Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вправи на порядок дій. Задачі на рух.

Урок – аукціон
Тема . Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові . Вправи на порядок дій . Задачі на рух .
Мета : закріплювати вміння учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові ; удосконалювати обчислювальні навички ; вправляти учнів у розв’язуванні задач на рух , знаходженні значень виразів на порядок виконання дій ;
розвивати пам’ять , логічне мислення , увагу , спостережливість ; виховувати старанність , наполегливість .

                                                                 Хід уроку
I . Організація класу .
Працюймо наполегливо , швидко , старанно ,
Щоб жодна хвилина не втратилась марно .
II . Актуалізація знань учнів .
- Як ви думаєте , які якості необхідні учневі для успішного навчання ? Вони позитивні чи негативні ?
старанність кмітливість
наполегливість самостійність
охайність товариськість
швидкість
III . Повідомлення теми і мети уроку .
- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ?
- Сьогодні ми з вами побуваємо на аукціоні , де придбаємо дуже цікаві товари . Вони допоможуть нам здобувати знання , прагнути до навчання , бути старанними учнями , наполегливими .
- Допоможуть нам в цьому ось ці якості .
- Отже , сьогодні будемо вправлятися у виконанні обчислень , розв’язуванні задач , пограємося , закріплюючи вивчене раніше .
- А відбудеться це все під час аукціону, на якому ви будете купляти лоти із товарами – якостями .
- А що таке лот ? аукціон ?
Аукціон – продаж товарів , майна з публічного торгу покупцеві , який запропонує найвищу ціну .
Лот – предмет або кілька предметів , що одночасно продаються на аукціоні .
Отже , розпочинаємо наш аукціон . ( Стук молоточком )
Ціною за придбання лоту будуть завдання , з якими вам потрібно справитися .

IV . Контроль , корекція знань та вмінь учнів .
1 лот - швидкість
1. Гра « Доберись до верхівки»

2. Самостійна робота ( 5 перших учнів отримують оцінки )
10000 – 4035 : 5 = 9000 – 75663 : 9 =
3. Гра « Ланцюжок»
25*4 – 45 : 5 + 99 * 3 – 30 : 2 + 50 =
IV . Розвиток математичних знань і вмінь учнів .
2 лот – старанність
1. Завдання 621 .
( 1 приклад – хлопчики , 2 – дівчатка )
- Зверніть увагу на приклади . В якому порядку слід виконувати дії ? Чи важливі дужки ?
( 2 учні працюють біля дошки ; перевірка )
2 . Гра « Мікрофон» ( № 616 – усно)
3 лот – товаристкість
3.Робота в групах
Ділимося на групи за кольорами .
Нагадуємо правила роботи в групах ( картка на дошці )
1 група - жовта
2 група – червона
4 група - зелена
5 група – синя
Жовта група .
6 дітей за дні з’їли 24 яблука . Скільки яблук з’їсть 1 дитина за 5 днів ?
Червона група .
3 косарки за 5 годин скосили 60 га жита . Скільки скосить 1 косарка за 8 годин роботи ?
Зелена група .
7 друкарок за 3 дні надрукували 168 сторінок тексту . Скільки надрукує 1 друкарка за 4 дні ?
Синя група .
4 корови за 5 днів з’їли 80 кг буряків . Скільки з’їсть 1 корова за 7 днів ?
Кожна група презентує свої розв’язання . Виправляємо помилки , якщо вони є .
- Лот продано . Ви молодці ! Подивіться , скільки ви вже маєте товарів ! Це все ваші помічники для досягнення успіхів у навчанні .
Фізхвилинка
4 лот – наполегливість
4.Дії з іменованими числами .
У кожного учня на парті картки із рівневими завданнями . Учень обирає той варіант , з яким , на його думку , він справиться .

12 балів 16 ц 08 кг : 4 + 105 кг =
3 км 45 м : 5 м + 1391 =
10 балів 6 кг 375 г : 5 =
2 км 35 м : 5 м =
8 балів 1ц : 2 =
3 кг : 6 =
1 т : 5 =
- Молодці ! Крокуємо далі .
5 лот – кмітливість
5.Гра « Обери правильну відповідь»
Зачитую приклади , а діти усно їх вираховують і роблять відповідні рухи .
120 : 2 1 ц = ? кг
48 : 3 59 + 21
300 : 3 360 : 6
170 – 90 1 доба = ? год
1м = ? см 2400 : 30
20 м * 4 скільки ніг у 4 собак ?
72 : 3 1 год = ? хв.

60 – підняти праву руку
16 - підняти ліву руку
100 – встати
80 – присісти
24 – поплескати

6 лот – самостійність
6. Задача 624
Сильніші учні працюють самостійно .

- Ви чудово справилися із завданнями . Молодці ! Тому маєте повне право володіти цими придбаними товарами , які допоможуть вам досягнути успіху . За них ви заплатили прекрасними знаннями і вміннями .
- Останній лот я вам дарую . Тому що кожен з вас працював старанно і охайно .

V . Підсумок уроку .
- Що у нас сьогодні відбувалося ? Що придбали ви на аукціоні ?
- Що робили на уроці ? Що сподобалося найбільше ?
-
VI . Домашнє завдання .

Категорія: Уроки | Додав: (15.03.2011) | Автор: Рябенко Руслана Іванівна
Переглядів: 4575 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!