Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Свято " Прощавай, Букварику!"

СЦЕНАРІЙ ПРОВЕДЕННЯ СВЯТА «ПРОЩАВАЙ, БУКВАРИКУ»
З АВТОРСЬКОЮ АБЕТКОЮ.

 

Мета: Вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до читання.
Розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати.
Виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки, родинні почуття.
Обладнання: «Чарівна квітка», макети книг, корони з літерами, великий конверт з
листом.
Дійові особи: Королева казок, Незнайко, Шапокляк, Дівчинка – Плакса, Баба Яга,
Пеппі Довга Панчоха, Помилка, Буквар.

 

Вчитель вітає гостей із святом. Вихід дітей у вигляді танцю.

На сцену виходять ведучі.
1. Є святкових днів багато
На листках календаря.
А між ними й наше свято –
Вшанування букваря!

2. Ми Букварик почали
Восени вивчати.
А тепер вже на 12
Вміємо читати.

3. Літера перша і перше слово,
З книгою перша серйозна розмова.
Перша сторінка, наступна сторінка,
Успіхи перші, і перші сльозинки.

4. А як важко було нам
Палички писати.
Ставити їх по порядку,
Мов солдатів на зарядку.

5. Ох за них нам попадало,
Бо ставали як попало.
Не вірили ні вчителька, ні мама,
Як важко було ставити їх прямо.

6. Такі муки ми терпіли,
Доки склад числа той вчили.
Зате тепер усі ми
Обчислюємо на високий рівень.

7. Ой було мороки з нами
Вчительці багато.
Як слова ми за хвилину
Вчилися читати.

8. Згадайте, люба вчителько,
Матусі, татусі,
Як «бекали » і «мекали»
Спочатку ми усі.

9. А нині любо слухати,
Як добре ми читаємо.
Подякуєм Букварику
І разом попрощаємось.

10. Про труднощі пережиті,
Про те, як їх ми долали
Можна стільки говорити,
Та часу замало.

11. Любі гості, мами й тата,
В нас букварикові свято.
Добре, що прийшли до нас
На гостину в перший клас.

12. Свято гарним вийти зможе,
Якщо кожен допоможе.
Від пісень і жартів, звісно,
Хай сьогодні буде тісно!

Пісня – сценка «Урок»
(Звучить музика, заходить Королева казок).


Королева казок: Це 1- Б клас? А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа, його передав мені поштар Пєчкін.
Учитель читає листа:
«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам чарівник через своїх посланців. Покладаю на вас надію. З нетерпінням чекаю визволення.
Ваш Букварик.»
Вчитель: Щоб врятувати Букварика, потрібно скласти «Чарівну квітку», а пелюстки цієї квітки у посланців чарівника. Кожна пелюстка – це завдання, яке потрібно неодмінно виконати. То що ж маємо робити? Допоможемо Букварику? Тоді заплющуємо очі і чекаємо до тих пір, доки буде лунати музика.
Вибігає Незнайко.
Незнайко: А ви хто такі?
Учень : Ми першокласники.
Незнайко: О, це цікаво. А я - Незнайко, але це не від того, що я нічого не знаю. Просто я не хочу із своїми знаннями задарма ділитися!
Учитель : Не треба нам твоїх знань. Наші учні самі багато чого вже знають! Краще скажи, яке завдання нам треба виконати, щоб отримати пелюстку.
Незнайко: Так, є в мене чарівна пелюстка. Але я вам її не віддам. Вона мені самому потрібна, бажання виконувати.
Вчитель: А яке ж у тебе бажання, може ми допоможемо?
Незнайко: Та хіба ви зможете? Мені Знайко картки із прикладами дав, та з такими складними, що я ніяк їх розв’язати не можу! Ех! Тепер мене й справді всі дурнем називати будуть!
Вчитель: Діти, а давай те спробуємо допомогти Незнайкові! Давай свої «страшні» приклади!
(Незнайко дістає карти з прикладами і показує дітям .Діти відповідають).
Незнайко:
Оце так!Які розумні! Всі приклади розв’язали, зараз піду до Знайки, хай дивується!
Вчитель: А пелюстку нам віддай, ми ж тобі допомогли!
(Незнайко віддає дітям пелюстку. Знову звучить музика і з’являється Шапокляк).
Шапокляк:
Привіт, малявки! Щоби такого зробити поганого? Не віддати вам пелюстку чи що? Гаразд не плачте. Якщо ви правильно будете відповідати, то станете моїми друзями і отримаєте свою пелюстку. Відповідайте: -так або – ні!
- Треба гарно вам читати?
- Треба менших ображати?
- На перервах верещати?
- Парти всі розмалювати?
- Друзів треба виручати7
- Треба слухати матусю?
- Тоді дратуйте хоч бабусю!
- У класі вибийте шибки!
- Вчительці робіть все навпаки!
- Чи хочете друзями моїми стати?
- Та я ж вас краще вчительки буду навчати!
Тоді беріть пелюстку і забирайтеся геть. З такими розумненькими і добренькими я й сама не хочу дружити.
(Знову звучить музика і з’являється Дівчинка - плакса).
Плакса:
я така одинока, у мене немає друзів. Мені завжди сумно. Я постійно пла-а-а-ачу. Якщо зумієте мене розсмішити – пелюстка ваша.
(Жарти, смішинки у виконанні дітей)
Мама і син
— Мамо, мене вже більше не звуть найгіршим учнем.
— Молодець, синку, ти став краще вчитись?
— Ні. До нас прийшов новий хлопчик, який вчиться ще гірше.

