Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Продовження ІІІ. Закріплення нової букви. Тренувальні вправи. 1. Логічна вправа «Хто що робить?» На екрані слова (Слайд 14) Учитель перевозить вантажі. Лікар навчає. Шофер лікує. Фермер доглядає. - Складіть речення правильно з’єднавши слова словом «і» - Зараз довідаємось ще про кілька важливих професій. (Демонстрація малюнка хлібного лану) (Слайд 15) - Що ви бачите на малюнку? - Яке поле? - Люди яких професій вирощують хліб? 2. Читання слів і тексту з дошки (Слайд 16) Попередня словникова робота: Сталевари, хлібороби, конструктори, сільське господарство БЕРЕЖИ ХЛІБ У кожній зернині, у кожній крихті хліба – не тільки праця хлібороба. Це й метал, зварений сталеваром, нафта, видобута з глибин землі, розум конструкторів, праця робітників, які створили машини для сільського господарства. (В.О.Сухомлинський) - Чи всі слова зрозумілі? (Нафта – густа масляниста рідина, яку добувають із землі, з неї виготовляють бензин) - Люди яких професій вирощують хліб? - Чому хліб треба берегти? 3. Хвилинка відпочинку. - Відгадайте загадку (Слайд 17) З місця зрушити не в змозі, Бо на варті при дорозі Я стою щодня, щоночі, Хоч і маю скляні очі. - Що це? (Світлофор) - Які сигнали означають його кольори? Прочитайте! СТІЙ! БУДЬ УВАЖНИМ! ІДИ! - Люди яких професій слідкують за порядком на дорогах? (Міліціонери) ІV. Підсумок уроку. - Який звук виділяли із слів? - Якою буквою він позначається? - З якими новими словами познайомились на уроці? - Що було цікаве? - Що було важко робити? - Над чим задумались? - Я вас вітаю, ми вивчили всі букви алфавіту! Букви, наче намистинки, з них складається наша мова. Послухайте вірш «Букви – намистинки» (Слайд 18) Із літер-намистинок Складаємо слова. І мова з уст дитячих На цілий світ луна. Чарівна, ніжна мила, Казково-колискова, Співуча, мелодійна Українська наша мова. Отож, учіться, діти, В добу таку чудову. Із намистинок-літер Складайте нашу мову! - Слідкуйте, щоб намисто вашої мови було найвищого ґатунку. А на письмі сьогодні ще навчимося писати маленьку букву «еф». - Розгадайте загадки, відповіді яких починаються буквою Ф (загадки діти читають з екрана: про фіалку, футбол, фотографа, фламінго) Має гарні жовті вічка На стадіоні шум і гам – Й фіолетову спідничку. Уболівальники зібрались там. Запах ніжний і духмяний Усі очікують із нетерпінням гол. Наповняє ліс весняний. Захоплююча гра … Він усіх фотографує, Дивний птах з рожевим пір’ям, Фотографії друкує. Наче мальва на подвір’ї. Як ми можемо назвати На ногах тонких та рівних, Цю професію малята? Має назву птах … - Для створення позитивного настрою на урок письма подивимось і послухаємо інсценівку (с. 75, завд. 9, «Супутника букваря»), яку підготували ваші однокласники. Побачивши у зоопарку жирафу, малий Федько сказав: - От добре, що я на неї не схожий! - А то чого? – здивувалася Софійка. - Еге, довелося б щодня мити таку довгу шию! - Серед нас немає таких Федьків? Левчук Л.Я., учитель початкових класів Нововолинської ЗОШ №7 Волинської області | |
Переглядів: 2300 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |