Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель батькам » Сімейне виховання [ Додати статтю ]

Закони добре органiзованого сiмейного виховання школярiв

Закони добре органiзованого сiмейного виховання школярiв

 

1. Пам’ятайте, що навчання — один iз найважчих видів працi, а розумовi сили i можливостi дiтей неоднаковi.

2. Не треба вимагати вiд учнiв неможливого. Пiд час навчання важливо визначити, на що він здатен даної митi та як розвинутi його розумовi здiбностi.

З. Навчання, яке супроводжується механiчним повторенням, зубрiнням, не сприяє розвитковi учня, воно не вимагає напруження розумових сил, пiзнавальної активностi, думки i дії.

4. Найпростiший метод виховання, який не потребує анi часу, анi розуму, — покарати дитину, а значить озлобити чи навiть «зламати» її. Уникайте надмiрного опiкування, викрикiв, примусу й наказових iнтонацiй. Усе це зумовлює протидiю з боку дитини, психiчнi травми, убиває в нiй бажання й цiкавiсть до навчання.

5. Розвивайте iнтелектуальнi прагнення, iнiцiативу та самостiйнiсть дитини як пiд час навчання, так i в позаурочних справах.

6. Пам’ятайте, що, згiдно з науково обгрунтованимн нормами, учням на виконання домашнiх завдань дається:

до 1 год (1-й клас);

до 1,5 год (2-й клас);

до 2 год (3 – 4-тi класи).

   Привчайте дiтей користуватися годинником i не дозволяйте їм просиджувати за домашнiми завданнями довше встановленого термiну. Це тiльки шкодить їхньому здоров’ю й погано позначається на розумовому розвитку. У вихiдні й святковi днi змушувати виконувати завдання не варто.

7. Не змушуйте учнiв писати спершу на чернетцi, а потiм переписувати в зошит виконанi завдання. Це призводить до перевтоми дитини й негативного ставлення до навчання.

8. Не хвилюйтесь, якщо ваша дитина одержить за виконану роботу не таку оцiнку, яку б вам хотілося. По-перше, оцiнка має виховне значення, по-друге, це не остання робота й не остання оцiнка.

9. Дайте дитинi можливiсть самостiйно пiзнати радiсть успiху в навчаннi, визначити iндивiдуальну стежку розумової працi.

10. Перевiряйте домашні завдання, виконанi дiтьми, особливо на першому етапi навчання. Але вашими оцiнками мають бути: «задоволений», «не задоволений». Можна додати слово «дуже». І будьте певнi: завтра ваша дитина буде працювати стараннiше, аби побачити ваше задоволення.

11. Здоров’я дитини — «крихка кришталева кулька» i тримають її три атланти: спадковiсть, спосiб життя і середовище.

   Органiзуйте правильний розпорядок життя дитини: харчування, навчання й вiдпочинок.

12. Організовуючи різнi iгри та види навчальної дiяльностi, не забувайте про фiзичний стан дiтей, особливо розвиток м’язiв пальцiв i кистей рук. Вiд цього залежить почерк дитини, якiсть малювання, креслення, гри на музичному інструментi.

13. Обовязково помiчайте навiть незначнi успiхи дiтей, спонукайте їх до сумлiнного навчання і гарної поведiнки. Використовуйте для цього пiдбадьорливi слова, поцiлунки, рiзнi види морального й матерiального заохочення.

14. Батько і мати - найкращi вихователi, i тому вони мають впливати на поведiнку своїх дiтей навiть тодi, коли їх немає вдома. Пам‘ятайте, що дитина - дзеркало життя своїх батькiв. Як у краплинi води вiдбивається сонце, так само і в дiтях вiдбивається моральна чистота батька й матерi. Майбутнє належить тiльки дiтям! Робiть усе, щоб дитинство й майбутнє ваших дiтей були прекрасними. Любовi та взаєморозумiння, успiхiв і щастя вашим дiтям!

Категорія: Сімейне виховання | Додав: [ADM]Irina (04.06.2008)
Переглядів: 1912 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!