Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач. Які прикмети у весни? Весняні явища. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач. Які прикмети у весни? Весняні явища.

Тема. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій . Розв’язування задач.
Які прикмети у весни? Весняні явища.
Мета Предметні компетентності:
- вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій , розв’язуванні задач на одну і дві дії;
- ознайомити дітей з весняними явищами;
- вчити спостерігати за природою ;
- виховувати любов до природи,народних свят.
Ключові компетентності:
- формувати в учнів вміння працювати над задачею;
- активізувати пізнавальну діяльність;
- розвивати уяву, логічне мислення;
- формувати вміння працювати в команді ,приймати рішення, уникати конфліктів.

                                                                                           Хід уроку

I . Організаційний момент.
1.Привітання

- Діти! У нас сьогодні ніби свято,
Гостей зібралося багато.
А ну ж на них ви подивіться
І весело їм посміхніться
Тепер тихенько поверніться,
Один одному всміхніться.
На урок старання незабудьте взяти,
Сідайте , будемо працювати.

II. Мотивація навчальної діяльності
Відкрийте свої зошити і запишіть 15лютого Класна робота
- Діти,хто знає, яке сьогодні свято?
- Так, Стрітення. А що це за свято?
- Зима зустрічається з Весною. За народними прикметами ,якщо до вечора стане тепліше – Весна пересперечає Зиму,а якщо холодніше – Зима.
- Діти, а ви любите весну? Чому?
- А ви знаєте,що Зима не хоче йти на відпочинок. Вона склала для весни вимоги, якщо Весна їх виконає то Зима поступиться і піде.
- Давайте допоможемо Весні виконати завдання ,які для неї приготувала Зима.

III. Оголошення теми і мети.
Сьогодні урок у нас незвичайний – інтегрований. Це дуже цікавий урок тому, що на цьому уроці ми з вами ознайомимося з прикметами весни та,а також будемо розв’язувати задачі та обчислювати приклади.

IV. АОЗ
1. Каліграфічна хвилинка.
- Які ви знаєте пори року?
- Скільки їх?
- Скільки місяців має кожна пора року?
- Як дізнатися скільки місяців має рік?
3*4=12
- Давайте запишемо це число каліграфічно .
- А ось вам перше завдання від 12 місяця .

2. Усний рахунок (вибери позицію)
-У лютому 28 днів , а в грудні на 3 дні більше . Скільки днів у грудні?(31,25)
- На ялинку Сергійко вирізав 3 іграшки ,а Надійка у 5 разів більше. Скільки іграшок вирізала Надійка?(15 і 8)
-Марійка намалювала 12 сніжинок ,а Софійка у 2 рази менше. Скільки сніжинок намалювала Софійка? (6 і 10)
Підсумок.
- Діти, яка дія виконується коли в умові є у декілька разів більше?
- А коли в умові є у декілька разів менше?
- Молодці, ви справились з першим завданням . Подивіться на наше сонечко ,воно піднімається вище,с ніг почав танути , побігли перші струмочки.
- Для якої пори року характерне це явищу?

V. Повторення вивченого матеріалу.
1.Робота на картках.
(рівнева робота)
Зима розлютилася і послала хуртовину, яка розсипала на ваші парти нові завдання.
Достатній рівень . Розв’язати приклади
(8+2):5= 5*4+8= (20-8):4=
Високий рівень. Скласти і розв’язати приклади.
- Суму чисел 8 і 2 поділити на 5
- до добутку чисел 5 і 4 додати 8
- різницю чисел 20 і 8 поділити на4
Підсумок
– Яка дія виконується перша?
– Молодці, ви так гарно попрацювали,подивіться наше сонечко піднімається ще вище, на вулиці стало ще тепліше і на клумбах з’явилися перші первоцвіти.

2.Робота над задачею
Одного дня Оленка прокинулась вранці і побачила ,що на клумбі розквітли первоцвіти. Жовтих було 4 ,а фіолетових у 5разів більше. Скільки квітів розквітло на клумбі у Оленки?
4*5+4=24(кв.)
– Молодці,подивіться на наше сонечко вона піднімається ще вище ,стає ще тепліше ,З теплих країв повертаються птахи. Давайте їх зустрінемо піснями і танцями.

3. Фіз . хв.
- Молодці, ви так гарно попрацювали, наше сонечко піднімається ще вище, на вулиці стало ще тепліше, на деревах з’явились перші листочки ,а на фруктових деревах цвіт. Погляньте наступне завдання для нас принесли ластівки.

VII. Узагальнення і систематизація знань
1. Робота в групах
(правила роботи в групах)
-В саду розквітло 5 яблуні , а вишень у 2 рази більше Скільки вишень розквітло?(5*2=10)
-В саду розквітло 10 вишень , а яблунь у 2 рази менше. Скільки яблунь розквітло?(10:2=5)
В саду розквітло 3 яблуні , а вишень у 4 рази більше Скільки вишень розквітло?(3*4=12)
-В саду розквітло 12 вишень , а яблунь у 4рази менше. Скільки яблунь розквітло?(12:4=3)
-В саду розквітло 4 яблуні , а вишень у 5 рази більше Скільки вишень розквітло?(4*5=20)
-В саду розквітло 20 вишень , а яблунь у 5рази менше. Скільки яблунь розквітло?(20:5=4)
(Діти знаходять відповіді на квітах і розкривають слова весна)
Давайте разам прочитаємо це слово.

2. Вірші про весняні місяці.
Виходить Весна
- Дякую вам діти,що допомогли мені справитись з завданнями Зими .Але я прийшла до вас не сама ,а з братами,що то за брати ви дізнаєтесь відгадавши загадку.
Три брати ідуть по світу
— Від зими назустріч літу.
Перший пройде — тане лід,
другий пройде — всюди квіт,
третій пройде — укрива землю шовкова трава!
Неразлучні три брати. Не стрічався з ними ти?

Березень . Я перший місяць Весни . Отримав назву від красуні берізки.
Що вище сонце – довші дні.
Зима ховається в барлогу,
А я сестрі своїй весні
Встеляю травами дорогу.
Ще не прокинусь ліс від сну,
Ще ручаї стежки вивчають,
А вже берізоньки весну
Пташиним співом зустрічають.
Квітень. Я другий місяць Весни За що я отримав назву зрозумієте послухавши вірш.
Місяць квітень йшов з базару,
Ніс дарунок для весни:
Кошик гарних,
Різнобарвних
Квітів ніжно-запашних.
Ось підходить він до лісу, -
Путь нелегка навесні. –
Кошик з квітами повісив,
Сам спочити сів на пні.
А в цей час вітрець повіяв,
Геть всі квіти розтрусив.
Місяць скрикнув: - Лиходію,
Що ж оце ти наробив!
Ой, гультяю і ледащо!
Шкоду робиш ти завжди,
Порозносив квіти кращі
У гаї, луки, сади…
Травень. Я третій місяць Весни.
По травах шовкових,
Лісах та дібровах
Я блукаю,
На сопілці граю,

І де я проходжу –
Там жито сходить,
У садочках пишно
Розцвітають вишні.
Я ліси прибираю літо в гості закликаю.

2. Гра «Що зайве?» (Робота в парах)
-Діти, давайте пограємо в гру . Вам потрібно забрати у сонечка той промінчик на якому написане явище, яке не належить весні.

3. Гра «Чи знаєш ти?»
--А чи знате ви скільки триває день на Стрітення?(14+* = 24)
--А чи знате ви скільки ластівка летіла до нас з теплих країв?(5 тижднів . Давайте порихуємо скільки це днів (5*7=*)

VIII . Домашне завдання
Ви такі молодці . Мої брати приготували вам завдання Вам попрібно написати розповідь по кожен місяць і розв’язати приклади С.107 №703.

IX . Підсумок уроку.
- Урок наш підійшов до кінця. Ви дуже гарно попрацювали. А зараз ми перевіремо чи справді нас скоро прийде весна. Якщо ви все зрозуміли на уроці, а завдання для вас були легкі підніміть сонечко, якщо складні хмарку.

Категорія: Уроки | Додав: sorochinskaya12 (25.03.2018) | Автор: Сорочинська Оксана Володимирівна E
Переглядів: 55 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!