Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Режим дня. Суворий і мудрий порадник Мета: пригадати поняття «режим дня», основнi режимнi моменти; переконати учнiв у необхiдностi дотримання режиму дня; розвивати санiтарно-гiгiєнiчнi навички: вмиватися, загартовуватися, дотримуватися чистоти тiла. Обладнання: сюжетнi малюнки, що вiдображають основнi режимнi моменти. Хід години спілкування І. Органiзащя классу ІІ. Основна частина уроку 1. Читання та обговорення вiрша О.Орача «Галя-Невстигаля» Галю, вставай, умивайся - Та швидше до столу! Галю, мерщiй убирайся, Бо спiзнишся в школу! Галя вилежує, Нiжиться i позiхає, Довго з портфелем вовтузиться І — не встигає. В школi дзвiнок продзвенiв, давно почалися уроки. А коридором — чиї-то Лунають поспiшливi кроки? Клас уже знає: Це знову свiзнилася Галя. Нi, недаремно прозвали її: Невстигаля. 2. Робота над змiстом вiрша — Чому Галя завжди запiзнюється? — Як можна їй допомогти? 3. Розповiдь учителя — 1 вересня ви одразу подорослiшали на один рiк. Вам подобається ваша школа, вчителi, уроки. Проте, виникають i труднощi. Iнколи так хочеться погратись, просто побiгати. Але цього не можна. Потрiбно уважно слухати пояснення вчителя, писати або читати. Пiсля урокiв ви приходите додому. Хочеться подивитися телевiзор, погратись, але потрiбно вивчити вiрш чи прочитати книгу. І нерiдко буває так, що ви не встигаєте. Як же бути? Як встигнути все зробити? Правильно розподiлити свiй час вам допоможе режим дня. Якщо ви будете дотримуватися розпорядку дня — спати, їсти гуляти, читати, готувати уроки завжди в один i той же час,— вашому органiзмовi буде легко працювати, i ви почуватимете себе здоровими та бадьорими. 4. Ознайомлення з режимом дня 7.00—пiдйом 7.05 — ранкова зарядка (Пам’ятайте!Робити зарядку можна лише в провiтренiй кiмнатi) 7.15 — вмивання та воднi процедури 7.30 — снiданок 8.30 — 13.30 — занятгя в школi 13.30 — обiд 14.00 — 15.30 — пiсляобiднiй вiдпочинок 15.30 — 17.00 — самопiдготовка. 17.00 — пiдвечiрок 17.30 — 19.00 — прогулянки, iгри на свiжому повiтрi 19.00 — вечеря 19.30 — 2 1.00 — читання художньої лiтератури, домашнi iгри 2 1.00 — воднi процедури, сон. 5. Проведення бесіди та робота над віршем А. Костецького «А що в портфелi?» — У класi багато речей: парти, дошка, книжки, зошити, якими користуються всi учнi. Про них необхiдно дбати так само, як і про свої особистi речi. Послухайте уривок з вiрша А. Костецького «А що в портфелi?» Нумо, глянемо, що в ньому, Поки йде завзята гра. Бо ж портфель — усiм вiдомо! — Є обличчям школяра! Ось книжки. Та що це з ними?! Чом вони у плямах синiх, Пошматованi, бруднi? Страшно глянути на них! Подивися на сторiнку: Не сторiнка, а «картинка», Помальована така! А обкладинка — ну, й горе! — Нiби побувала вчора В людожерових руках. - Що можна сказати про господаря цього портфеля? - Подумайте, чи все гаразд у ващому портфелi? 6. Гра «Хто акуратнiше складе речi до портфеля?» 7. Складання i обговорення правил • У класi пiдтримую чистоту. • Бережу свою парту та свої книжки. • У класi не бешкетую i не граюся. • Стiни в класi та коридорi не для того, щоб я на них вчився писати. Для цього є дошка. Стежу, щоб вона завжди була чистою. • Моя книжка завжди чиста й обгорнута. • Вчасно книжку «лiкую». — Чи виконуєте ви цi правила? — Яке з них найважче виконувати i чому? — Подивiться уважно на речi, якi є в вашому класi. Чи все ви робите для того, щоб вони виглядали гарно? 8. Твоє робоче мiсце вдома — Як ви розумiєте прислiв’я: «Потрiбну рiч далеко не клади»? Щоб потрiбна рiч завжди була пiд рукою, потрiбно виконувати наступнi правила. • Домовся з батьками про свiй постiйний робочий куточок. Обладнай його. Столик постав бiля вiкна. • На столi розташуй речi так, щоб вони не заважали тобi пiд час пiдготовки до урокiв. • Книжки склади окремо. Якщо є поличка, прикрiпи її бiля столу i поклади туди книжки. • Зошити складай в папку. • Ручки, олiвцi, гумку тримай в пеналi. • Одяг та взуття теж повиннi мати своє мiсце. Якщо верхнiй одяг вологий, необхiдно його просушити на спинцi стiльчика бiля батареї. • Черевики теж тримай у вiдповiдному мiсцi. Завчасно їх просуши i почисти щiткою. • Сам складай на своє мiсце iграшки. • На твоєму робочому мiсцi завжди повинен бути порядок. ІІІ. Підсумок уроку - Що нового довідався? - Які правила взяв для себе? | |
Переглядів: 23303 | Рейтинг: 4.0/7 |
Всього коментарів: 0 | |