Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота [ Додати статтю ]

Заняття гуртка «Казкотерапія»

Заняття гуртка «Казкотерапія»

Тема. Казка про козлика, який учився рахувати до десяти.

(Альф Прейсен)

П’єса-казка

 

Мета. Познайомити з віршованою казкою, використовувати мовні засоби виразності, розвивати образність мовлення, навички виразного читання, виховувати повагу до математичних наук.

Обладнання. Ширма, казкові герої, декорації, кораблик.

Дійові особи: автор, Козлик, Телятко, Корова, Бик, Кінь, Свиня, Півник.

 

Автор.       Жило-було маленьке козенятко,

                   яке навчилось рахувать до десяти.

                   Та рахувать нема кого малятку,

                   бо він один сидить, коло води.

Козлик.  Один.

Автор.       Сказало козенятко,

                   а поруч річки паслося телятко.

                   Почувши, що в гаю хтось розмовляє,

                   воно здивовано у козлика питає:

Телятко.    А що ти робиш?

Козлик.     Нічого, просто сам себе рахую.

Телятко.    А це не боляче, скажи?

Козлик.     Та зовсім ні, ти струнко стій.

                  Не ворушись, а я нас порахую...

Телятко.    Ой, ні, я вже боюсь, та й мама буде проти.

Козлик.     Не відступай, не бійсь, ну що ти?

                  Один – це  я, а два – це ти,

                  ось, що означає рахувати.

Телятко.    Мамо! (Фото 6).

Автор.       Кричить налякане телятко.

Корова      Му-у-у, а що тут сталося, дитятко?

Телятко.    Мене порахувало козенятко!

Корова.     От лихо, а що це таке, негайно кажи,

                   а краще, як можеш мені покажи!

Козлик.     Якщо показати, починаю рахувати,

                   Один – це я, два – маленьке теля,

                   А три – це, ви!!!

Корова.     Ах ти такий, смієшся ти над нами?

                   Як доженемо,  вколемо рогами!

Автор.       Наш козлик справді їх злякався,

                   тікав щодуху, аж спіткався.

                   Неподалеку пасся бик,

                   до нього козлик наш і втік...

Бик.           Чому ви гонитесь за ним, що він вчинив?

Корова.     Він нас рахує, добре, що ти його зловив.

Козлик.     Один, це я, два – теля,

                   Три – його  матуся, чотири – бик,

                   його я не боюся, і знову я утік...

Телятко.    От бачите, він і вас порахував.

Корова.     Чому його ти не тримав?

Бик.           Нічого, зараз доженемо,

                   і вуха добре надеремо!

Автор.       І ринули вони по куряній дорозі,

                   і бігли, скільки хто був в змозі...

                   А кінь в цей час їв траву,

                   як вгледів він ту куряву,

                   і ще здаля почав кричати.

Кінь.          Що сталось? Кого доганяти?

Корова.     Ми біжимо за козликом, щоб його піймати.

Бик.           За те, що він без права став нас рахувати.

Кінь.          А як це він може робити?

Козлик.     Це дуже просто,  показати?

                   Один – це  я, два – теля, три – корова,

                   чотири – бик, п’ять – кінь, ме-ме-ме!

Кінь.          Ах ти негіднеє дитятко!

                   постривай, мале козлятко!

Автор.       А в загоні край дороги куняла свиня,

                   її розбудила вся ця метушня.

Свиня.       Хрю-хрю, а ви куди всі біжите,

                   чи мене ви не візьмете?

Телятко.    Ми гонимось за козликом, рахує він нас.

Свиня.       А як це рахує, скажіть мені в цей час.

Козлик.     Один – це  я, два – теля, три – корова,

                   чотири – бик, п’ять – кінь, шість – свиня.

                   От і порахував всіх вас я!

Автор.       Тут всі ринули за ним, добігли до річки,

                   біля берега стояв кораблик невеличкий.

                   Вмить всі вскочили у нього,

                   у кораблика малого.

Півник.      Схаменіться! Зупиніться!

Автор.       Закричав їм капітан,

                   та вже пізно, звіри були там.

Півник.      Ку-ка-рі-ку! Допоможіть! Ми потопаємо!

                   Бо скільки на борту нас, ми не знаємо.

                   Хто із вас уміє рахувати?

                   Бо тільки десять мій кораблик зможе врятувати.

Козлик.     Я умію рахувати. Один – це  я,

                   два – теля, три – корова,

                   чотири – бик, п’ять – кінь,

                   шість – свиня, сім – кіт,

                   вісім – пес, дев’ять – баран,

                   і десятий – півник-капітан.

Усі.             Ура! Ми врятовані, Козлику, ура!

Свиня.       Яке розумне  Козеня!

Кінь.          Пробач, що ми тебе не розуміли.

Бик.           І навіть випороть хотіли.

Телятко.    Я також хочу розумним стати,

                   мене научиш рахувати?

Усі.             Ура! Козлику! Ура!

Автор.       Кричала дружно вся юрба.

                   З тих пір його всі поважали,

                   і всюди дружньо зустрічали...

 

Морозова Л.О., Канівська загальноосвітня школа  I-III ступенів №4

http://oipopp.ed-sp.net/

Категорія: Гурткова робота | Додав: [ADM]Irina (04.04.2010)
Переглядів: 5055 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!