Не вгадала
— Васю, чому ти такий замурзаний?.. Я навіть можу вгадати, що ти сьогодні їв на сніданок.
— Угадай.
— Яєчню, от що.
— А от і не вгадала. То я ще вчора яєчнею снідав.

Вчитель і учень
— Ти чому запізнився в школу?
— Я хотів порибалити, а батько не взяв мене.
— Правильно зробив. Він, мабуть, пояснив тобі, чому треба йти до школи, а не рибалити.
— Звичайно. Він сказав, що черв’яків мало, на дві вудочки не вистачить.

Дівчинка і хлопчик
— Миколко, ти подивися на свої черевики: один чорний, а другий коричневий. Невже ти не міг піти перевзутися?
— Я ходив... Але вдома також один чорний, а другий коричневий.

Вчитель і дівчинка
—Кирило, скільки вас у класі?
—З вчителькою двадцять п’ять .
—То, виходить, без вчительки — двадцять чотири?
—Де там! Без учительки взагалі нікого не буде!

Плакса: Ой, як мені смішно! Забирайте пелюстку, але за однієї умови: я залишаюся з вами.

(З’являється Баба Яга).

Баба Яга: А це що за публіка зібралася? Противні першокласники. Пелюсточка потрібна? Ха- ха ха! Спочатку мої завданнячка виконайте, а тоді подивимось. Ну що згода? Відгадайте від кого ці телеграми.(Зачитує телеграми від казкових героїв:
• я по закутку метений, я на яйцях спечений. Я від баби втік, я від діда втік..
• « Знайшов колосок, допоможіть його змолотити. »
• « Не можу приїхати на бал, бо згубила черевичок.»
• « Матуся напекла пиріжків, чекай, скоро буду.»
• « Приходь, кумоньок, на обід я тобі кашку зварила...»
• « Зустрічай, малюк, завтра ввечері. Готуй 5 банок варення або 2 тортика.»
Баба Яга: Так, розумні діти! І казки знають, ну що ж наказав чарівник, треба пелюстку віддавати.

(З’являється Пеппі Довга Панчоха).

Пеппі: Я весела дівчинка, безтурботна і безвідповідальна. У мене немає ніяких проблем. Навчання мене цікавить менше за все. Люблю нашкодити, пожартувати над кимось, посміятись. Сподіваюсь, що ви такі самі і школа вам не потрібна. Якщо доведете, що я не права, віддам пелюстку.
(Діти виконують пісню «Если б не было школ»).
Пеппі: здається ви мене переконали. Пелюстка ваша. А я піду до школи записуватись. Як ви гадаєте, візьмуть?
(Виходить Помилка).

Помилка: Я Помилка лукава,
Погана в мене слава.
Букви плутаю, бува,
Перекручую слова.
Ну що , розумні первачки?
Мої знайдете помилки?
Якщо пелюсточку бажаєте,
Попрацювати добре маєте.
(Діти виконують завдання )

Пісня «Учат в школе»

Вчитель: Ну що, діти, здається ми всі пелюстки зібрали. А Букварика немає! Давайте ще заглянемо у конверт, може ми не всі завдання виконали? Ой, діти,дивіться ще щось є, знову лист! Прочитаємо. (У конверті завдання для батьків).
- Придумати якомога більше слів на задану літеру.
- Розказати скоромовку .
- Скласти приказку з розкиданих слів. (Одна мудра книга краща від найбільшого багатства)

Вчитель: молодці наші батьки, не підвели. Заробили серединку для квітки. Наша квіточка ожила, засяяла яскравими барвами. То де ж наш Букварик?

