Каталог статей

Головна » Статті » Новини МОН України » Інформація та рекомендації вчителю [ Додати статтю ]

Орієнтовні тексти підсумкових контрольних робіт з математики для 4 класу

Орієнтовні тексти підсумкових контрольних робіт

з математики

   4 клас

 

І варіант
 
1. Розв’яжи задачу.
З двох міст, відстань між якими 1 800 км, одночасно назустріч один одному вилетіли два вертольоти. Швидкість першого вертольота 200 км/год, а швидкість другого складає 4/5 швидкості першого. 
Через який час вертольоти зустрінуться?
 
2. Вибери серед поданих чисел і запиши число, у якому 356 сотень:
3569,  35647, 8356009, 15356. 
Розклади це число на розрядні доданки.
 
3. Розглянь вирази. Знайди їх значення.
7511 : 7 ∙ 0 + 594 =
834 ∙ (29130 – 4484 : 76) =
(8 т 6 кг – 15 ц 28 кг ) ∙ 2 =
 
4. Порівняй числа:
1 год 12 хв □ 72 хв;
5 ц 67 кг □ 5 067 кг;
968 см □ 9 м 7 дм;
7 т 53 кг □ 75 ц 3 кг.
 
5. Вибери і розв’яжи рівняння, у якому треба знайти невідомий дільник:
х – 352 = 413;
133 : х = 9;
х : 4 = 705.
 
6. Побудуй два різні прямокутники, у кожного з яких периметр дорівнює 16 см.
Знайди площу вужчого прямокутника.
 
 
ІІ варіант
 
1. Розв’яжи задачу.
З двох населених пунктів, відстань між якими 60 км, одночасно назустріч одна одній вийшли дві туристичні групи. Швидкість першої — 6 км/год, а швидкість другої складає 2/3 швидкості першої. 
Через який час після виходу вони зустрінуться?
 
2. Запиши число, у якому 3 десятки тисяч, 5 сотень, 8 десятків. Утвори нове число від першого, дописавши до нього справа цифру 4.
 На скільки друге число більше від першого? Запиши результат.
 
3. Уважно розглянь вирази. Знайди їх значення.
475 + 9379 : 83 ∙ 0 =
(471345 : 67 – 4956) ∙ 578 =
3 ∙ (5 т 20 кг – 4 ц 58 кг) =
 
4. Порівняй числа:
6 хв 3 с □ 603 с;
4 026 кг □ 4 ц 26 кг;
7 км 35 м □ 735 м;
5 дм 620 мм □ 562 см.
 
5. Вибери і розв’яжи рівняння, у якому потрібно знайти невідомий від’ємник:
84678 : х = 6;
у – 4098 = 5697;
75436 – х = 4132.
 
6. Побудуй два різні прямокутники, у кожного з яких периметр дорівнює 20 см.
Знайди площу ширшого прямокутника.
Категорія: Інформація та рекомендації вчителю | Додав: [ADM]Irina (07.06.2008)
Переглядів: 8659 | Рейтинг: 3.4/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!