Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Сторінки з життя Вадима Скомаровського. В. Скомаровський «Клени»

Читання  Дата _________________
Тема: Сторінки з життя Вадима Скомаровського. В. Скомаровський «Клени»
Мета: ознайомити з життям та творчістю Вадима Скомаровського; вправляти у виразному читанні; розвивати навички швидкісного читання, образне мислення, уяву, мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до прекрасного.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. АОЗ
1. Скоромовка
2. Чистомовки
3. Читання, додаючи склади
4. Перевірка д/з (Висновок)
5. Звук.ан. ворона
6. Словниково-логічні вправи (картка)

ІІІ. Повідомлення теми, МНД

ІV. Вивчення теми
1. Повідомлення вчителя про нового автора
Понад тридцять років пише вірші, поеми, казки для дітей Вадим Петрович Скомаровський. Його твори присвячені рідному краю, природі, героїці воєнної пори, працьовитим людям і, звісно, дівчаткам і хлопчикам — допитливим і непосидючим, яким був і сам поет у пору дитинства.
Народився Вадим Скомаровський 1 червня 1937 р. Його рідне село Балико-Щучинка (Кагарлицький район на Київщині) лежить на покраяному ярами правому березі Дніпра, довкола ліси, а в лісах — озера. Ця багата природа розвивала творчу уяву майбутнього поета, дещо скрашувала його дитинство, яке припало на роки Вітчизняної війни. На фронті загинув батько Вадима Скомаровського. Мати все життя працювала вчителькою. І Вадим після закінчення семирічки, а потім — Ржищівського педучилища працював учителем у Бородянській школі на Київщині. Згодом Вадим Скомаровський закінчив Ізмаїльський педінститут. І подальша його журналістська робота та робота головним редактором і директором видавництва «Молодь» була тісно пов'язана зі школою, з дітворою та молоддю.

2. Опрацювання вірша «Клени»
 Первинний синтез
Читання вірша сильнішим учнем
Словникова робота
Коротка бесіда за прочитаним
Про що розповідається у вірші?
Де відбуваються події?
Що вам найбільше запам’яталося?
Що вам не сподобалося?
 Аналіз вірша
Самостійне напівголосне читання вірша учнями
Детальна бесіда за змістом прочитаного
Вибіркове читання
Вправи з розвитку антиципації
Читання по варіантах: 1-й читачі; 2-й помічники
Читання з дошки вірша, в якому пропущені букви, що позначають голосні звуки
Читання з простукуванням
Словесне малювання (РЗМ)
Читання естафетою
 Вторинний синтез
Бесіда узагальнюючого характеру (з’ясування головної думки твору, ставлення школярів до прочитаного)
Висновок.

V. Підсумок уроку

VІ. Д/з виразно читати вірш, поставити питання до прочитаного, придумати свій заголовок.

Категорія: Уроки | Додав: adelina (15.02.2017) | Автор: Тетяна Миколаївна E
Переглядів: 1256 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!