Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Виготовлення виробів із ниток. Способи з’єднування ниток між собою та з різними матеріалами. Аплікація з ниток.
Тема. Виготовлення виробів із ниток. Способи з’єднування ниток між собою та з різними матеріалами. Аплікація з ниток.
Мета. Закріпити знання про види ниток, їх призначення. Навчити учнів із обрізків ниток виготовляти аплікацію; Розвивати образне мислення, фантазію учнів; Виховувати естетичні смаки
Обладнання. Зразки аплікацій "Метелик", "Пташка", шаблони метелика і пташки, предметні малюнки, обрізки кольорових ниток, картон, ножиці, клей.
                                                                   Хід уроку
I. Організаційний момент.
- Продзвенів уже дзвінок.
Школярі йдуть на урок.
І заходять всі до нас
Прямо в 2 клас
II. Перевірка готовності до уроку.
Підготуйте все необхідне до уроку. Вам потрібні будуть нитки, ножниці, клей.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
— Яке свято ми відзначаємо у травні? (День Матері.)
У травні, коли все навкруги цвіте, співає ми святкуємо свято, яке уособлює в собі три найдорожчі образи: Матері Божої, матері-України і рідної матусі.
Ще у 1914 році Конгрес США прийняв постанову про святкування Дня Матері. А почалося все з того, що у молодої американки Анни Джарвіс померла мати. Смерть була раптова і передчасна. Анна боляче перенес¬ла це. Вона звернулася з листами до конгресменів, президента Америки, в яких запропонувала раз в рік, навесні, вшановувати Матір.
Ідею Анни підхопили. В Україні (у Галичині) це свято почали відзна¬чати у 1929 р. Діти під звуки музики з квітами йшли вулицями міста чи села до площі, де відбувалося свято. Пісні, вірші, танці, сміх, жарти, квіти, сувеніри — все для матерів.
Тепер це свято знову повернулося до нас. В цей день всі діти вітають своїх мам. А найкращі, найдорожчі для них ті подарунки, які дитина виготовила своїми руками. Сьогодні ми виготовимо такі сувеніри.
IV. Розгляд зразка виробу.
(Демонструю зразки. Діти розглядають їх, порівнюють із пред¬метними малюнками.)
Загадки.
• Без сокири і без рук, а дім будує. (Пташка)

На капустині я вродився
І капустою жививсяя
На капусті я умер
Та і знов ожив тепер.
Тільки вже не той я став,
Що в капусті плазував.
Не плазую, а літаю.
Бо прегарні крильця маю.  (Метелик)
 
V. Технологія виготовлення виробу.
— Подумайте, який сувенір ви будете виготовляти: пташку чи мете¬лика.
За допомогою шаблонів із картону виріжте іграшку. Підберіть нитки, які необхідні для роботи. Поріжте їх на дрібненькі кусочки (0,5-1 см).
Під час роботи треба намазувати клеєм картон і накладати нитки, щільно припасовуючи їх одну до одної.
VI. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
Правила користування ножницями.
- Користуйтесь ножицями тільки із заокругленими кінцями
- Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця.
- Не працюй тупими ножицями, а також ножицями із слабким кріпленням.
- У процесі розрізання уважно слідкуй за розміткою.
- У процесі різаннятримай матеріали лівою рукою, щоб пальці були осторонь від леза.
- Не розмахуй ножицями, не підходь до товариша, який працює.
- Не залишай ножиці в розкритому вигляді.
VII. Фізкультхвилинка.
Метелики літають
І дружно всі кружляють.
А потім потихенько
На квіточки сідають.
Дружно сіли, дружно встали
І весело покружляли.
Ну і нам пора сідати, —
Час прийшов, щоб працювати!
VIІI. Самостійна практична робота учнів.
ІX. Оцінювання виробів.
X. Підсумок уроку.

— З яких ниток виготовляли аплікації? (Бавовняних, шерстяних,
штучних.)
XI. Прибирання робочих місць.
Категорія: Уроки | Додав: Katerina0686 (07.03.2011) | Автор: Саліюк Катерина Ігорівна E
Переглядів: 10356 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!