Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Поради батькам першокласників

Поради батькам першокласників

В дошкільному дитинстві відбувається інтенсивний розвиток усіх пізнавальних, психічних процесів, які в подальшому виступають першоосновою готовності дитини до школи, і найбільша роль у цей період в розвитку та становленні дитини належить батькам. Саме вони мають забезпечити своєму малюку сприятливі умови для розвитку і серйозно "працювати" в цьому напрямку, якомога частіше спілкуючись з дитиною. Чим раніше починається така взаємодія батьків з дітьми, тим краще, але хочемо зазначити: ніколи не пізно почати таку батьківську "роботу". Вона може стати чудовим та захоплюючим заняттям - адже це процес творення людини, доросле життя якої першою мірою визначається тим, чого вона навчилася в дошкільному дитинстві, спілкуючись з мамою і татом. Цікавим є такий факт: люди, які досягли успіхів в житті, підкреслюють значимість і важливість того, що дається дитини батькам.

1.     Для дитини Ви - зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.
Ваша дитина обов'язково буде говорити так, як Ви.

2.     Дитина успішніше засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілкуються з нею, розмовляють.
Виявляйте готовність слухати.
Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте не забувайте: терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.

3.     Приділяйте дитини якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім'єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежить подальший процес росту дитини в школі.

4.     Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.

5.     У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії.
Поважайте її неповторність.

6.     Ставте для себе та для дитини реальні цілі. Ведіть і спрямовуйте її, але не підштовхуйте.

7.     Забезпечити дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкати руками, коштувати на смак і відчувати різноманітні елементі навколишнього світу.

8.     Допомагай те дитині розвивати дрібну моторику руки, аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі зображення тощо.

9.     Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини. Гра - це провідна її діяльність, це її робота.

10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10-20, але їй вкрай необхідно розуміти і знати, з яких чисел можна скласти 5, а з яких-7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам'ятовування.

11. Працюйте з дитиною над розвитком пам'яті, уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач в малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.

12. Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і дотримуйтеся його виконання обов'язково (всі члени родини).

13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.

14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку усіх членів родини.

15. Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно і доводьте це до її відома.

Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (07.10.2008)
Переглядів: 1381 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!