Свійські тварини рідного краю - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Свійські тварини рідного краю

Урок 49
Тема: Свійські тварини рідного краю.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: включається в роботу одразу після вказівки вчителя;
загальномовленнєві: говорить в помірному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою і вільною моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки; робить (з допомогою вчителя) висновок-узагальнення за результатами виконання навчального завдання;
- інформаційно-комунікативна: створює повідомлення, оптимально формулюючи свою думку;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки у природі та на уроці;
- здоров’язбережувальна: дотримується інструкцій і правил техніки безпеки при проведенні спостереження.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- називає представників вивчених систематичних груп об’єктів живої природи свої місцевості (свійські тварини);
- спостерігає за життям тварин.
Середній рівень:
- пояснює господарське значення свійських тварин своєї місцевості.
Достатній рівень:
- дотримується інструкцій і правил техніки безпеки при проведенні спостереження.
Високий рівень:
- оцінює, яке значення мають тварини, за якими спостерігали.

План уроку
1. Відгадування анаграм з метою визначення спільної ознаки для оголошення теми уроку (Додаток 1).
2. Пригадування учнями ознак свійських тварин. Ігрова ситуація «Так чи ні» (Додаток 2).
3. Називання представників вивчених систематичних груп об’єктів живої природи своєї місцевості (свійські тварини). Розгадування кросворду (Додаток 3).
4. Обговорення результатів спостережень за життям тварин. (Завдання дається за тиждень, вчитель нагадує про необхідність дотримання інструкцій і правил техніки безпеки при проведенні спостережень). Інтерактивна вправа «Мікрофон». (Додаток 4).
5. Пояснення господарського значення свійських тварин своєї місцевості. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».
6. Висловлення оцінних суджень щодо господарського значення тварин, за якими спостерігали (Додаток 5).
7. Підведення підсумків уроку вчителем.

Додаток 1
- Прочитайте анаграми.
5    2    1    4    3    6              2    5    1    3    4              3    2    5    1    4
в    о    к    о    р    а              в    я     с    и    н              р   у     а    к     к

- Подумайте і скажіть, що об’єднує ці слова. Сформулюйте тему нашого уроку.

Додаток 2
- Пригадайте ознаки свійських тварин.
Ігрова ситуація «Так чи ні»
Вчитель читає речення. Якщо воно вірне, діти повинні сказати «так», якщо невірне – «ні»:
- свійські тварини живуть у лісі (ні);
- за ними доглядає людина (так);
- вони відлітають зимувати в теплі краї (ні);
- коза, корова, півень, гуска – це свійські тварини (так).

Додаток 3
- Відгадайте загадки про свійські тварини та заповніть кросворд:

       

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1. Народився бородатим,
та не зміг нас здивувати.
Обдирає з стовбурів лико не для личаків.
Вкритий пухом з головою,
Бродить лугом між травою. (козел)
2. Сірий – та не вовк,
Довговухий – та не заєць.
З копитами, та не кінь. (віслюк)
3. Надувається, ґелґоче,
Наче щось сказати хоче.
Бігає туди-сюди,
Краще його обійти. (індик).
4. Гладенький бочок,
Рожевий п’ятачок,
І хвостик-крючок. (свиня).
5. Має гребінь,а розчесати ним не може. (півень).
6. Серед двору стоїть копа,
Спереду вила, а ззаду мітла.
Спереду – рогач,
А на хвості – квач.
Огрядна, боката,
На молоко багата. (корова).

Додаток 4
Зразок висловлювань учнів:
«Під час спостереження за _______ я побачив ____ (звернув увагу на ____ )».

Додаток 5
- Заповніть картку:
«Люди розводять ______ для того, щоб ______».



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: Свійські тварини рідного краю
Переглядів: 349 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!