Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Подорож до Барвінкової країни
Подорож до Барвінкової країни Розробка свята для учнів 2 класу Ведучий: Доброго дня вам, шановні друзі! Сміх і музика кличе до залу на свято! Гостей тут і квітів сьогодні багато. Подія щаслива й важлива в малят - Їх примуть сьогодні до лав барвінчат. Наша молодша школа – не просто школа. Це – Барвінкова краіна. А всі учні – не просто учні, а жителі цієї країни. Тобто барвінчата. Це веселі, сміливі розумні, спритні діти. Барвінок: Мене покликали на свято Гостей тут сьогодні і квітів багато! А де ж ці хлопці та дівчата, Що вступити хочуть у барвінчата? Ведучий: Хай музика лине, пісні веселять, На свято ми просим дівчат і хлоп’ят! Барвінок: З радістю, хлоп’ята і дівчата, Я прийму вас у барвінчата. А що ж це за країна така – Барвінкова? Це країна не казкова , а дитяча. В цій країні всі гарно навчаються, весело співають, поважають старших, грають у різні ігри, вивчають історію свого краю. Сотні справ у цій країні. Хочете стати її жителями? Тож сідайте на оцей казковий потяг та і поїдемо у подорож до Барвінкової країни. Подорож буде нелегка, можливо, трапляться якісь перешкоди. Якщо ви їх здолаєте, то приїдете до країни. Готові до подорожі? Не боїтеся? А щоб нам веселіше було їхати , заспіваємо! Дівчинка: Ви прибули на станцію «Моя Батьківщина». Далі проїзд закритий. Ведучий: А щоб нам відкрили шлях далі, треба виконати завдання. І сказати треба для почину, що за слово таке Батьківщина. 1. Здається, початок Вітчизни З порогу батьківської хати, З пісень отих колискових, Яких нам співала мати. 2. Можливо вона починається Із нашого селища рідного, З ставка голубого, широкого, Що має синь неба блакитного. 3. А, може, вона починається З дихання землі навесні, З цвітіння садів білосніжних, Що часто ми бачим у сні. 4. Напевно, бере свій початок Вітчизна з пісень солов’я. Із того селянського двору, Де п’є молоко немовля. 5. А, кажуть, вона починається З пісень, що так щиро лунають, Та з тих рядочків віршованих, Що діти ще змалку вивчають. 6. Ні, друзі, мабуть, починається Рідна моя Батьківщина З батьківського слова твердого, Якому вірить родина. 7. А, може, вона починається З вулиці нашої з вами, З шкільного подвір’я веселого, Що завжди дзвенить голосами. 8. Мабуть, початок Вітчизни Із тих волошок, що в полі, Із пісні того жайворонка, Що в’ється в безмежнім роздоллі. 9. А, може, вона починається Із цього маленького свята, Коли у святковому залі Приймають тебе в барвінчата 10. Та де б не брала початок Мати моя Батьківщина, Завжди буде квітнуть буйно, Як в лузі червона калина. 11.Та де б не брала початок Наша Вкраїна-мати, Невтомною працею будем Завжди її прославляти. Барвінок: Маленькі, а вже розуміють, Що значить Вкраїна-мати, Гостей таких дуже радий У себе щиро вітати. Ведучий: І ще одне завдання на цій станціі. Розгадати кросворд «Батьківщина». 1. Як називається герб нашої країни? 3. Місто, наш обласний центр. 5. Столиця України. 7. Червоні ягідки. Символ України. Молодці, діти, справилися з завданням. Тому хід далі відкритий. Їдемо далі. Дівчинка: Ми раді вітати вас на станції «Місто всезнайок». Ведучий Тут нам покажуть наші другокласники, як вони вчаться у школі, що вже знають, вміють. Може якісь цікаві випадки розкажуть. Дружно взялися за ручки, В школу йдуть малі чомучки.. Ловить вітер нальоту Голосне чому й чому? -Чом зеленая травиця? -Чом тихенько ходить киця? -Чом гуркоче в небі грім? -Чом такий високий дім? -Чом дорослі мама й тато? -Чом лягає сонце спати? -Чому тихо ходить сон? -Чом говорить телефон? Йшли чомучки крок за кроком, Підростали з кожним роком. І «чому» втекло від них До питайликів малих. Так сумно навколо, Як в пору осінню. І сонця немає, І небо – не синє. У всіх перехожих - насуплені лиця Ніхто з них на мене не хоче дивиться. А знаєш чому Все навколо сумує? Бо двійку зі школи додому несу я. Як справи в тебе, Грицю? Пита сестра Марійка. -Та краще, одиницю вже виправив на двійку. Ведучий: То що, діти, такі погані у вас справи з навчанням? Та ні, це все жарти, ми знаємо багато. Недавно - дуже дивно - Здавалося мені: І як писати рівно Ці літери складні. І навіть з паличками Я впоратись не міг, Криві та з карлючками , Ну, просто, як насміх. А далі знов рядочок, Мов бублик, кругле «о». Мені аж серед ночі Ввижалося воно. Пишу – виходить криво, Неначе пада вбік. А потім я, на диво, Писав, писав – і звик. Старався я не марно, Кривуль ніде нема. І ручка пише гарно, Виписує сама. І літеру, і кому Я можу написать. І вже несу додому Кругленьке перше п’ять. Горішок знань - це знає кожен - Міцний. Та нам не відступать. І розколоть нам допоможе Бажання всіх - Все хочу знать! Ведучий: Ось бачте, який молодець. А ще хто з вас може чим похвалитися? - Починаю я завжди першим перекличку! - А я першим на труді вистругав поличку! - А я першим весь урок руку підіймаю! - А я першим на дзвінок з класу вибігаю! Ведучий: Я думаю, всі пересвідчилися в тому, що другокласники недарма до школи ходять. Отже, шлях відкритий, поїхали далі! Дівчинка: А тепер ви прибули на станцію «Здоров’я». Ведуча: Діти, а ви знаєте, що треба робити, щоб бути здоровими? Ось ми зараз перевіримо, які ви спритні, як ви спортом займаєтесь. /спортивні конкурси/ Завдання всі вирішені. Ми можемо рушати далі. Дівчинка: Якщо охороняти природу, для вас робота звична, То приймем вас на станції «Екологічна». Ведуча: А чи бережете ви, діти, природу? Що ви знаєте про Червону книгу природи? Щороку на планеті Земля зникає назовсім один вид тварин і кожен день – один вид рослин. Тварин і рослин, яких залишилося зовсім мало, записують у Червону книгу. До Червоної книги України вже занесено 161 вид тварин і рослин. 