Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Таблиця множення числа 8. Задачі на дві-три дії.
3 клас

Тема. Таблиця множення числа 8. Задачі на дві-три дії.

Мета: скласти і засвоїти таблицю множення числа 8; продовжити формувати вміння і навички розв'язування задач на дві-три дії, що включають операцію збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць чи в кілька разів; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, уміння працювати самостійно, увагу; виховувати любов до тварин.

Обладнання: навчальна презентація, підручник для 3 класу "Математика", перфокартки "Веселі ведмежата" для перевірки табличного множення і ділення на 7; таблиця "Веселий лісовичок"; м'які іграшки (звірята); планшети, кружечки різних кольорів для об'єднання учнів у групи.

Хід уроку

I. Організація учнів до уроку
Встали всі рівненько,
Усміхнулися гарненько.
Не дрімати, не лежати,
Лише думати й міркувати.
Слайд 1

II. Повідомлення теми і мети уроку
- Сьогодні ми навчатимемо звірят із "Лісової школи" таблиці множення на число 8.
Слайд 2

ІІІ. Контроль і корекція знань.
1. Перевірка домашнього завдання.
(Учитель перевіряє виконання домашнього завдання, задає додаткові запитання.)

2. Усна лічба.
- Навчимо лисичку усно лічити.
(Учитель "садить " за парту м 'яку іграшку — лисичку.)
Слайд 3

- Перевіримо, як ведмедик засвоїв таблиці множення та ділення на 7.
(За парту тепер "садять " м'яку іграшку — ведмедика. У кожного учня перфокартка у вигляді ведмедика. У першого варіанту з таблицею множення на 7, у другого — з таблицею ділення на 7. Учні записують результати на перфокартках.)
Слайд 4

Взаємоперевірка. (Учні в парах обмінюються перфокартками.)
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота.
- Виконайте письмово обчислення.
7+7+7+7=
6+6+6+6+6=
- Замініть дію додавання дією множення.
2. Пояснення нового матеріалу.
(Робота із електронною книжкою-розкладкою.)
- Щоб допомогти вам вивчити таблицю множення числа 8, білочка назбирала грибочки. І розклала їх у кошики.
Слайд 5

Слайд 6


- У скільки кошиків розклала білочка грибочки? (У 2)
- По скільки грибочків у кожному кошику? (По 8)
- Скільки всього грибочків у двох кошиках? (Усього 16 грибочків )
- Як ви про це дізналися? (8 + 8 = 16)
- Замініть дію додавання дією множення. (8 * 2 = 16)
3. Первинне закріплення. Метод багаторазового пояснення - диференціація за ступенем самостійності.
(На екрані таблиця з диференційованими завданнями.)

VІ. Домашнє завдання. Підсумок уроку.

Розробка уроку вчителя початкових класів СЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м.Хмельницького
Атаманюк Наталії Василівни

Категорія: Уроки | Додав: Nat8 (01.12.2010) | Автор: Атаманюк Наталія Василівна E
Переглядів: 8873 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!