Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Сонце – джерело світла і тепла. Тінь Я і Україна в 2 класі з використанням «ПіснеЗнайки» Тема. Сонце – джерело світла і тепла. Тінь. Мета : 1.Навчальна: - збагатити знання про Сонце як небесну зірку; - ознайомити учнів із значенням сонячного тепла і світла; - на основі практичної роботи переконати учнів у тому , що непрозорі предмети не пропускають сонячного проміння, що все живе тягнеться до Сонця; - сформувати уявлення про тінь; 2. Розвивальна: - розвивати спостережливість, уяву, логічне мислення, узагальнювати знання про явища природи , установлювати причинно-наслідкові зв'язки; критичне мислення. - формувати вміння спостерігати за об’єктами природи; 3. Виховна: - виховувати почуття любові до живого , природи Використання технологій: «ПіснеЗнайка», розвитку критичного мислення Хід уроку І. Організаційний момент Разом ми йдемо в країну знань Ти зі мною в класі поруч стань Повернись , обернись І кожному посміхнись…. - А що нам допомагає у навчанні? (Звучить фрагмент аудіо запису з комплекту «ПіснеЗнайка» і діти співають) А коли так - новий урок почнемо... - Я хочу подарувати вам урок – теплий, ясний , радісний… - Які почуття у вас виникають , коли ви отримуєте подарунок? (приємні, радісні, вдячність) - Я хочу , щоб з таким настроєм ви отримали нові знання! (заходить осінь) Поглянь навколо – чарівниця осінь В коралах і у золоті стоїть! Пожовкле листя і бездонна просинь, І срібне павутиння ледь тремтить… Іскриться сонце, але вже не жарко, Вітрець в русявих кленах шурхотить. У жовтім листі всі алеї парку, А золото з дерев летить собі й летить. Дихне вітрець , і листячко зірветься, Щоб політати в синяві небес А я дивлюся – і мені здається, Що я іду у казку, в світ чудес. ІІ. Підсумок фенологічних спостережень. - Пані Осінь, ви сьогодні до нас завітали з повідомленням? - З повідомленням та ще з подарунком: Надворі , я паную – осінь. Сьогодні 6 жовтня. Небо чисте, блакитне ( або похмуре, сірувате). Опадів немає ( іде дощ). Температура повітря +…21. Протягом тижня погода була тепла . Дні ясні (похмурі) А що за подарунок я вам принесла дізнаєтесь , коли відгадаєте загадку: Зранку піднімається, Радо усміхається, Теплом дозріває І промінням обіймає. (Сонце) - Мій настрій завдяки Сонечку , схожий на білу пухнасту хмаринку у спокійному блакитному небі, я дарую сонечко вам з таким настроєм. - Діти, а який у вас настрій, зобразіть його на початку уроку у першій клітиночці … ІІІ Повідомлення теми і мети уроку. - Тема уроку: «Сонце – джерело світла і тепла. Тінь» - Як ви думаєте, для чого нам потрібна ця тема ? (метод «Мікрофон») Мета нашого уроку: ( формулюють учні і відкриваємо запис на дошці) - збагатити знання про Сонце як небесну зірку; - ознайомитися із значенням сонячного тепла і світла; - на практиці переконатися, що непрозорі предмети не пропускають сонячного проміння, і все живе тягнеться до Сонця; - сформувати уявлення про тінь; - вміти спостерігати за об’єктами природи; - виховувати почуття любові до живого , природи. - Щоб розпочати нашу роботу , ми повинні її спочатку спланувати. - Пригадайте , що ми робимо на початку вивчення теми : 1.Повторюємо раніше вивчений матеріал 2.Засвоюємо новий матеріал (вивчаємо) 3.Закріплюємо свої знання 4.Перевіряємо якість одержаних знань 5.Підводимо підсумок Провідником нашого уроку буде девіз: Веди нас , сонечко , в політ – Більше дізнаємось про світ. Ми діти світла , діти Сонця. 1. Повторення («Асоціативний кущ») - З яким словом асоціюється слово Сонце? тепло життя Сонце - це радість зоря, планета світло - А що ви знаєте про Сонце? Знаю: дає тепло, світло. Хочу дізнатися: чим корисне Сонце, кому потрібне і для чого, чи буває Сонце шкідливим Дізналися: (наприкінці уроку) | |
Переглядів: 3415 | Рейтинг: 3.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |