Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель батькам » Поради батькам | [ Додати статтю ] |
Мовленнєва діяльність Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний. У добукварний період учні повинні навчитися: слухати і розуміти усні висловлювання,формувати елементарні аналітико-синтетичні вміння в роботі над текстом, реченням, словом, звуками мовлення. Це період підготовки дитини до письма. Букварний період: учень оволодіває початковими уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою і в зошитах з сіткою для першого класу. На кінець навчального року учні повинні знати: • Напам’ять до 5 віршів з букваря; • Правильно називати книжку (твір): спочатку автора, потім назву; • Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням; • Складати, записувати самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальними ситуаціями створеними вчителем; • Правильно писати велику літеру на початку речення, розділові знаки в кінці; • Будувати графічну модель речень з 1-5 слів; • Ставити до слів питання (Хто? Що? Який? Яка? Які? Що робить? Що роблять?); • Розрізняти звуки: голосні, приголосні,дзвінкі та глухі, тверді та м’які; • Правильно позначати м’якість приголосних; • Списувати тексти (15 – 20 слів) дотримуючись правил каліграфії; • Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти: Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти: Бабуся, бджола, виразно,влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа,дзьоб, дідусь, загадка,(і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір. Математика • Називати числа від 1 до 10 в прямому і зворотному порядку, від будь – якого числа до вказаного; • Розрізняти число і цифру, правильно вживати у мовленні ці терміни; • Називати попереднє і наступне число; • Користуватися знаками <,>,=, порівнює числа; • Знати склад кожного числа в межах десяти з двох менших чисел; • Володіти культурою записів у зошиті в клітинку; • Називає числа в межах 20 в прямому і зворотному порядку; • Записувати ці числа цифрами; • Розуміти позиційне значення цифри у записі двоцифрового числа; • Усвідомлювати десяток як одиницю лічби; • Розуміти поняття одноцифрові та двоцифрові числа; • Порівнювати числа в межах двадцяти; • Розуміти зміст додавання; • Знати компоненти додавання; • Складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання; • Використовувати переставну властивість додавання під час обчислень; • Знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням; • Знати на пам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10; • Обчислювати приклади виду: 10+5,15-5,15-10,12-1,12+1; • Вміти додавати і віднімати з переходом через десяток в межах 20; • Обчислювати приклади, що містять дві дії; • Розуміти поняття «числовий вираз»; • Розуміти і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти суму, знайти різницю; Задачі • Розуміти структуру задачі: умова і запитання • Виділяти умову і запитання; • Розуміти зміст відношень: більше на, менше на; • Розуміти зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося? • Читати задачу, робити паузу між умовою і запитанням; • Усно формувати повну відповідь на запитання, записувати коротку; • Складати задачу за малюнком, за дією розв’язання, за практичними діями з предметами, за коротким записом задачі; Величини | |
Переглядів: 4631 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |