слово надається нашим майбутнім економістам. (Робота з економічними словничками)

1.  Що таке аукціон?

(Аукціон - це продаж майна чи цінних паперів шляхом змагання: хто більше заплатить тому і продається товар)

2.  Як ви розумієте поняття інфляція?

(Інфляція - це знецінення грошей через те, що їх випускають більше, ніж товарів. В перекладі з латинської це слово означає, роздмухування, розбухання.)

3.  Що таке валюта?

(Валюта - це іноземні гроші або чеки використані в міжнародних розрахунках)

4.  Що таке реклама?

(Реклама - це комерційна пропаганда товару). Перевірка. Підсумок. Похвала.

 

8. Підсумкова бесіда

Якщо вода капає з крана, то щодня даремно витікає багато води, а в місяць аж 400 л.

- Що треба зробити, щоб цього не сталося?

Збережемо крихту хліба,

Нива скаже нам спасибі.

- Чи потрібно берегти хліб? Чому?

Електроенергія - добро народне,

Марно витрачати - діло неблагородне.

- Чи потрібно економити електроенергію?

Щоб зберегти навкруги дерева,

 Книжки свої не псуй даремно.           

 - А як ви бережете свої підручники?    

 - Хто з вас є бережливішим?

Бути бережливішим,

Бути працьовитим,

Щоб бачити країни завтрашній день.

Бути старанним,

В усьому і скрізь

Ось, друзі, наш девіз.

Діти - ви майбутнє нашої держави. Ви майбутні економісти, докладете всіх зусиль для того, щоб людям в нашій країні жилось добре.

 

9. Підсумок уроку

А на прощання декілька порад. Кожен візьме для себе те, що побажає.

1.    Без труда - нема плода.

2.    Без господаря гроші - черепки .

3.    Без хліба - не до обіду.

4.    Сьогодні збережеш, завтра збережеш, так і вік проживеш.

5.    Достаток починається з бережливості.

 

От і закінчив роботу наш клуб "Розумники і розумниці". Дякую всім за старання, за вміння працювати на уроці, за вашу активність.

МОЛОДЦІ! СЮРПРИЗ

 

 

Шкребтій Л. В., учитель початкових класів, Старокостянтинівська гімназія Хмельницької обл.

http://osvita.ua/

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (20.07.2010)
Переглядів: 1121 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!