Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Два кораблі
Зінтегровано
Основи здоров’я. Тема. Спортивні ігри.
Київщинознавство. Тема. Захисники Вітчизни.

Мета. Поглибити знання про захисників Вітчизни, прищеплювати любов, повагу, гордість за нашу країну, за наш український народ. Вчити у майбутньому бути справжнім захисником Батьківщини, сприяти згуртованості дитячого колективу, виховувати дружбу, взаєморозуміння, повагу, розвивати фізичні здібності, кмітливість та спритність.
Обладнання Жовті і голубі прапорці, малюнок кораблів, 2 стільці, таблички з написами назв команд, 2 склянки, 2 ложки, 2 тарілки, батон, варення, канат, повітряні кульки, призи.
Хід та план заняття
Організація класу до роботи
Оголошення теми і мети
(Протягом заняття використовую наочність)
Вступне слово вчителя
Дорогі друзі! 6 грудня – День Української Армії. До цього свята мають відношення і наші хлопчики, як підростаюче покоління захисників Батьківщини, миру, благополуччя.
Сьогодні наші хлопчики відправляться у далеке уявне плавання на двох кораблях. (Створюю 2 команди хлопчиків).
Гра-подорож у далеке плавання
Отже, ми відправляємось у далеке плавання.
Шум моря (губами. Всі ш-ш-ш-ш)
Для цього ми повинні не лише удосконалювати команди, а й спорядити свій корабель.
Вам, шановні члени екіпажів (звертаюсь до хлопчиків), потрібно витримати декілька випробувань, щоб ваше плавання було щасливим..
Після кожного випробування команда-переможець отримує жовтий прапорець, а інша – голубий. В кінці гри по цих прапорцях ми побачимо, яка команда була кращою.
 
Конкурс №1
Потрібно: 2 стільці для команд, таблички з написами, «Капітан», «Боцман», «Штурман», «Кок», «Юнга», інші – моряки.
(Для кожної команди окремо)
Завдання: оббігаючи стілець, потрібно взяти на ньому табличку з написом і приколоти на грудях.
Хто перший виконав – той переміг.
(Пояснюю значення слів: штурман, кок, юнга, боцман.)

Конкурс №2 (Гонг)
Капітан Врунгель говорив: "Як яхту назвете, так вона і попливе”.
Цей конкурс – для капітанів.
Скласти назву для свого корабля.
(Із окремих частинок скласти малюнок і прочитати назву свого корабля, читати допоможе вчитель)
Хто швидше "Чорноморець”
"Бригантина”
Конкурс №3
Є назва, є команди. Потрібно корабель заправити. В цьому конкурсі беруть участь юнги.
(Естафета з водою: із склянки в тарілку)

Конкурс №4
Яка команда найсильніша?
Перетягування каната.
Конкурс №5
Для коків
Хто більше з’їсть батона, розрізаного по довжині і густо намазаного варенням за визначений час.

Конкурс №6
СОС. Пробоїна на кораблі.
Чотири (або всі) члени екіпажу стають спиною один до одного, беруться попід руки. Повинні сісти і витягнути ноги (затулити пробоїну), піднятися і т.д. за визначений час.

Конкурс №7
Конкурс для болільників.
Повітряну кульку перекинути (за визначений час) на "палубу” суперника, але щоб кулька не вилетіла в "море”.

Конкурс №8
Яка команда краще танцює танець "Яблучко”.
Підсумок уроку
Рахуємо прапорці.
Нагороджуємо переможців
Відпливаємо в море: ш-ш-ш-ш
Робота з наочністю
Сказати, чому це справжні моряки.
(Вони можуть бути військовими, а можуть просто виловлювати рибу чи перевозити вантаж).
Категорія: Уроки | Додав: OlgaREX (12.12.2009) | Автор: Ольга E
Переглядів: 2461 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!