План роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів
Головним напрямом у роботi методичного об’єднання класоводи обрали вдосконалення уроку шляхом особистiсно зорiєнтованої системи навчання i виховання. Дiяльнiсть методичного об’єднання спрямована на вирiшення таких завдань: • створення умов для формування освiченої творчої особистостi громадянина, реалiзцiя його природних задаткiв і можливостей; • забезпечення засвоення і використання найбiльш рацiональних методiв i прийомiв навчання та виховання школярiв; • робота з дiтьми за програмою “Крок за кроком”; • iнтеграцiя в навчально-виховний процес дiтей з особливими потребами; • постійне пiдвищення рiвня загальнодидакгичної й методичної підготовки педагогiв для органiзацiї та здiйснення навчально-виховного процесу; • обмiн досвiдом успiшної педагогiчної дiяльностi; • виявлення, пропагування та здiйснення нових пiдходiв до органiзацiї навчання й виховання; • створення умов для самоосвiти вчителiв і здiйснення керiвництва творчою дiяльнiстю педагогiв.
У минулому навчальному роцi педагоги, члени методичного об’єднання працювали над вирiшенням першочергових завдань навчання i виховання учнiв у сучасних умовах. З урахуванням органiзацiї навчально-виховного процесу, особливостей складу учнiв початкових класiв учителi працювали над вирішенням науково-методичних проблем «Iнтеграцiя дiтей з особливими потребами в загальноосвiтню школу та диференцiацiя навчання». Ця проблема органiчно поєднувалась iз запровадженням у практику роботи елементiв розвивального навчання. Аналiз роботи свiдчить, що за минулий рiк значно пiдвищився науково-теоретичний та методичний рiвень викладання навчальних предметiв, посилилась увага до виховної та розвивальної функцiй навчання, до пошуку його ефективних форм i методiв. У процесi роботи виправдали себе такi форми, як iндивiдуальна та групова робота зi слабовстигаючими та обдарованими учнями; розвиток здiбностей i природних обдарувань учнiв, пiдвищення в учнiв мотивацiї до навчання.
ЗАХОДИ З ПІДВИЩЕННЯ РIВНЯ ЗНАНЬ, УМIНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ
№ з/п |
Зміст |
Термін виконання |
Хто виконує |
1. |
Проведення шкільних олімпіад з математики, української мови, природознавства |
Листопад, січень |
|
2. |
Перевірка стану викладання трудового навчання в 1-4 класах |
Грудень, травень |
|
3. |
Участь в ярмарку педагогічних ідей |
Листопад |
|
4. |
Огляд учнівських зошитів з метою перевірки дотримання єдиних вимог до ведення зошитів та оцінювання робіт |
Протягом року |
|
5. |
Проведення консультацій зі слабо встигаючими учнями |
Протягом року |
|
6. |
Контрольні роботи з подальшим обговоренням результатів |
Грудень, травень |
|
7. |
Опрацювання єдиних вимог до усного та писемного мовлення молодших школярів |
Вересень |
|
ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
№ з/п |
Зміст |
Термін виконання |
Хто відповідає |
1. |
Вивчення і реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освіту |
Протягом року |
|
2. |
Опрацювання круглих столів з метою обміну досвідом |
Протягом року |
|
3. |
Проведення круглих столів з метою обміну досвідом |
Згідно з планом школи |
|
4. |
Творчі звіти вчителів, що атестуються |
Грудень |
|
5. |
Впровадження у навчально-виховний процес сучасних досягнень науки, педагогічної теорії |
Протягом року |
|
6. |
Організація взаємного відвідування уроків вчителями з метою обміну досвідом роботи з розвитку пізнавальних здібностей учнів |
Протягом року |
|
"Розкажіть онуку", серпень 8'2008
|