1. Люди не лише знищують тварин і рослин, а і забруднюють воду в річках, землю, створюють умови ,шкідливі для здоров’я і життя людини.. 2. Чи відомі вам такі факти: Щоб в лісі папірець перегнив повністю, потрібно 2 роки, консервна банка - не менше 80 років, а поліетиленовий пакет буде лежати 2 тисячі років. 3. Коли де бачу квітки очі, «Люби»,- вона мені шепоче, Повз деревце іду зелене, «Привіт», - схиляється до мене. В гніздечку пташку стріну в гаї, Питає пташка: «Як ся маєш?» «Спочинь»,- з болота жаба просить, «Всміхнись»,- цвіркун сюркоче в просі, Який же світ кругом чудовий! Додому йду в добрі й любові! Ведучий: А тепер зіграємо в гру «Як зберегти рпироду». Для цього треба всім встати і виконувати те, що я скажу. Готові? Починаймо! - Якщо ти знаєш, що треба берегти і економити чисту воду, поплескай в долоні. - Якщо ти не виливаєш даремно чисту воду,пострибай. - Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, на березі річки,потупай ногами. - Якщо ти не збираєш великих букетів квітів, поплескай у долоні над головою - закричи. - Якщо ти хочеш більше знати про природу навколо тебе – присядь і встань. - Якщо ти любиш тварин чи тобі подобаються квіти – посміхнись. - Якщо ти економиш папір – не рвеш зошити, дописуєш їх до кінця – поцілуй свого сусіда. - Якщо ти переконаний, що кожній людині потрібно піклуватися про природу, про все живе – простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки. Колись давно були в Європі Безграмотні пітекантропи. Ходили стадом по лісах І, безперечно, не в трусах. То були справжні джентельмени, Дерев не нищили даремно, Хоч екологіі не знали, Але природу шанували, Не той тепер пітекантроп, В потертих джинсах ходить хлоп. З магнітофоном у руках Та з диким поглядом в очах. Колись, було , пітекантропи Хоч і ходили більше скопом, Дерев іздуру не ламали, Мурашок в лісі не займали. Кору не різали ножем, Що був тут Петя й Надя «М». Нам годі це терпіти, З природою давай дружити. Ведучий: Молодці, діти! Вже ясно, що ви – друзі природи і ми можемо їхати далі Дівчинка: Остання зупинка «Барвінкова країна». Барвінок: Я радий зустріти вас у своїй Барвінковій країні. Але ж іще є для вас невеличке випробування. Закони барвінчат знаєте? 1. В нас закони барвінкові Честі, доброти й любові. Любим близьких, рідних дуже І сусід нам не байдужий. 2. У барвіночків завзятих Гарних друзів є багато. Малюків оберігаєм, Старшим в праці помагаєм. 3. Як весняна пташка рання, Ми веселі, щирі, вправні. Допоможем в кожнім ділі, Бо старанні, добрі, вмілі! 4. Ти, Барвінку, не лінися, Підтягнися, посміхнися. Не забудь зробить зарядку, Речі всі тримай в порядку. 5. Ми малята-барвінчата Знаєм казочок багато, Любим пісню колискову, Українську рідну мову. 6. Я люблю матусю й тата, Дніпро, вишню біля хати, В лузі пишную калину Й чарівну мою Вкраїну. Ведучий: Молодці, другокласники. Подолали всі перешкоди, виконали всі завдання. Тож приймаємо вас до своєї чудової Барвінкової країни. Барвінок: З задоволенням запрошую вас до цієї країни. А ну ж, мої помічники, допоможіть мені подарувати нашим дітям барвіночки. Ведуча: Право подарувати барвінки другокласникам надається тим, хто гарно вчиться, бере участь у всіх заходах, не порушує дисципліни, допомагає друзям Дорогі дівчата, дорогі хлоп’ята! Прийняли сьогодні вас у барвінчата. З цим святом кожного вітаєм, Здоров’я і щастя бажаєм ! Директорові школи права передаємо, Йому для привітання слово надаємо. Ведучий: Наше свято закінчується. Мої любі друзі! Вітаю зі святом! Вам зичу здоров’я і щастя багато. Ростіть в радість школі своїй і родині, Хай добре живеться нам всім на Вкраїні! (Пісня «Гілки калинові») Гілки калинові у саду цвітуть, Дружно барвінчата пісеньку ведуть Разом, дружно Пісеньку ведуть. Гілки калинові У саду цвітуть. Хочеться малятам веселіше жить. Україну любу в сад перетворить. Разом, дружно Веселіше жить. Україну любу В сад перетворить. Край зелений рідний будем берегти. Щоб жили щасливо, вільно я і ти. Разом, дружно Будем берегти. Житимем щасливо, Вільно я і ти. З досвіду роботи заступника директора школи з виховної роботи Моренець Н.М. http://liubech-school.narod.ru/ | |
Переглядів: 4449 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |