Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема: Закріплення звука [дж] . Словниково-логічні вправи. Текст «Бджілка і конвалія». Мета: Закріпити знання про звук [дж] . Розвивати фонематичний слух, вміння використовувати власні спостереження для здобуття знань, аналізувати. Виховувати любов до природи. Обладнання: Малюнки бджілки, джмелика ,вулика, пасіки, квітів; таблиці складів,слів; звукові моделі, схема плану уроку; «Супутник Букваря». Хід уроку І. Організація класу. Дзвінок до роботи уже кличе нас. Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі, Щоб всі молодцями були у кінці. ІІ. Словниково-логічні вправи. 1. План уроку. -Як ви зрозуміли, ми мандруватимемо країною?... (Знань). Пройдемо «Стежиною Всезнайок» до «Галявини Читайликів» і через «Місточок Кмітливості» потрапимо на «Вершину Творчості». 2.Виділення звука з мовного потоку. -На попередньому уроці ми вчили звук [дж]. Виділіть його оплесками зі скоромовки. Джмелі і бджоли збирали мед у полі. Бджоли – бджілкам, джмелі- джмеликам. 3. Вивчення скоромовки напам’ять. 4. Гра « Продовж за аналогією». Ходити - я ходжу...(гуляти); Будити - я буджу... Сидіти - ... Їздити - ... Садити - ... Водити - ... 5.Конкурс на краще читання напам’ять. - На попередньому уроці ми вивчили напам’ять вірш «Джерель- це». А зараз – конкурс на кращого читця ( по 1 представнику з кожного ряду). ІІІ. Робота над темою уроку. - Ось і позаду «Стежина Всезнайок». Нас зустрічає «Країна Читайликів». 1. Розгадування загадок. - Відгадайте, про кого ми будемо сьогодні говорити на уроці? А допоможуть вам у цьому загадки та дані склади. Швидкокрила, невеличка, Ця невтомна трудівничка. Цілий день вона літає. Із квіток нектар збирає? (Бджола). Гуде собі, літає, З квіток нектар збирає. Волосинки розгортає, Солоденького шукає? (Джмелик) ла джме лик бджо ( Розгляд малюнків комах. Порівняння їх зовнішнього виг- ляду). 2.Звукові моделі слів. - Бджілка і джмелик літали і розгубили свої звукові моде- лі. Допоможіть відшукати де чия? - - о - о - - - о - о джмелик бджола 3. Підготовка до сприймання тексту. - Сьогодні ми будемо читати оповідання «Бджілка і конва - лія». Як ви думаєте , про кого в ньому може йти мова? (Припущення дітей). 4. Читання оповідання вчителем. -Чи сподобалось вам оповідання? - Чиї припущення виявилися вірними? 5. Словникова робота. - У тексті зустрічаються слова: вулик і пасіка. Розтлумачимо їх значення. Вулик - дім, в якому живуть бджоли. Пасіка – місце, де розміщено багато вуликів. ( Розгляд малюнків вулика та пасіки). 6. Розширення кута зору при читанні. бджі . лки дзве . нять виле . тіла зби . рають (Читання луною, хором, тихіше, голосно, хто швидше, вибірково, парами). 7. Читання оповідання учнями. «хором » - 1,2 речення; «ланцюжком » - 3-5 речення; «парами » - 6-8 речення. | |
Переглядів: 4858 | Рейтинг: 4.0/3 |
Всього коментарів: 0 | |