Королева казок виводить букварика та співає пісню.

Букварик: Я мандрую по країнах,
Я з абеткою дружу.
І малечу як зустріну
Грамоті одразу вчу.
Я щасливий дуже,
І тому радію,
Що всі діти в вашім класі
Читати вже вміють.
Всі літери вже вивчені,
Усіх їх тридцять три.
Вони сьогодні зі мною
У гості до вас прийшли.

Діти одягають корони

1 літера: Послухайте, друзі,
Абетку про нас.

2 літера: Веселу абетку
Про 1- Б клас.

-А- А у нас є імена,
Що починаються на –А -:
Андрій і Альбіна
Усі діти дружать з ними!

- Б - Буква Б із одиницею
Стала поруч мов із сестрицею.
Посміхнулася до нас.
Так з’явився 1- Б клас.

- В - Весело всміхаються Владик з Ванею :
- Відтепер читати вмієм ,
Бо всі букви знаємо!
Ну, а Віка - Вікторинка
невсидюча як хмаринка,
дуже любить майструвати,
танцювати і співати.

- Г - Гостей ми любим зустрічати,
Гостинністю славляться наші малята.

- Г - Ґречно вас зустріне
Щодня спозаранку.
Ганночка наша
На шкільному ганку.

- Д - Два хлопчика є у нас
Данило й Давид - просто клас!
Завжди вітаються
З дівчатами не сваряться!

- Е - Етикету правила
Залюбки вивчаємо.
Як себе поводити
В школі й вдома знаємо.

- Є - Єгор у нашім класі є.
Ім’я це починається на –Є.
Є у нього друзів багато,
Дружать з Єгором і хлопці,
Й дівчата.

- Ж - Женя в класі є один
Дівчата й хлопці дружать з ним.
Добре навчається
Завжди посміхається!

- И - З И потрібно всім дружити,
Бо без И нам не прожити.
Мир, життя, ми і ви
Не існуватимуть без И.

- І - Ігоря всі поважають,
Другом справжнім вважають!
Якщо треба, то підкаже,
Та новини всі розкаже!

- Х - Хто це там ховається,
Хитро усміхається?
Хто такі ці смільчаки?
Та це ж наші хлопчаки.

- К Два хлопчики Кіріла –
Читають залюбки
Бо вони не малюки,
А розумниця Каміла,
Малювати гарно вміє!

Ліза, як то сонечко,
завжди посміхається!
Гарна учениця та
слухняна донечка!
- Л - Лія — як потік бурхливий,
як струмочок після зливи,
гомінка, весела, спритна
до усіх вона привітна.


- М Два Микити є у нас
В математиці вони – ас!
І Максим старається
Гарно навчається!

- Н Нова учениця Настя –
Навчається тепер у нашому класі!
І всі в класі дітлахи
З Настею дружать залюбки!

- О - Оцей голос чути всім
Це наш учень – Олексій!
В класі всім цікавиться
Навчатися старається!

- П Поля, Полінка,Поліна –
Розумна і чемна дитина.
Вона хороша учениця,
І у мами помічниця.

- Р Руслан розумник наш завзятий
В класі все встигає :
Задачу розв’язати,
Побалакати з сусідом,
Текст переписати!

- Я - Ярослав старанно вчиться
Хоче все на світі знати
На уроках не бариться -
Буде оцінки гарні мати!

- Ц - Цікаво разом нам навчатись,
Цікаво з друзями погратись.
Потанцювати, поспівати,
Цікаву книжку прочитати.

Ш Школо наша рідна!
Цвіти і процвітай!
Одних лише вундеркіндів
У світ ти випускай.

- Щ - Щасливі ми з вами, любі малята.
Щасливі, бо маємо маму і тата.
Щасливі, що зростаємо в любові і ласці.
Наше дитинство – справжнісінька казка!

- Т Так давайте друзі хором
Пісню заспіваємо,
Іще раз усіх гостей
Зі святом привітаємо!

Пісня про Букварик

Категорія: Класні виховні заходи | Додав: кноп (11.08.2014) | Автор: Овередна Ірина Аркадіївна E
Переглядів: 2259 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!