Значення природи для життя людини - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Значення природи для життя людини

Урок 2
Тема: Значення природи для життя людини.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки вчителя; співпрацює в парі;
загальномовленнєві: зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою моделлю; запитує про незрозуміле; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки.
- інформаційно-комунікативна: будує усне монологічне висловлювання за відомою моделлю з опорою на власний досвід та почуту інформацію;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;
- здоров’язбережувальна: дотримується санітарно-гігієнічних норм під час уроку;
- громадянська: пояснює значення природи для життя людини;
- соціальна: вчиться працювати в парі, підтримує чистоту в класі та своєму робочому місці.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
-пригадування учнями для чого ми вивчаємо природознавство;
Середній рівень:
-
Достатній рівень:
- розповідає про значення рослин і тварин, сонячного світла і тепла, повітря, води, ґрунту для людини.
Високий рівень:
- встановлення відповідностей між зображеннями об’єктів природи та предметами, які з них одержала людина.

План уроку
1. Читання вчителем вірша Н. Красоткіної «Твоє довкілля». Повідомлення вчителем теми уроку (Додаток 1).
2. Пригадування учнями для чого ми вивчаємо природознавство. Інтерактивна вправа «Бліц- інтерв’ю” (Додаток 2).
3. Розповідь вчителя про значення природи для життя людини. (Додаток 3).
4. Розповідь учнів про значення рослин і тварин, сонячного світла і тепла, повітря, води, ґрунту для людини. Інтерактивна вправа «Мікрофон». (Додаток 4).
5. Встановлення відповідностей між зображеннями об’єктів природи та предметами, які з них одержала людина.
Виконання завдання на картках. Робота в парі (хто з ким сидить за партою). (Додаток 5).
6. Підведення підсумків уроку вчителем.

Додаток 1
- Послухайте вірш Н. Красоткіної та спробуйте визначити тему нашого уроку:

Твоє довкілля
Все, що є у довкіллі, потрібне людині:
Всяка квітка дрібненька і зілля.
То ж турбуйся про все це довіку від нині,
Щоб було в нас прекрасним довкілля.
Бо завжди всіх зігріє нас сонечко любе,
Деревця в спеку тінню прикриє,
І травичка зелена тебе приголубить,
Вітерець, коли треба, повіє.
Джерельце дасть водички у світлу годину.
Нічка спати вкладе й заспокоїть.
А рослинка спасе від хвороби людину,
Подорожньому рани загоїть.

- Тема нашого уроку: «Значення природи для життя людини».

Додаток 2
Пригадування учнями для чого ми вивчаємо природознавство.
Інтерактивна вправа «Бліц- інтерв’ю»
Вчитель пропонує учням чітко та лаконічно відповісти на запитання: «Для чого ми вивчаємо природознавство?»

Додаток 3
- Розповідь вчителя про значення природи для життя людини.
Ми прийшли на цю землю, щоб жити, працювати, розвиватися, творити. Але ніколи не забуваймо про те, що кожен із нас і всі ми разом узяті – невід’ємна частинка матінки-природи. Без неї ми ніщо, бо обійтися ніхто з нас не може ані без води, ані без повітря, ані без сонця ані без її щедрих дарів, якими вона нас годує. Людина одержує від природи усе, що їй потрібно для життя: тепло, повітря, їжу, одяг, посуд, житло, меблі. Природа милує око, заспокоює та лікує.

Додаток 4
- Розповідь учнів про значення природи для життя людини.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Діти по черзі беруть мікрофон та висловлюють свою думку.
Зразки висловлювань:
«Рослини і тварини потрібні людині для того, щоб …»
«Сонячне світло і тепло потрібні людині для того, щоб …»
«Повітря, вода, ґрунти потрібні людині для того, щоб …»

Додаток 5
Встановлення відповідностей між зображеннями об’єктів природи та предметами, які з них одержала людина.
- Розгляньте малюнки. З’єднайте лінією об’єкт природи та предмет, який з нього одержала людина:

Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: БарнаМ. ВолощенкоО.Козак О. Попович
Переглядів: 663 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!