Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Поведінка в школі Мета: повторити правила для учнiв; розширити уявлення учнiв про взаємодiю людей у школi; розвивати толерантнiсть; виховувати культуру спiлкування у школi. Обладнання: правила для учнiв i—IV класiв, «Правила ввiчливого школяра», Пам’ятка «Поведiнка в школi». Хід уроку 1. Органiзація класу Вiдгадування загадки. Спiває дзвiнко й весело, Дзвенить на все село Наш металевий коник. Ви взнали, що це? (дзвоник) — Куди кличе вас дзвоник? Кому i що вiн сповiщає? — IІ. Основна частина уроку 1. Читання вiрша Д. Павличка Школа» Наче вулик — наша школа, Вся вона гуде, як рiй, І здається, що довкола Розквiтають квiти мрiй. Бiгають, смiються дiти, Та лиш дзвоник задзвенить — Стане тихо, нiби квiти, Поховались бджоли вмить. 2. Читання «Правил для учнiв», коментування положень учнями i вчителем Правила для учнiв * Вчасно приходити на заняття. * Бути охайно вдягненим, взутим, зачесаним. * Сумлінно вчитися, уважно слухати пояснення вчителя, виконувати всi його завдання. * Допомагати товаришам, бути чесним i правдивим. * Брати участь у корисних справах свого класу, школи. * Оберiгати природу, берегги шкiльне майно, свою i чужі речi. * Зразково поводитися. * Слухатися та поважати батькiв, учителiв, виконувати їх вимоги та вимоги чергових учнiв. 3. Розповiдь учителя — Щодня до школи приходять учителi та учнi. У них спільне завдання — зробити так, щоб усi хлопчики й дiвчатка стали справжнiми людьми: розумними, працьовитими, освiченими i вихованими членами суспiльства. Якщо у людей спiльна справа, якщо вони багато часу проводять разом i перебувають у складних стосунках, то стають необхiдними такi норми поведiнки, якi полегшують їхне спiлкування, їхню взаємодiю. 4. Ознайомлення з «Правилами ввiчливого школяра» та їх обговорення * Якщо ти зайшов до класу, то обов’язково привiтайся з усiма, хто вже прийшов. * Якщо ти зустрiв у коридорi чи на вулицi свою вчительку, яка йде з кимось ще, то вiтатися потрiбно з усiма. * Хлопчик завжди пропустить дiвчинку вперед, допоможе сiсти, донесе портфель. * В їдальнi не поспiшай взяти щось першим. Поїв - прибери за собою. Подякуй поварам. * Будь чемним та люб’язним завжди i за будь-якi ситуацiї . * Зважай на бажання i настрiй однокласникiв. * Вiдповiдально стався до своїх учнiвських обов’язкiв. * Не перебивай того, хто говорить. * Пiклуйся про вiдсутнiх. 5. Читання смiшинки «На уроцi математики» Урок математики. Дiти прочитали задачу. Розв’язали в зошитах. Сергiй задивився в вiкно, а за задачу й не брався. Побачила це вчителька i, як всi завершили, запитала у Сергiя: — А в тебе яка вiдповiдь? Встав хлопчина, глянув влiво, вправо. Хтось йому щось зашепотiв. Сергiй голосно промовив: — Три кiлограми капусти важать вiсiм кiлограмiв. — Як ви думаєте, чому Сергiй не змiг правильно вiдповiсти? — Згадайте, яких ще правил потрiбно дотримуватися на уроцi? 6. Розбирання ситуацiї Як ти вчиниш, якщо: • урок почався, а ти запiзнився? • ти тiльки на уроцi помiтив, що забув зошит вдома? • ти зайшов до класу і побачив, що залишив на пiдлозi бруднi слiди? • ти став свiдком, коли старшокласники вимагають грошi в твого однокласника? • черговий попросив тебе пiдняти папiрцi, які ти не кидав? ІІІ. Підсумок години спілкування - Чого навчилися на уроці? - Що нового взяли для себе? | |
Переглядів: 29254 | Рейтинг: 3.9/12 |
Всього коментарів: 0 | |