Каталог статей

Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання [ Додати статтю ]

Чи потрібно допомагати дитині робити уроки?

Чи потрібно допомагати дитині робити уроки?

 

         Звичайно! Дітей, які схоплюють, що називається, на льоту, дуже мало. Більшості треба допомагати. У педагогічній психології є таке поняття - "зона найближчого розвитку". Це те, що ваше дитина може засвоїти лише з вашою допомогою. Умовно кажучи, це той маршрут, за яким вона готова пройти лише з вами за ручку. До самостійного подолання труднощів вона ще не готова.

Наприклад, задачки на кмітливість малюк може засвоїти сам. А ось заучування правил не стоїть пускати на самоплив: необхідно упевнитися, що малюк все правильно зрозумів. Навіть при найелементарнішому виписуванні паличок і гачків в прописах знадобиться ваша участь. Монотонна робота вимагає емоційної підтримки. Якщо ваше чадо починає строчку, що називається, за здоров'я, а кінчає сяк-так, значить, ви повинні на середині похвалити його за старання. Виберіть самий кращий гачок і попросіть, щоб інші були не гірші.

Вчити разом з дитиною уроки - заняття не для слабонервних. Вам все здається елементарним. Проте головна батьківська чеснота - терпіння. Ви не повинні навіть натяком показати, що вам нудно. Навпаки, змалюйте на обличчі живий ентузіазм, якщо хочете, щоб ваш малюк займався без огиди. Не треба говорити: "Ось зробиш все швиденько і підеш гуляти!" І упаси вас Бог зриватися на дитині, якщо вона в двадцять сьомий раз неправильно написала закарлюку.

Якщо ви відмітили, що маля почало часто відволікатися, дайте йому відпочити (та і самі відпочиньте). Попийте разом чаю, прогляньте коротенький мультик, просто поговоріть на балконі. Звичайно, на домашнє завдання піде більше часу, але воно буде зроблено добре і у дитини все залишиться в голові.

І останнє. Ніколи не карайте першокласника за погано зроблені уроки або погані відмітки. Не кричіть, не позбавляйте солодкого або прогулянок. Вислухайте його. Напевно він жахливо переживає і жадає реваншу. Краще разом повторіть незасвоєний матеріал.

Категорія: Різні аспекти цього питання | Додав: [ADM]Irina (14.07.2008)
Переглядів: 1690 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!