Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізків Тема. Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Задачі на знаходження суми. Вимірювання довжини відрізків. Мета: формувати навички лічби в межах 20. Удосконалювати вміння і навички додавання і віднімання в межах 10. Закріплювати раніше вивчений матеріал шляхом розв’язання задач і прикладів. Розвивати творче мислення учнів. Виховувати інтерес до читання казок. Обладнання: картки з буквами, ілюстрації до казок, картки з зображенням предметів і математичними діями, моделі рибок, на яких записані приклади, вудочка з магнітом, конверти з наборами геометричних фігур, лабіринт, картки з симетричним зображенням предметів, демонстраційний матеріал для складання прикладів. Хід уроку I. Організаційний момент Пролунав для нас дзвінок - Математики урок. Прошу, діточки, сідайте І лічбу ви пригадайте. Скільки сонечок на небі? Скільки пальців рук у тебе? Скільки лапок у жука? Скільки їх у павука? Скільки вікон має клас? Скільки парт стоїть у нас? Скільки в класі школярів? А маленьких пустунів? II. Повторення вивченого матеріалу 1. Усний рахунок - Сьогодні ми відправимось у країну, назва якої записана на зворотній стороні карток. А перевернути їх можна тоді, коли будете давати правильні відповіді. - Порахувати від 14 до 8. К - Назвати сусідів числа 16 А - Продовжити речення: 12 - це 10 і ... З 16 - це 10 і ... О 18 - це 10 і ... К 2. Хвилинка каліграфії - Ви любите казки? - А яке число найчастіше зустрічається у казках? (3) - Цю цифру каліграфічно запишемо у зошити. - На що вона вам подібна? - Який склад числа 3 ? - Назвіть «сусідів». - За які числа більше 3? За які менше? - Скласти і записати 3 приклади із цією цифрою. - Скласти приклади за малюнками. 3.Малюнковий диктант - Щоб потрапити до Країни казок, треба дізнатись, який код на воротах. (Учитель показує картки, де зображено кілька предметів та + (-) число. Діти усно обчислюють та записують результати у зошит. Записаний набір цифр – це і є код.) - А тепер розмістіть ці цифри у порядку зростання. 4. Гра «Рибалки» - Ось ми і потрапили у цю країну. А хто ж це ловить рибку? Кому мама гукає: «Приплинь, приплинь до бережка, дам тобі їсти й пити ще й хороше походити»? - Допоможемо Івасику рибки наловити? (Діти ловлять вудочкою з магнітом рибки з прикладами) III. Розвиток знань учнів 1. Робота над задачами - А кого ж це ми далі бачимо у Країні казок? (Білосніжка і 7 гномів) - Якраз зараз Білосніжка навчає гномів математики, дає задачі для розв’язання. Допоможемо гномам? а) віршовані задачі На травиці біля хати Метушились цуценята: Двоє білих наче сніг, Троє чорних. Скільки всіх? * * * У акваріумі в школі Є 3 рибки золоті. Ще 7 рибок дасть Микола. Скільки стане їх тоді? * * * 10 хлопчиків завзято Про щось сперечались. Двох покликали до хати, Скільки їх зостались? * * * У бабусі Олі є онучка Таня, кіт Любчик, песик Тимко. Скільки внуків у бабусі? б) робота з підручником Сторінка 83, задача 4 IV. Фізкультхвилинка - Потанцюємо під музику разом з гномами. Зарядка для очей. - Погляньте на чорний кружечок, переведіть погляд на білий, потім червоний. А тепер у зворотньому напрямку. Погойдаємося на гойдалці. Подолаємо вершини гірського хребта. V. Диференційована робота У наступній казці, з героями якої ми зустрінемось, є такі слова: «Зайчик, вихвалявся, їжачок, наввипередки,їжачиха,перехитрили». - Що це за казка? Їжачок і зайчик пропонують вам приклади для розв’язання. Виберіть ті, які вам до вподоби. 6 + 4 □ 6 3 + 4 □ 3 1 + 7 - 4 2 + 2 + 5 7 - 4 □ 4 5 - 5 □ 2 8 – 3 - 2 7 + 3 - 5 На яких терезах помилка? (На терезах записані приклади на порівняння). VI. Робота з геометричним матеріалом - Крім зайчика і їжачка у казках зустрічається багато звірів. Спробуйте їх викласти із фігур, які є у конвертах на партах. Попрацюємо у парах. Гра «Лабіринт» - Відгадайте, хто наступний герой: Дерев’яний хлопчик жив, Що учитись не любив. Носа довгого він мав І лялькам допомагав. - Допоможіть Буратіно дістатись до золотого ключика. (Лабіринт у кожного на парті та один на дошці). - Виміряйте довжину цього ключика за допомогою лінійки. Гра «Будь уважний» - Яка пара зображень є зайвою? Якщо цей аркуш зігнути навпіл по лінії, то малюнки, зображені зверху і знизу, збіжаться. Такі зображення називаються симетричними. - Виконати правильний малюнок. VII. Підсумок уроку - Подаруйте квіточку герою, з яким було найцікавіше. Поясніть свій вибір. - Закінчте речення. Ми знаємо ... Ми вміємо ... Ми цінуємо... Савчук Л.Я., Нововолинської ЗОШ №7 Волинської області | |
Переглядів: 3221 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |