Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Стрес

Практичне заняття
Поняття про стрес
Тема: ( Що таке стрес ? ) Як з ним боротися?
Мета: -поглибити знання учнів про стрес,його ознаки,стадії, його роль в житі людини;
-сформувати знання про способи боротьби із стресом та його профілактикою;
- формувати ціннісне ставлення до себе , до сім’ї, людини , родини, до праці природи, до мистецтва
Обладнання: - відео “Я малюю щастя…”,відео фото ”Стресові ситуації”, смайлики ”Емоційні стани”,
-м’ячик
- музика “Лунна соната” Л. В. Бетховена.
- телевізор
Тип заняття: практична робота.
План:
I. Вступ
1.Інтригуючий початок Перегляд відео фото Стресові ситуації
2.Поняття про стрес.
Стрес ( від англ. Стрес – напруга , тиск) – неспецифічна реакція організму у відповідь на дуже сильну дію подразників ззовні, яка неперевижчує норму. Стрес – це нейрогуморальна реакція організму на дію стресових факторів .
Вперше ввів цей термін 1932 році Волтер Бредфорд Кеннон ; 1946 році канадеці Ганс Сельє.
 Стадії стресу
1 стадія тривоги користь від короткочасної дії стресу
2 стадія опору
3 Стадія виснаження шкода від довготривалої дії
 Значення стресу –мобілізація сил організму для адаптації до умов довкілля.
-Сучасні психологі стверджують , що 2/3 населення промислово розвинутих країн вмирають від стресів.
-Від великого обсягу інформації виникають емоційні стреси.
- Стрес причина таких «хвороб століття» як інфаркт, гіпертонія, інсульт, виразкова хвороба, хвороба нервової системи, 25-30 років тому стрес рідко проявлявся.
3.Повідомлення теми заняття
ІІ. Ознаки емоційного стресу
Вправа «Асоціація». Учні утворюють 4 команди . Кожна команда передає іншій м’ячик і називає емоцію на смайликах.
ІІІ. Аналіз життєвих ситуацій ( стресових ситуацій).
Кожна команда отримала завдання , і роздрукований матеріал.
А) За 1 хвилину команда повинна назвати методи боротьби із стресом.(запис на дошці. Веде вчитель).
Б) За 1 хвилину учні повинні назвати методи профілактики стресу до кожної ситуації.
Наші гості формують експертну групу. Визначають , яка команда дала правильні відповіді на дані життєві ситуації.
Методи боротьби із стресом:
 Інтернет – ресурси
1, 2, 6, 7, 10, 11, 17, 19.
 АТО
1, 5, 11, 12, 14, 18.
 Контрольна робота
1, 2, 8, 11, 19, 23, 24.
 Розлучення батьків
1, 2, 4, 13, 14.
Методи профілактики стресу:
 1, 5, 6, 9,
 2, 3, 5
 1, 7, 8, 9,
 1. 2,5,6
ІV. Перегляд відео «Я малюю щастя»(6хв.)
Щаслива людина – це людина , яка позбавлена негативного впливу стресу.(Сонце, дім, мама.)
V. Методи аутотренінгу – ефектівний метод самодопомоги,
( Звучить музика «Лунна соната»)
Голос вчителя:
Очі заплющили, сіли зручно.
1. Моє тіло повністю розслаблене.
2. Я дихаю автоматично – легко і вільно.
3. Я повністю розчиняюся в теплі, спокої і відпочинку.
4. Ніяка причина (сформулювати причину) не виведе мене із рівноваги.
5. Мій стан – це стан стійкої рівноваги.
6. Я абсолютно володію собою.
7. Тепер я вимовляю слово «стоп» І «страх», нерішучість і тривога покинуть мене (ПАУЗА витримати)
«СТОП»
Відкрийте очі. Виключіть музику.

VI. Висновок:

- Чи навчились Ви методам боротьби із стресом і його профілактикою. Світлі кольори - навчились; темні кольори – не навчились.
(Діти клеять наліпки на «Дереві життя»).

Вчитель: дякую класу за допомогу упроведенні і підготовці практичного заняття , і (присутнім) гостям за правильну оцінку. Всі вільні. Практичне заняття закінчене.

Категорія: Уроки | Додав: catherine1958 (03.03.2018) | Автор: Лашта Катерина Михайлівна E
Переглядів: 500 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!