Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Україна – незалежна держава. Символи України як держави Мета: формування ключових компетентностей: громадянська компетентність (усвідомлення своєї належності до українського суспільства, знання своїх прав та обов’язків, виховання патріотичних почуттів у молодших школярів), соціальна компетентність (соціалізація особистості дитини, набуття навичок співжиття і співпраці в суспільстві); предметних компетентностей: уточнити уявлення дітей про Україну як незалежну державу та українську символіку, розвивати пізнавальну активність та інтерес до пізнання минулого і сучасного України, вчити аналізувати свої вчинки та вчинки однолітків у спілкуванні один з одним, виховувати шанобливе ставлення до символів держави та любов до рідного краю. Тип уроку: комбінований.Обладнання: звукозаписи Гімн України, пісні «Рідна Україна», плакати з народною символікою, і державними символами України, колоски пшениці.
Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Суспільство – це …… (об’єднання людей, які взаємодіють,залежать одне від одного). Суспільство не існує без …. (людини).
Додай слово Я та аргументуй думку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
У всіх людей одна святиня, Куди не глянь, де не спитай, Рідніша їм своя пустиня, Аніж земний в чужині край. Нема без кореня рослини, А нас людей без Батьківщини.
У світі одна – всім потрібна вона. (Батьківщина)
Сонячна галактика Планета Земля Україна…….
ІV. Повідомлення теми та мети уроку
V. Вивчення нового матеріалу
І група - «Поети» - (с. 83, вірш Україна). Завдання: підготуватися до виразного читання ланцюжком. ІІ група - «Народознавці» - (с. 82, вірш В. Симоненка) Завдання: прочитати, обговорити, визначити основну думку та довести її. ІІІ група - «Краєзнавці» (с. 83-84), Завдання. Прочитати текст із позначками та підготувати коротке повідомлення. «V» - це для мене відомо; «+» - це для мене нове; «-» - про це я думав інакше; «?» – про це я хотів би дізнатися більше. 2. Бліц-турнір
Фізкультхвилинка 3.Робота в групах: (картки) а) Пояснити значення прислів’я.
б) зібрати прислів’я, пояснити їх значення
а вдома краще.
та дома миліше.
в жмені мила. в) Відгадати загадку. Красивий,щедрий, рідний край І мова наша солов’їна. Люби, шануй, оберігай Усе, що зветься…
Робота над віршем Лесі Вознюк «Я маю право» (с. 85)
Розгляд малюнків і фотографій.
І група - «Поети» - Завдання: виразно прочитати Гімн України та підготувати поради для друзів. ІІ група - «Народознавці» - Завдання: порівняти українські прапори різних часів ІІІ група - «Краєзнавці» Завдання: порівняти Малий герб України з гербами Київських князів. VІ. Узагальнення і систематизація знань 1. Робота в парах. Відновити речення.
2. Розгадування кросворда
Це тризуб жовто-яскравий. (Герб)
Цю святиню знають діти. (Прапор)
До серця руку прикладають, І вголос, й подумки співають, І Україну прославляють. (Гімн) 4. Метод «Незакінчене речення».
VIIІ. Домашнє завдання Робота над проектом «Як виник герб України». Чичук Зінаїда Кіндратівна, вчитель початкових класів Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. О.С.Пушкіна Уманської міської ради Черкаської області Джерело: http://oipopp.ed-sp.net/content/view/3870/15/ | |
Переглядів: 1548 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |