Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Віднімання виду 600-270
І. Організаційний момент
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти.
Тож гаразд, часу не гаєм,
І урок розпочинаєм!

ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання
- На дошці записані числа, підкреслити ті, які є потрібними для прикладів № 652: 330, 550, 310, 240, 220, 630.
- Яку відповідь отримали у № 652?
2. Усні обчислення
- Закресли помилкові відповіді
(на дошці малюнок з зображенням клоуна, який тримає у руках повітряні кульки з відповідями. Поряд з ним приклади у рамочках, до яких потрібно дібрати правильні відповіді у кульках.)
720-60=660
620-70=550
700+120=820
440-60=380
420+(140-60)=500
100+(90+80)=270
3. Каліграфічна хвилинка
- Запишіть число, у якому 2 сот. і 7 дес.
- Дати характеристику цьому числу
- Запишіть число, яке стоїть перед цим.
- Запишіть число, яке стоїть після нього.
- Виберіть число-царівну.
4. Робота з картками
- Як знайти периметр прямокутника?
1 рівень – Картка №1
Обчислити.
730-180 520-340
940-390 660-280
Накресли прямокутник, ширина якого становить 3 см, довжина – 6 см. Знайти його периметр.
2 рівень – Картка №2
Обчислити
720-(60+60) 420-160+100
870 – (200-40) 660-100-170
Знайти периметр прямокутника, довжина якого у 4 рази більша за його ширину, а ширина = 1 см. Накресли цей прямокутник у зошиті.
- Записати відповіді у порядку зростання.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота
(Вправа 653, ст. 99) Усне виконання
400-200-10= 190 900-400-30=470 (600+300) – 40=860
800-500-50=250 500-400-40=60 700 – (90-50)
2. Пояснення нового матеріалу №654
600-270=
600-200= 400
400-70 = 330
3. Первинне закріплення №655
Коментоване розв’язання прикладу 800-320
4. Фронтальна робота над задачею № 656, ст.99
- Прочитайте умову задачі
- Хто може сам розв’язати цю задачу?
(Читання задачі вчителем)
- Що нам відомо в задачі?
- Що невідомо в задачі? (Є два питання)

- Чи можемо ми знайти відстань від Полтави до Харкова? (Так)
- Як? (430-200 = 230 (км)
- Чи можемо ми знайти від Львова до Києва?
- Як? (680-200)= 480 (км)
- Як дізнатися, чи правильно ми розв’язали задачу? (Зробити перевірку)
- Як можна зробити перевірку?
- Якщо ми додамо відстані від Львова до Києва і відстань від Києва до Полтави, то маємо отримати відстань від Львова до Полтави
- 480+200=680
- Якщо ми додамо відстані від Києва до Полтави і відстані від Полтави до Харкова, то маємо отримати відстань від Києва до Харкова .
- 230+ 200=430.
ІV. Фізкультхвилинка
Раз! Два! Три! Чотири! П'ять!
Будем всі відпочивать.
Тож піднимем руки в гору,
Ніби глянемо на зорі.
А тепер всі руки в боки,
Як зайчата - скоки - скоки!
Дев'ять! Десять! Вісім! Сім!
Час за парти нам усім.
V. Закріплення вивченого матеріалу
1. Коментоване розв’язання задачі
№657
- Прочитайте умову задачі.
- Хто може сам розв’язати цю задачу? (для тих, хто сам скласти обернену задачу)
- Що відомо в задачі?
- Що невідомо?

- Чи можемо ми дізнатися скільки потрібно двохлітрових банок? (ні)
- Чому? (не знаємо загальну місткість шести трилітрових банок)
- Ми можемо дізнатися місткість шести трилітрових банок? (так)
- Як? (6*3=18 (л))
- Тож скільки літрів соку у 6 трилітрових банках? (18 л)
- Чи можемо ми тепер дізнатися скільки потрібно дволітрових банок ? (так)
- Яким чином? (18:2=9 (б.))
- Тож скільки було потрібно дволітрових банок? (9 банок)
- Як дізнатися, чи правильно ми розв’язали задачу? (Зробити перевірку)

2. Самостійна робота №658
500-130=370
600-50=550
250+270=520
740-360=380
Додаткове завдання для сильних учнів:
430+90 860-340


5. Індивідуальна робота по парах №659
- Які види трикутників ви знаєте?
- Різносторонній
- Рівносторонній
- Рівнобедрений
Знайти периметр трикутників:
1 пара – перший трикутник
2 пара – другий
3 пара – третій.

Категорія: Уроки | Додав: LOLOLO (06.02.2011) | Автор: Ольга E
Переглядів: 2336 | Рейтинг: 3.5/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!