Загальний
прийом конкретизації цілей –
використання для опису дієслів, які вказують
на дію з очікуваним результатом
Загальна навчальна ціль
|
Перелік можливих навчальних
результатів
|
Вивчити використання символічних позначень на
карті погоди
|
Учень зможе:
·
відтворювати символи, що
використовуються на карті погоди;
·
Впізнавати символи на карті;
·
Читати карту, використовуючи
символи;
·
Створювати карту, використовуючи
символи;
·
За заданою картою складати
прогноз погоди.
|
Розуміти значення письмового тексту.
|
Учень
зможе:
·
виділяти явно виражені
відомості, що містяться в уривку;
·
виділяти головну думку уривка;
·
підсумовувати думки, що містяться в уривку (писати
переказ уривка тексту);
·
виводити зі змісту уривка
неявно виражені ідеї або співвідношення.
|
Використати навички критичного мислення при
читанні заданого тексту.
|
Учень зможе:
·
проводити розмежування між
фактами, оціночними судженнями і передбаченнями;
·
встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
·
виділяти помилки у міркуваннях;
·
розмежовувати докази по суті та докази, що не
відносяться до справи;
·
проводити розмежовування між
обґрунтованими і необґрунтованими оцінками;
·
формулювати на основі тексту
обґрунтовані висновки;
·
вказувати ознаки обґрунтованого
висновку.
|
Дати початкові відомості про площу. Ознайомити
учнів з одиницями площі, вчити розв‘язувати задачі на знаходження площі.
|
Учень зможе:
· Дати визначення поняття «площа фігури»;
· Знаходити площу фігури за допомогою палетки;
·
Із запропонованих варіантів вибрати одиниці вимірювання
площі;
· Пояснити співвідношення
між одиницями площі»;
· Скласти план розв’язку задачі на обчислення площі;
Визначити площу ділянки
прямокутної форми за її планом.
|
|