Тема: Учень та його оточення. Мета:1)Ознайомлення учнів з граматичними структурами: I have a … She (he, it) has a … 2)Ознайомлення із новими словами: sock, carpet, happy, text, town, tall, park. 3)Тренування учнів у вживанні лексики у структурах Новий матеріал: 1. Лексика. 2. Структура: I have a … She (he, it) has a … 3.Звуки:ck (буквосполучення). Обладнання: підручник, картинки, таблиці,аудіо запис, фішки. Хід уроку. І. Організаційна частина. -Stand up, dear children! -Good afternoon, boys and girls! -Sit down, please. -Are you ready? -Who is on duty today? -Who is absent? ІІ.Фонетична зарядка. -Перед тим, як розпочати нашу роботу зробимо зарядку для язичка. -Repeat after me (Ex.1p.13). -А зараз, повторимо слова, що стосуються школи: (проводиться у вигляді гри: на карточках зображення предметів; учень з розкладених карточок повинен витягнути предмет із зображенням і назвати його)a book, a pen, a pencil, a box, a ruler, a map, a copy-book, a bag, a desk. To go to the blackboard Ann and Oleh. Fill in the letters. 1) Bo…k, p…n, penc…l-box, r…ler, p…ncil. 2) M…p, cop…-bo…k, b…g, de…k, b…x. Ex.2p.13 1) Who is on duty today? – I am. 2) What is your name? – My name is Sasha. 3) Who is absent? – All are present. (… is absent. … is ill). ІІІ. Тренування учнів у вживанні вивченої лексики. Ex.3p.14 Show [∫ou]-показувати Show me a door. This is a door. (Кожній парті по слову, тобто 1 учень говорить – покажи мені підлогу, 2 учень – це підлога). ІV. Ознайомлення учнів з граматичним матеріалом. 1)Правило. I You We } have They ______________________________________________________________
She He } has It
2)Вивчення нових лексичних одиниць. -Today we’ll learn some new words. Repeat after me! [s] [o] [k]-sock What does it mean? –шкарпетки [k] [a:] [p] [i] [t]-carpet What does it mean? –килим [h] [æ] [p] [i] – happy What does it mean? –щаслива [t] [e] [k] [s] [t]-text What does it mean? –текст [t] [a] [u] [n] -town What does it mean? –місто [t] [o:] [l] - tall What does it mean? –високий [p] [a:] [k] park What does it mean? –парк 3)Гра «Живі речення». Let’s play the game. Make sentences. 1)she, red, a, has, carpet. 2)I, a, have, big, text. (Двоє працюють біля дошки, а вчитель в цей час говорить учням на українській мові речення, а вони перекладають на англійську мову). V. Тренування учнів у вживанні структур. Ex.4p.14 Make sentences. Oxana has a little doll. I have a red apple. VІ. Фізкультхвилинка. Hands up. Hands up Hands down, Hands on hips, Sit down.
Stand up, hands to the sides, Bend left, Bend right.
Hands on hips, One, two, three, hop, One, two, three, stop. Stand still!
VІІ. Виконання письмово вправи. Ex.6p.15 Write down, please. Pen, ball, cock, cat, hand, cap, bag. Pen-ten Ball-doll Cock-clock Cat-hat Hand-and Cap-map Bag-flag VІІI. Контроль засвоєного на уроці. -So, what words did we learn today at our lesson? -Let’s review them. -Tell me, please, what’s the English for: шкарпетки, килим, щаслива, текст, місто, високий, парк. Я маю шкарпетку. Він має килим. Тоня щаслива. Це є текст. Це є велике місто. IX. Закінчення уроку. -- Open your day-books and write down your hometask for the next lesson: Ex.7p.15, Ex.8p.16. -Stand up, children. The lesson is over. Good-bye!
|