3 клас
Тема. Таблиця множення числа 8. Задачі на дві-три дії.
Мета: скласти і засвоїти таблицю множення числа 8; продовжити формувати вміння і навички розв'язування задач на дві-три дії, що включають операцію збільшення чи зменшення числа на кілька одиниць чи в кілька разів; розвивати логічне мислення, математичне мовлення, уміння працювати самостійно, увагу; виховувати любов до тварин.
Обладнання: навчальна презентація, підручник для 3 класу "Математика", перфокартки "Веселі ведмежата" для перевірки табличного множення і ділення на 7; таблиця "Веселий лісовичок"; м'які іграшки (звірята); планшети, кружечки різних кольорів для об'єднання учнів у групи.
Хід уроку
I. Організація учнів до уроку Встали всі рівненько, Усміхнулися гарненько. Не дрімати, не лежати, Лише думати й міркувати. Слайд 1 II. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні ми навчатимемо звірят із "Лісової школи" таблиці множення на число 8. Слайд 2 ІІІ. Контроль і корекція знань. 1. Перевірка домашнього завдання. (Учитель перевіряє виконання домашнього завдання, задає додаткові запитання.)
2. Усна лічба. - Навчимо лисичку усно лічити. (Учитель "садить " за парту м 'яку іграшку — лисичку.) Слайд 3 - Перевіримо, як ведмедик засвоїв таблиці множення та ділення на 7. (За парту тепер "садять " м'яку іграшку — ведмедика. У кожного учня перфокартка у вигляді ведмедика. У першого варіанту з таблицею множення на 7, у другого — з таблицею ділення на 7. Учні записують результати на перфокартках.) Слайд 4 Взаємоперевірка. (Учні в парах обмінюються перфокартками.) IV. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота. - Виконайте письмово обчислення. 7+7+7+7= 6+6+6+6+6= - Замініть дію додавання дією множення. 2. Пояснення нового матеріалу. (Робота із електронною книжкою-розкладкою.) - Щоб допомогти вам вивчити таблицю множення числа 8, білочка назбирала грибочки. І розклала їх у кошики. Слайд 5 Слайд 6
- У скільки кошиків розклала білочка грибочки? (У 2) - По скільки грибочків у кожному кошику? (По 8) - Скільки всього грибочків у двох кошиках? (Усього 16 грибочків ) - Як ви про це дізналися? (8 + 8 = 16) - Замініть дію додавання дією множення. (8 * 2 = 16) 3. Первинне закріплення. Метод багаторазового пояснення - диференціація за ступенем самостійності. (На екрані таблиця з диференційованими завданнями.)
VІ. Домашнє завдання. Підсумок уроку.
Розробка уроку вчителя початкових класів СЗОШ І-ІІІ ступенів №8 м.Хмельницького Атаманюк Наталії Василівни
|