Пробне тестування для шестирічок 1. Перевірка сенсомоторних здібностей Завдання на малювання 2. Дрібна моторика руки Завдання: 1. Переписати даний вчителем зразок. Завдання: 2. Перемалювати групу крапочок за даним зразком. 3. Пам’ять - зорова Завдання: Показати дитині таблицю з різними фігурками. Запропонувати уважно роздивитись і запам’ятати. Закрити цю таблицю і запропонувати іншу. На ній буде більше фігурок, але будуть і ті, що були на першій таблиці. Слід їх знайти і показати. - слухова Завдання: Запропонувати дитині послухати групу слів (10 слів), запам’ятати найбільше їх і відтворити в пам’яті. В.1: яблуко, ніс, слон, дуб, лампа, галка, книга, машина, ворона, молоток. В.2: груша, око, лев, береза, окуляри, диван, слива, лелека, чашка, ранець. В.3: сіно, стіл, ворона, зошит, комп’ютер, годинник, конструктор, картина, човен, яблуко. 4. Увага Завдання: Знайти на малюнку 10 предметів. 5. Мислення Завдання: 1. Чим подібні і чим відрізняються: - кульбаба і ромашка - ялина і береза - кіт та собака - звірі та люди - тварина і рослини Завдання: 2. Три подружки: Таня, Галя, Іра. Іринка вища за Галю, Таня нижча за Галю. Яка дівчинка найвища, найнижча? 6. Особливості сприйняття Завдання: Спочатку обговорити вступні завдання, потім повідомити, що треба вказати, з яких саме частинок складено дану фігуру. (Запропонувати фігуру). 7. Стан готовності до математики 1. Сприйняття і розрізнення чисел, володіння лічбою * розрізняє цифри і рахує до 10 і назад - 2 бали * розрізняє цифри і рахує до 10 - 1 бал * не рахує і не розрізняє цифр - 0 балів 2. Найпростіші арифметичні дії – 1 бал.
3. Порівняння чисел – 1 бал
|