Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Закріплення звука [дж] . Словниково-логічні вправи. Текст «Бджілка і конвалія» (Продовження)

Продовження

 

ІV.    Хвилинка  відпочинку.

         Вправи  під  музичний  супровід.

 

         Бджілка  у полі  літала,

         Пилок  солоденький збирала.

         Дж-дж-дж! – джмелик  гудів.

         Трошки  нектару він їй залишив.

                                              

V.     Творча  робота  над  текстом.

         - Ось і « Галявина  Читайликів»  пройдена , ми піднімаємося на  «Місточок  Кмітливості». Перевіримо, чи уважно ви читали текст.

                  1. Поєднай у пари. Доповни словами з тексту.

 

               конвалія                      дзвенять          (де?)       ...     у лісі.

               дзвіночки                   збирають          (що?)     ...     пилок.

              бджілки                       кличе                (кого?)  ...     бджілок.

 

                  2.Продовж  речення словами з  тексту.

              Прилітають     .......

              Чує, десь         .......

              Ото так            .......

              Кожна квітка  .......

 

                  3. Відшукайте  порівняння.

             - Знайдіть у тексті з чим порівнюють  квіти конвалії?

             -  А з чим  можна  порівняти  ромашку?

        

                 4. Читання тексту  в цілому.

 

VІ.     Хвилина відпочинку.

            Вправи на  корекцію  зору.

 

VІІ.    Закріплення  вивченого.Робота  в групах.

                 Ми з вами наблизились до «Вершини  Творчості»  і успіш-

          но її здолаємо.  Готові? Кожна  група  отримує  завдання.

                                               

           І група:

               Складання слів з розрізнених букв.

          Бджілка  на квітку конвалії сіла,

         Срібні  дзвіночки  її розгубила.

         Ти, чарівні дзвіночки збери,

         Назви  квіток  утвори.

 

                                                 

   (Діти    утворюють    назви   квітів:   СОН,   ІРИС,   МАК. Вчитель  виставляє  малюнки).

                                               

                ІІ  група:

               Складання  прислів’я.

              Завдання: сплести  віночок  з квітів.

       Із запропонованих  виберіть тільки  ті  квіти, які  цвітуть навес-

        ні.            (ТЮЛЬПАН, ПІДСНІЖНИК,  ФІАЛКИ ).

        На звороті кожної  квітки слова, з яких  необхідно  скласти прислів’я.

 

            ( БДЖОЛА     МАЛА ,   А   Й   ТА   ПРАЦЮЄ )

 

                 ІІІ  група:

              Читання слів  за  методом  Едігея. 

     Бджілку  називають  трудівницею, бо  вона  з весни  до осені

збирає  пилок і солодкий  нектар з різноманітних квітів.

І  вони  сьогодні  принесли  вам  завдання.   Прочитайте  їх  назви.

 

 ШКИВОЛО                 ЛЬВИМА               ДИЯНТРО

 

(ВОЛОШКИ)               (МАЛЬВИ)            (ТРОЯНДИ)

 

VІІІ.    Підсумок  уроку.

                   Інтерактивна  вправа   « Словесні  кульки».

           ( Діти   діляться  на 2 групи, обираючи  свою позицію.)

 

                                 І                                                 ІІ

             БДЖІЛКИ  КОРИСНІ            БДЖІЛКИ  ШКІДЛИВІ

 

            (Учасники  з кожної  групи  доводять  один  одному  пра-

          вильність  свого  вибору , імітуючи політ кульок у    протилежну  команду).

  

-Ви сьогодні  трудились  як маленькі  бджілки – трудівниці.

Тому я  сміливо  можу  сказати , що у нашому  класі  всі

діти – МОЛОДЦІ.

 

 

Генсюровська Л. Б., заступник директора з НВР в початкових класах, Тернопільська школа № 27

http://osvita.ua/

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (20.07.2010)
Переглядів: 1889 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!