Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Новини | [ Додати статтю ] |
Порядок проведення ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» ІІ (обласний) тур конкурсу передбачає: 1. Ознайомлення членів журі з матеріалами, надісланими учасниками на конкурс. 2. Безпосереднє спілкування членів журі з конкурсантами та організація проведення конкурсних випробувань, які включають письмову роботу, майстер-клас та співбесіду. 2.1. Письмова робота передбачає перевірку фахової підготовки учасників конкурсу, володіння ними методикою викладання предмета та загальної ерудиції, а також виконання творчого завдання. Форма проведення роботи визначається журі. Тривалість – 1,5 години. 2.2. Майстер-клас «Я роблю це так» є однією з форм презентації досягнень конкурсанта як педагога, де він виконує роль «вчителя вчителів», розкриваючи методи своєї роботи та оригінальні ідеї. При проведенні майстер-класу конкурсант повинен вибрати таку форму проведення, яка б захопила аудиторію. Тривалість – 15 хвилин. 2.3. Співбесіда, яка передбачає дискусію за змістом проблеми, над якою працює вчитель. Кількість питань визначається журі. Конкурсантів, які наберуть більшу кількість балів у цьому етапі, запрошуються до участі в наступному етапі ІІ туру конкурсу, який передбачає: 1. Виконання конкурсантами практичної роботи. Форма проведення і тривалість виконання визначаються журі з урахуванням специфіки предмета. 2. Проведення уроку в навчальних закладах, запропонованих організаторами конкурсу (день проведення, тема уроку та клас визначаються напередодні жеребкуванням). Урок повинен бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності розробляти нові. Від конкурсанта вимагається чітке й конкретне формулювання мети, завдань і визначення типу уроку. Безпосередньо після уроку проводиться його самоаналіз. 3. Проведення конкурсантами самоаналізу уроку. Самоаналіз – це власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його сторін. Протягом 10 хвилин вчитель аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, ділиться методичними знахідками, які не вдалося використати, вказує на свої помилки та прорахунки. При цьому члени журі можуть задавати питання для одержання додаткової інформації про хід та результати діяльності вчителя і учнів на уроці. | |
Переглядів: 1234 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |