Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

Загальний прийом конкретизації цілей – використання для опису дієслів, які вказують на дію з очікуваним результатом

Загальний прийом конкретизації цілей –

 використання для опису дієслів, які вказують на дію з очікуваним результатом

 

Загальна навчальна ціль

Перелік можливих навчальних результатів

Вивчити використання символічних позначень на карті погоди

Учень зможе:

·        відтворювати символи, що використовуються на карті погоди;

·        Впізнавати символи на карті;

·        Читати карту, використовуючи символи;

·        Створювати карту, використовуючи символи;

·        За заданою картою складати прогноз погоди.

Розуміти значення письмового тексту.

Учень зможе:

·          виділяти явно виражені відомості, що містяться в уривку;

·          виділяти головну думку уривка;

·          підсумовувати думки, що містяться в уривку (писати переказ уривка тексту);

·          виводити зі змісту уривка неявно виражені ідеї або співвідношення.

Використати навички критичного мислення при читанні заданого тексту.

Учень зможе:

·                 проводити розмежування між фактами, оціночними судженнями і передбаченнями;

·                 встановлювати причинно-наслідкові звязки;

·                 виділяти помилки у міркуваннях;

·                 розмежовувати докази по суті та докази, що не відносяться до справи;

·                 проводити розмежовування між обґрунтованими і необґрунтованими оцінками;

·                 формулювати на основі тексту обґрунтовані висновки;

·                 вказувати ознаки обґрунтованого висновку.

Дати початкові відомості про площу. Ознайомити учнів з одиницями площі, вчити розвязувати задачі на знаходження  площі.                      

 

                                              

Учень зможе:

·  Дати визначення поняття «площа фігури»;

·  Знаходити площу фігури за допомогою палетки;

·                       Із запропонованих варіантів вибрати одиниці вимірювання площі;

·  Пояснити співвідношення між одиницями площі»;

·  Скласти план розвязку задачі на обчислення площі;

Визначити площу ділянки прямокутної форми за її планом.

Категорія: Вчитель студенту | Додав: [ADM]Irina (01.06.2011)
Переглядів: 1009 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!