Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Мета. Вчити добирати слова для перевірки ненаголошених [е], [и] в коренях; вчити перевіряти наголосом написання слів з ненаголошеними [е], [и], знаходити перевірне слово шляхом зміни форми слова або підбором спільнокореневого слова. Виховувати дбайливе ставлення до природи, любові до народних традицій.
Хід уроку I. Організація класу до уроку. - Давайте згадаєм, який у нас сьогодні урок? А урок сьогодні незвичайний. - Готові! Щоб урок нам свій почати, Загадки: • Прийшла до нас бабуся • Попід дах серед зими • І у місті, і у полі - Ми поділилися на команди. А зараз оберіть Капітана команд, Каліграфа, Пі- знайка та Секунданта. Капітан-учень, який відчуває у собі сили поділитися своїми знаннями з іншими. II. Перевірка домашнього завдання. Відповіді на запитання. — Як змінили словосполучення? III.Узагальнення і систематизація знань. 1. Словниковий диктант. Зерно, широкий, шелестіти, пекти, дерево, пеньок, шептати, шелестіти, легенький, вечірній, сивина, димовий, вишневий, сливовий, кленовий, плече, блискавиця, кленок. (Перевірка "ланцюжком" з добиранням спільнокореневих слів).
2. Каліграфічна хвилинка. …с…нь б…г…т… сн...п…м…, а з…м… - сн…г…м… IV. Повідомлення теми уроку. V. Вивчення нового матеріалу. 1. Самостійна робота. — Запишіть слова у три колонки так, щоб у кожній були тільки споріднені. Шелест, зерно, легкий, легенько, шелестить, зернистий, легше ,шелестіння, зернятко, зернина, зашелестіли, легесенький. Шелест Зерно Легкий — Поставте наголос. Виділіть корінь. (Перевірка.) - Оцініть свою роботу. Якщо все правильно, поставте знак оклику на полях, який проголошує " Я маю успіх!”. Якщо ви всебе знайшли помилку, то на полях поставте знак "+” , що означає "Я виправився сам і знань у мене стало більше” -Як можна перевіряти ненаголошені [е] , [и] ? (Підбирати споріднені слова) 2. Творча робота. Утворіть нові слова для перевірки ненаголошених голосних. Вставте пропущені букви. (Аналогічно пояснюється домашнє завдання) Висновок. 1. Перевірити ненаголошені [е], [и] можна шляхом підбору споріднених слів. Фізкультхвилинка. VI. Тренувальні вправи. a. Вибіркове списування (с. 86, вправа 201). — Прочитайте текст. b. Робота в групах (с. 86, впр. 202). — Підкресліть головні та другорядні члени речення. VI. Розвиток зв’язного мовлення. На основі малюнків-підказок скласти розповідь "Чому я люблю зиму” VII. Підсумок уроку. — Розкажіть, як перевірити ненаголошені голосні [е], [и]. VIII. Домашнє завдання. С. 87, впр. 204. Підкресліть пропущені букви. | |
Переглядів: 8404 | Рейтинг: 1.6/5 |
Всього коментарів: 0 | |