Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Велика буква в назвах вулиць. Написання листа
Укр.м. Дата ______________________
Вчитель Бондар Т.М.
Тема: Велика буква в назвах вулиць, майданів. Написання листа.
Мета: формувати навички написання великої букви в назвах вулиць, майданів; удосконалювати вміння розрізняти загальні та власні назви; закріпити вміння застосовувати правило написання власних іменників з великої букви; розвивати зв'язне мовлення учнів, збагачувати їхній словниковий запас; розвивати каліграфічні навички письма; виховувати бажання витися.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Перевірка д/з

ІІІ. АОЗ, МНД, повідомлення теми
1. Робота в парах «Один одному»
Учні розказують правило написання власних назв з великої літери
Отже, імена людей, по батькові, прізвища, клички тварин, назви міст, сіл, річок, озер, морів, гір пишуться з ….
2. Гра «Столиця»
Столиця України – Київ.
Столиця Польщі – Варшава.
Столиця Англії – Лондон.
Столиця Італії – Рим.
Столиця Франції – Париж.
Цікаво було б прогулятися вулицями цих міст… Та що це я замріялась. Ось у дідуся халепа.
3. Гра «Буквоїд»
Діти, дідусь Буквоїд розгубив літери. Давайте допоможемо йому скласти слово.
На дошці слово В…Л…Ц…
4. Каліграф.хв. (коса лінія) вулиця
Перегляд зошитів, похвала за старанність.
А що таке вулиця?
Вулиця — обмежений принаймні з одного боку рядом будинків простір у межах міста.
А може ви вже здогадались, якою буде тема нашого уроку?

Діти, колись дідусь Буквоїд був будівельником й будував міста.
А ви хочете спробувати в ролі будівельників?
Тоді, вперед до знань!!! Будемо ще й місто будувати сьогодні.

ІV. Вивчення нового матеріалу
На дошці прикріплені чисті аркуші паперу.
Діти, чи можемо ми ось це назвати містом? (Ні.)
А чому? (Бо немає вулиць, будинків…)
А ми можемо виправити ситуацію…
1. Робота з підручником, В. 2, с. 85
Вчитель на пустих аркушах прикріплює вулиці. Утворюється місто.
Висновок.
Діти, а чому посередині пусто?
Тут має бути майдан
Снігопад МАЙДАН
Майдан – площа в центрі міста, де люди збираються для відпочинку, спілкування, розваг.
Діти придумують назву для майдана. Записують в зошити.
Висновок.
Фізкульхвилинка
2. Робота з правилом.

V. Закріплення
1. Ігровий момент
А хто живе у містах?
От і в нашому місті на вулиці Лісовій живе хлопчик Данило. І з ним трапилась біда. Він загубився. Не знає назви вулиці на якій живе. А якщо ми напишемо в своїх зошитах його адресу, то допоможемо йому!
Давайте в зошитах запишемо, на якій вулиці живе Данило.
Данило живе на вулиці Лісовій. (під диктовку)
Взаємоперевірка з дошки.
Ой, незабаром святий Миколай буде ходити в гості…. Ой, що це я знову замріялась.
А для чого ще потрібно знати назву своєї вулиці? Так, щоб до вас могли прийти гості, щоб вам могли відправити подарунок, щоб вам могли написати лист.
2.Написання листа
Давайте напишемо лист. Кожен писатиме свої бабусі.
Привіт, бабусю.
На уроці ми будували місто. Його назва _________ . Там є вулиці: Каштанова, Тополева, Горіхова, Лісова. А я живу на вулиці ____________ . Чекаю твого листа. До побачення.

VІ. Підсумок уроку
Що ми вчили на уроці?
Чи знадобляться вам ці знання в житті? Як? Де?
Ярославе, Настя, Анюта, з якої літери пишуться назви вулиць, майданів?
Ми сьогодні зробили багато добрих справ: дідусю допомогли, місто побудували, Данилкові допомогли дібратись додому й отримали багато знань.

VІІ. Д/з
С. 85, ваза
З цієї вправи ви дізнаєтеся, як називають людей, що пишуть листи й людей, які отримують їх.
Дякую за урок.
Категорія: Уроки | Додав: adelina (07.12.2016) | Автор: Тетяна Миколаївна E W
Переглядів: 1118 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!