Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Вивчіть з дітьми та пограйте з ними

Вивчіть з дітьми

Прислів’я.

       За рідний край життя віддай.

       Батьківщина – мати, умій за неї постояти.

       Та земля мила, де мати народила.

       Людина без Вітчизни – як соловей без пісні.

       Кожна травичка на своєму корені росте.

       Рідна земля і в жмені мила.

Широкі простори нашої України, є в ній міста і села, але в кожної людини є своя маленька батьківщина – місце, де вона народилася і живе. Місце проживання визначає адреса, яку дошкільнята повинні знати.

Пограйте з дітьми

 

       Д/гра Назви свою адресу”.

Місто (село) ­­­­­­­­­­­­­_______________

Вулиця ______________________

№ будинку________  № квартири________

№ телефона ________________

 

       Д/гра Що ти знаєш про своє місто (село)?”

1.     Як називається твоє місто (село)?

2.     Звідки виникла його назва?

3.     Яка головна вулиця твого міста (села)?

4.     Які ще вулиці ти знаєш?

5.     Які пам’ятники є в місті (селі)?

6.     Чи знаєш ти підприємства свого міста (села)?

 

“Сім’я і родина – коріння людини ”

     

Згідно з програмою виховання дітей дошкільного віку “Малятко”, діти шести років мають знати своє ім’я, прізвище, скільки років, дату народження, пору року, в яку вони народилися, ім’я та по-батькові своїх рідних, вміти виявляти любов і повагу до батьків, інших членів своєї родини, знати про сімейні традиції, свята.

Пограйте з дітьми.

       Д/ра “Знайди потрібну цифру”.

Мета: з запропонованих цифр дитина має вибрати ту, яка відповідає кількості її років.

                        7                                             3                                    1

4                                         5                                             6

 

       Д/гра “Що ти знаєш про сім’ю?”

1.     Із скількох людей складається ваша сім’я?

2.     Як звуть маму? (Ім’я, по-батькові).

3.     Як звуть тата?

4.     Чи є в тебе брат (сестра)?

5.     Скільки йому (їй) років?

6.     Чи є в тебе дідусь, бабуся?

7.     Як їх звуть?

8.     Де та ким працюють мама і тато?

 

Свята народні та державні

      Старші дошкільники  мають пам’ятати основні свята року.

 

       Д/гра “Що й коли святкуємо ми?”

1.     Коли буває свято жінок?

2.     Яке свято 1 січня?

3.     Що діти роблять 1 вересня?

4.     Коли ми святкуємо Різдво?

5.     Коли свято захисників країни?

 

Праця дорослих

Діти шести років повинні розуміти необхідність виконання дорослими своїх трудових обов’язків для здобуття потрібного результату, орієнтуватися в професіях дорослих, пов’язувати їх з місцем роботи, обладнанням, пристроями, якими люди користуються під час роботи.

 

Пограйте з дітьми.

 

       Д/гра “Хто де працює?”

Мета: доповнити вислів, скласти з ним речення.

кухар – ... (кухня)                                           муляр – ... (будівництво)      

бібліотекар – ... (бібліотека)                           вчитель – ... (школа)

швачка – ... (ательє)                              лікар – ... (лікарня)

машиніст – ... (поїзд)                                     стюардеса – ... (літак)

продавець – ... (магазин)                      перукар – ... (перукарня)

водій – ... (машина)                               листоноша – ... (пошта)

 

       Д/гра “Кому що потрібно?”

Завдання: дитина повинна назвати предмети, якими користується під час роботи людина даної професії.

Лікар – ... (халат, ліки, термометр...).

Маляр – ... (пензли, фарби...).

Кухар – ... (плита, посуд, продукти...).

Вчитель – ... (книги, зошити, ручки...).

Продавець – ... (ваги, гирі, товар, чеки, гроші).

Перукар – ... (ножиці, гребінець, халат, накидка, шампунь).

Листоноша – ... (сумка, листи, газети, журнали).

 

       Д/гра “Хто це робить?”

Зміст: дошкільник має за названою дією визначити професію людини.

навчає – ...(вчитель),           шиє – ...(швачка)                    малює – ... (художник)

лікує – ...(лікар)                  продає – ...(продавець)            будує – ...(будівельник)

готує – ...(кухар)                співає – ...(співак)           стриже – ...(перукар)

грає – ...(музикант)             друкує – ...(друкарка)               носить газети –...(листоноша)

водить літаки  ...(пілот)                                           пише книги – ...(письменник)

Предметний світ

Згідно з “Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні” старший дошкільник має зацікавлено ставитися до предметного середовища, знаходити у ньому знайоме і незнайоме; виділяти тотожне, схоже, відмінне; визначати безпечне і небезпечне; диференціювати його на “моє”, “наше”, “чуже”; на “індивідуальне” та “загальне”; “близьке” і “далеке”. Усвідомлювати цінність, знати походження більшості предметів, вміти пояснити їхнє призначення.
 
Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (30.06.2009)
Переглядів: 1684 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!