Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Виготовлення виробів із ниток. Способи з’єднування ниток між собою та з різними матеріалами. Аплікація з ниток.
Тема. Виготовлення виробів із ниток. Способи з’єднування ниток між собою та з різними матеріалами. Аплікація з ниток.
Мета. Закріпити знання про види ниток, їх призначення. Навчити учнів із обрізків ниток виготовляти аплікацію; Розвивати образне мислення, фантазію учнів; Виховувати естетичні смаки Обладнання. Зразки аплікацій "Метелик", "Пташка", шаблони метелика і пташки, предметні малюнки, обрізки кольорових ниток, картон, ножиці, клей. Хід уроку I. Організаційний момент. - Продзвенів уже дзвінок. Школярі йдуть на урок. І заходять всі до нас Прямо в 2 клас II. Перевірка готовності до уроку. Підготуйте все необхідне до уроку. Вам потрібні будуть нитки, ножниці, клей. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. — Яке свято ми відзначаємо у травні? (День Матері.) У травні, коли все навкруги цвіте, співає ми святкуємо свято, яке уособлює в собі три найдорожчі образи: Матері Божої, матері-України і рідної матусі. Ще у 1914 році Конгрес США прийняв постанову про святкування Дня Матері. А почалося все з того, що у молодої американки Анни Джарвіс померла мати. Смерть була раптова і передчасна. Анна боляче перенес¬ла це. Вона звернулася з листами до конгресменів, президента Америки, в яких запропонувала раз в рік, навесні, вшановувати Матір. Ідею Анни підхопили. В Україні (у Галичині) це свято почали відзна¬чати у 1929 р. Діти під звуки музики з квітами йшли вулицями міста чи села до площі, де відбувалося свято. Пісні, вірші, танці, сміх, жарти, квіти, сувеніри — все для матерів. Тепер це свято знову повернулося до нас. В цей день всі діти вітають своїх мам. А найкращі, найдорожчі для них ті подарунки, які дитина виготовила своїми руками. Сьогодні ми виготовимо такі сувеніри. IV. Розгляд зразка виробу. (Демонструю зразки. Діти розглядають їх, порівнюють із пред¬метними малюнками.) Загадки. • Без сокири і без рук, а дім будує. (Пташка) На капустині я вродився І капустою жививсяя На капусті я умер Та і знов ожив тепер. Тільки вже не той я став, Що в капусті плазував. Не плазую, а літаю. Бо прегарні крильця маю. (Метелик) V. Технологія виготовлення виробу.
— Подумайте, який сувенір ви будете виготовляти: пташку чи мете¬лика. За допомогою шаблонів із картону виріжте іграшку. Підберіть нитки, які необхідні для роботи. Поріжте їх на дрібненькі кусочки (0,5-1 см). Під час роботи треба намазувати клеєм картон і накладати нитки, щільно припасовуючи їх одну до одної. VI. Правила техніки безпеки і гігієни праці. Правила користування ножницями. - Користуйтесь ножицями тільки із заокругленими кінцями - Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця. - Не працюй тупими ножицями, а також ножицями із слабким кріпленням. - У процесі розрізання уважно слідкуй за розміткою. - У процесі різаннятримай матеріали лівою рукою, щоб пальці були осторонь від леза. - Не розмахуй ножицями, не підходь до товариша, який працює. - Не залишай ножиці в розкритому вигляді. VII. Фізкультхвилинка. Метелики літають І дружно всі кружляють. А потім потихенько На квіточки сідають. Дружно сіли, дружно встали І весело покружляли. Ну і нам пора сідати, — Час прийшов, щоб працювати! VIІI. Самостійна практична робота учнів. ІX. Оцінювання виробів. X. Підсумок уроку. — З яких ниток виготовляли аплікації? (Бавовняних, шерстяних, штучних.) XI. Прибирання робочих місць. | |
Переглядів: 10356 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |