Урок – аукціон Тема . Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові . Вправи на порядок дій . Задачі на рух . Мета : закріплювати вміння учнів виконувати ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові ; удосконалювати обчислювальні навички ; вправляти учнів у розв’язуванні задач на рух , знаходженні значень виразів на порядок виконання дій ; розвивати пам’ять , логічне мислення , увагу , спостережливість ; виховувати старанність , наполегливість .
Хід уроку I . Організація класу . Працюймо наполегливо , швидко , старанно , Щоб жодна хвилина не втратилась марно . II . Актуалізація знань учнів . - Як ви думаєте , які якості необхідні учневі для успішного навчання ? Вони позитивні чи негативні ? старанність кмітливість наполегливість самостійність охайність товариськість швидкість III . Повідомлення теми і мети уроку . - Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ? - Сьогодні ми з вами побуваємо на аукціоні , де придбаємо дуже цікаві товари . Вони допоможуть нам здобувати знання , прагнути до навчання , бути старанними учнями , наполегливими . - Допоможуть нам в цьому ось ці якості . - Отже , сьогодні будемо вправлятися у виконанні обчислень , розв’язуванні задач , пограємося , закріплюючи вивчене раніше . - А відбудеться це все під час аукціону, на якому ви будете купляти лоти із товарами – якостями . - А що таке лот ? аукціон ? Аукціон – продаж товарів , майна з публічного торгу покупцеві , який запропонує найвищу ціну . Лот – предмет або кілька предметів , що одночасно продаються на аукціоні . Отже , розпочинаємо наш аукціон . ( Стук молоточком ) Ціною за придбання лоту будуть завдання , з якими вам потрібно справитися .
IV . Контроль , корекція знань та вмінь учнів . 1 лот - швидкість 1. Гра « Доберись до верхівки»
2. Самостійна робота ( 5 перших учнів отримують оцінки ) 10000 – 4035 : 5 = 9000 – 75663 : 9 = 3. Гра « Ланцюжок» 25*4 – 45 : 5 + 99 * 3 – 30 : 2 + 50 = IV . Розвиток математичних знань і вмінь учнів . 2 лот – старанність 1. Завдання 621 . ( 1 приклад – хлопчики , 2 – дівчатка ) - Зверніть увагу на приклади . В якому порядку слід виконувати дії ? Чи важливі дужки ? ( 2 учні працюють біля дошки ; перевірка ) 2 . Гра « Мікрофон» ( № 616 – усно) 3 лот – товаристкість 3.Робота в групах Ділимося на групи за кольорами . Нагадуємо правила роботи в групах ( картка на дошці ) 1 група - жовта 2 група – червона 4 група - зелена 5 група – синя Жовта група . 6 дітей за дні з’їли 24 яблука . Скільки яблук з’їсть 1 дитина за 5 днів ? Червона група . 3 косарки за 5 годин скосили 60 га жита . Скільки скосить 1 косарка за 8 годин роботи ? Зелена група . 7 друкарок за 3 дні надрукували 168 сторінок тексту . Скільки надрукує 1 друкарка за 4 дні ? Синя група . 4 корови за 5 днів з’їли 80 кг буряків . Скільки з’їсть 1 корова за 7 днів ? Кожна група презентує свої розв’язання . Виправляємо помилки , якщо вони є . - Лот продано . Ви молодці ! Подивіться , скільки ви вже маєте товарів ! Це все ваші помічники для досягнення успіхів у навчанні . Фізхвилинка 4 лот – наполегливість 4.Дії з іменованими числами . У кожного учня на парті картки із рівневими завданнями . Учень обирає той варіант , з яким , на його думку , він справиться .
12 балів 16 ц 08 кг : 4 + 105 кг = 3 км 45 м : 5 м + 1391 = 10 балів 6 кг 375 г : 5 = 2 км 35 м : 5 м = 8 балів 1ц : 2 = 3 кг : 6 = 1 т : 5 = - Молодці ! Крокуємо далі . 5 лот – кмітливість 5.Гра « Обери правильну відповідь» Зачитую приклади , а діти усно їх вираховують і роблять відповідні рухи . 120 : 2 1 ц = ? кг 48 : 3 59 + 21 300 : 3 360 : 6 170 – 90 1 доба = ? год 1м = ? см 2400 : 30 20 м * 4 скільки ніг у 4 собак ? 72 : 3 1 год = ? хв.
60 – підняти праву руку 16 - підняти ліву руку 100 – встати 80 – присісти 24 – поплескати
6 лот – самостійність 6. Задача 624 Сильніші учні працюють самостійно .
- Ви чудово справилися із завданнями . Молодці ! Тому маєте повне право володіти цими придбаними товарами , які допоможуть вам досягнути успіху . За них ви заплатили прекрасними знаннями і вміннями . - Останній лот я вам дарую . Тому що кожен з вас працював старанно і охайно .
V . Підсумок уроку . - Що у нас сьогодні відбувалося ? Що придбали ви на аукціоні ? - Що робили на уроці ? Що сподобалося найбільше ? - VI . Домашнє завдання .
|