Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Повторення поняття «число» і «цифра». Шестикутник. Порівняння груп предметів. Підготовчі вправи написання цифр.
Тема. Повторення поняття «число» і «цифра». Шестикутник. Порівняння груп предметів. Підготовчі вправи написання цифр. Мета: - закріпити знання про натуральні числа; - розвивати логічне мислення шляхом розв’язання задачі на кмітливість, зорову пам'ять та просторову уяву шляхом складання фігури навпіл, математичне мовлення, вміння обґрунтовано доводити думки, увагу, спостережливість, пізнавальну активність; - виховувати вміння співпрацювати, бути активним учасником колективного процесу пізнання. Обладнання: казкові герої, ТЗН, плакат А1, маркери. Хід уроку Добрий день! У добрий час! Рада, діти, бачить вас! Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. Встаньте, діти, всі рівненько Посміхніться всі гарненько. Привітайтесь: «Добрий день!» II. Активізація пізнавальної діяльності. - В нашому світі не можна обійтися без математики. Тому ми знову завітали до королеви наук - Математики. Але, перш ніж запросити нас до себе у володіння, Математика хоче перевірити вашу готовність: уважність, спостережливість. 1. «Асоціативний кущ» - Які асоціації викликає у вас слово «математика»? (числа, геометричні фігури, дії) - Якими словами можна об’єднати трикутник, квадрат, коло….? - Як назвати науку про геометричні фігури? - Як назвати науку про числа? - Отже, математика має два розділи………… (продовж речення) - Цариця-Математика задоволена відповідями та дарує вам пісеньку. Давайте всі разом її заспіваємо (пісня про математику) III. Фізкультхвилинка. Пісня про математику. IV. Відтворення учнями знань, умінь та навичок. - Ось ми вже можемо зайти до першої зали палацу Королеви. Тут дуже багато гостей: Незнайко, Знайка, Кнопочка,Хвалько, Поспішайко. Аж цікаво! Скільки їх тут? Вправа «Фотоапарат» (презентація про цифри) - Для того, щоб всіх їх запам’ятати, що нам необхідно? (мати гарну пам'ять). Приготуйте свої «фотоапаратики» та уважно передивіться презентацію. Потім по пам’яті ми спробуємо відновити її. - Чи можемо ми їх полічити ? За допомогою чого ми рахували гостей? - Як в королівстві Математики називають такі числа? (натуральні) V. Вправи за зразком та у подібних умовах з метою вироблення умінь безпомилкового застосування знань. - Подивіться з якою цікавістю на нас дивиться Знайко. Напевне він хоче перевірити наші знання. Доведемо йому, що ми успішні учні та з легкістю справляємося зі складними завданнями? - Своє завдання Знайко приготував в зошиті. (с. 26, № 1) (тестове завдання) - Знайко нам показує незвичайний будиночок чисел. Нам потрібно відповісти чому поруч зі словами намальована різна кількість фігур? - Чи можуть бути намальовані в будиночку чисел замість чотирикутників інші предмети? - А ось така фігура може бути намальована? ( № 4) - Яку назву може мати така фігура? Чому? (перегляд відео 10_4) - Знайко переконався, що ми розумні учні, але в нього лишилося останнє завдання – творче. (с. 27, №5) Нам потрібно розфарбувати шестикутники зеленим кольором на мал., де їх найбільше, і червоним – на мал., де їх найменше. VI. Фізкульхвилинка. Пісня «Маг» (відео). - Знайко задоволений нашими знаннями, тому пропонує затанцювати веселий танок разом з ним та Магом. VII. Тренувальні вправи написання цифр. Робота в зошиті. - А ось подивіться яка гарна художниця. Її звати Кнопочка. А що це цікаве вона пише на своєму полотні? (цифру чотири) Давайте допоможемо їй. - Перш ніж допомогти Кнопочці виконати завдання, давайте згадаємо алгоритм написання цифри чотири? (відео 10-6) - Нам потрібно дописати таку кількість цифр, щоб усього їх стало стільки, скільки кутів в чотирикутнику (с. 27, №6). - Скільки четвірок художниця вже написала? (2) - Скільки цифр потрібно дописати нам? (4) - А наступним завданням Кнопочка хоче перевірити, чи уважно ви пишете. Вам потрібно продовжити послідовність чисел, щоб усього їх стало 10. (с. 27, № 7) - Скільки написано цифр? Скільки потрібно дописати? VIII. Розв’язання задачі на кмітливість. ( с. 28, №8) - Кнопочка вам дуже дякує за допомогу та просить допомогти Незнайкові, який заплутався в своїх родичах. Аналіз задачі. - Скільки братів у Незнайка? Скільки сестер? - Тож скільки дітей в тітки Незнайка? Чому? - Давайте проілюструємо цю задачу за допомогою наших учнів. - А ось і Хвалько, який зовсім заплутав Незнайка. Він накреслив 3 схеми до цієї задачі та незнайко не знає, яка підходить йому. (с. 28, №9) Відмітьте зірочкою правильну схему. IX. Контроль та самоконтроль знань, умінь і навичок. 1. Виконання вправи на просторову уяву. - А ось подивіться, який чудернадський хлопчина. Як його звати? (Поспішайко) - Він так поспішав, що забувся, яку фігуру він склав навпіл. Давайте допоможемо йому відновити цю фігуру. (с. 28, № 11) 2. Продовж речення. Тестове завдання. - Наш знайомий Знайко ніяк не може заспокоїтися. В нього знову з’явилося до нас питання. Нам потрібно продовжити його речення «натуральні числа – це числа, які використовують…..» X. Рефлексія.
- Що відбулося з нами на уроці? - Чому це відбулося? - Чи все ми знаємо про Царицю-Математику? - То що ж нам потрібно робити, якщо ми не все знаємо? | |
Переглядів: 1190 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |