Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Трудове навчання, 1 клас

І семестр

Вступ

1. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця для роботи з папером.
2. Властивості паперу. Складання з нього різних площинних зображень.
3. Обведення на папері шаблонів і трафаретів. Конструювання декоративних композицій зі смужок паперу.
4. Згинання і складання паперу(оригамі). Виготовлення стріли з паперу.
5. Прийоми різання паперу. Виготовлення геометричних фігур з паперу.
6. Криволінійне різання паперу. Виготовлення роздаткового матеріалу з паперу.

Людина і природа

7. Заготівля та зберігання природного матеріалу (екскурсія у парк).
8. Створення аплікації з окремих рослинних форм. Складання візерунків з листочків та квітів.
9-10. Створення аплікації з рослинних форм.
11-12. Створення аплікації з рослинних форм до казок.
13-14. Виготовлення об’ємних виробів із природного
матеріалу.
15. Пластичні матеріали, їх властивості. Способи ліплення. Народні іграшки з глини.
16. Ліплення овочів та фруктів з пластиліну.
17. Ліплення фігурок тварин з пластиліну.
18. Ліплення композиції за мотивами української народної казки «Ріпка».
19-20. Ліплення композицій за мотивами українських народних казок «Курочка Ряба» і «Колобок».


Я сам та інші люди

21. Загальне ознайомлення з професіями типу «людина – людина». Види побутової праці. Сервірування столу, правила поведінки за столом.
22. Сервірування святкового столу. Способи складання серветок. Вирізування серветок до столу у техніці витинанки.
23. Навчально-ігрове проектування макетів одягу з кольорового паперу. Саморобка «Одягни ляльку».
24. Зображення костюма із власної уяви, макетування елементів костюма за власними малюнками. Виготовлення іграшкового костюма.
25. Подарунки та сувеніри до зимових свят. Вирізання сніжинок з паперу.
26. Виготовлення саморобки «Дід Мороз і Снігуронька».
27-28. Симетричне вирізування. Виготовлення ялинки з паперу.
29-30. Виготовлення ялинкових іграшок.
31-32. Виготовлення іграшок з яєчної шкарлупи.

ІІ семестр

Людина і знаки інформації

33. Світ професій „людина – знакові системи”. Ознайомлення із зразками знакової інформації. Шкільна зустріч з фахівцями професійного напряму «людина – знакові системи».
34. Колективне макетування емблем громадських закладів: аптеки, магазину, пошти, музеїв тощо.
35. Букви і цифри як знаки інформації. Виготовлення декоративних цифр і букв із паперу.
36. Макетування поліграфічної продукції: афіш, оголошень, листівок.
37. Дорожні знаки. Основні дорожні знаки для пішоходів. Виготовлення макета дорожнього знака з кольорового паперу з використанням шаблонів.
38. Макетування автотраси з дорожніми знаками.
39. Знаки державної символіки. Герб і прапор – символи незалежності держави. Значення кольорів на прапорі. Виготовлення паперових прапорців.
40. Колективне виготовлення з кольорового паперу державних символів.
41-42. Ігри з геометричними наборами. Складання силуетів різних предметів з геометричних наборів: «Конструюємо силуети з тридев’ятої планети».
43-44. Узагальнююча практична робота. Колективне виготовлення наочних посібників за тематикою модуля.

Людина і техніка

45. Світ професій „людина – техніка”. Шкільна зустріч з фахівцями професійного напряму «людина і техніка».
46. Виготовлення аплікації „Космонавт”.
47-48. Види технічних конструкцій, її призначення. Фотографії і малюнки техніки. Виготовлення макетів технічних конструкцій простої форми з геометричних наборів або в техніці аплікації.
49-50. Літальні конструкції. Приклади літаючих конструкцій: ракета, літак, гелікоптер. Наземний транспорт. Конструювання макетів із сірникових коробок.
51. Ознайомлення з технічними конструкторами: назви деталей, інструменти, зображення моделей, інструкція з правилами користування. З’єднання деталей: рухоме, нерухоме.
52. Моделювання з деталей технічних конструкторів іграшок з рухомими або нерухомими з’єднаннями.
53-54. Елементарна технічна творчість дітей. Колективне створення сюжетної композиції за темами розділу: «Винахідник шестирічний творить винахід технічний».

Людина і художнє довкілля

55. Світ професій „людина і художні образи”. Ознайомлення з творами декоративно-ужиткового мистецтва. Шкільна зустріч з художниками побуту.
56. Виготовлення килимка в техніці плетіння з паперових смужок.
57. Конструкційні особливості предметів хатнього вжитку. Види предметів побуту. Ліплення декоративного посуду.
58. Макетування меблів із сірникових коробок, їх декорування.
59. Писанкарство як вид народного мистецтва. Символічні знаки у візерунках писанки. Створення аплікаційних писанок.
60. Художнє конструювання декоративних яєць. Виготовлення декоративних яєць з різних матеріалів у різних художніх техніках.
61. Догляд за кімнатними квітами. Квіти у класній кімнаті. Правила догляду за кімнатними рослинами. Інструменти і пристосування для догляду за квітами. Послідовне виконання трудових дій по догляду за кімнатними квітами.
62. Декоративні квітки з паперу. Виготовлення паперових тюльпанів, ромашок, волошок тощо з використанням прийомів згинання, вирізування, склеювання.
63. Елементи квітникарства. Квіткові рослини як прикраса довкілля. Квіти у садах, на клумбах, алеях; польові, лісові, лугові квіти.
64. Квіткові клумби. Створення макету клумби.
65. Узагальнююча практична робота з модуля.
66. Підсумковий урок за рік.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (08.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 10163 | Рейтинг: 2.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!