Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Гра «Подорож по казках та літературних творах»
Мета: за допомогою гри повторити та закріпити правила безпечного поводження під час пожежі, при користуванні ліками та побутовою хімією, при зустрічі з незнайомими людьми, при перебуванні на вулицях міста, в лісі, біля водойм. Виховувати почуття відповідальності за своє життя та життя товаришів. Підготувати обладнання: сім пелюсток казкової квітки з назвами видів небезпеки; жетони; одяг пожежників; секундомір; роздатковий матеріал з зображенням їстівних, отруйних грибів та ягід; два кошики; картки із зображенням дорожніх знаків; нагороди за перше і друге місце. Формуємо дві команди учнів.
Хід гри Вчитель. Чи любите ви читати книжки? А чи зустрічали ви в книжках героїв, які нехтували правилами особистої безпеки? Давайте з допомогою цих героїв казок пригадаємо правила безпеки. А допоможе нам казкова квітка з чарівними пелюстками. Вона допоможе нам побувати в різноманітних життєвих ситуаціях, а ми будемо разом знаходити вихід із цих ситуацій. У нас є дві команди «Рятувальники» і «Пожежники». Зараз мі дізнаємося котра з них краще знає основи безпеки життєдіяльності. Журі за кожний конкурс буде видавати переможцям жетони. В кінці гри жетони підрахуємо і будемо знати хто переміг. Конкурс «Пригадай твір про пожежу»
Кожна з команд пригадує літературний твір або казку про пожежу. Жетон отримує та команда, яка назве більше творів. Конкурс загадок
Жетон видається тому, хто перший дасть правильну відповідь. Загадки: 1.Червона корова всю солому на чорне борошно змолола.(Вогонь, попіл.) 2. На пожежі не зіваєм. Як пожежних викликаєм? (101) 3. Чим вогонь тушити будем, Якщо воду не здобудем? (Пісок, земля, цупка тканина) 4. Маленька зірка відлетіла, Багато лиха наробила. (Іскра) 5. Валить дим - Будь обережний, Викликай мерщій...(Пожежних) Вчитель. - А навіщо потрібні пожежні? - Які якості повинен мати рятувальник? - Чому кажуть: «Спішить, як на пожежу?» (Вислуховуємо відповіді дітей.) Так дійсно пожежні, рятівники повинні бути мужніми, вправними, швидкими. Зараз ми влаштуємо змагання на вправність і побачимо, хто швидше вдягне костюм пожежного. Проводимо змагання застосовуючи секундомір. Роздаємо жетони переможцям. Квітка нам допомагай Вчитель. Ось послухайте вірш Алли Семінович «Про лисичку» Щось ми забули про нашу чарівну квітку. Квітка хоче підказати, що не кожний зустрічний, не кожний перехожий, не кожний дорослий наш друг-товариш. Згадайте, які прикрі випадки сталися з героями казок через те, що вони були занадто довірливими і відчиняли двері незнайомим, або занадто довіряли іншим при зустрічі в лісі чи на вулиці.
Конкурс «Назвіть казку з занадто довірливими героями»
Необхідно назвати казку і героя казки, що потрапив в прикру ситуацію через свою довірливість. За кожну правильну відповідь – жетон. Вчитель. Квітка нам допомагай Гра «Ягоди-гриби»
Кожна команда бере по кошику. Одна команда збирає в кошик їстівні гриби, інша – їстівні ягоди. По закінчені гри аналіз вмісту кошиків треба провести разом з глядачами та вболівальниками, обговорюючи кожну помилку. Жетон отримує та команда, яка припустилася меншої кількості помилок. Квітка нам допомагай Вчитель. Їхали ведмеді на велосипеді, Конкурс «Дорожня абетка»
Представники однієї команди вибирають з усіх знаків – попереджувальні, представники іншої команди – забороняючі. В кінці конкурсу проводиться перевірка правильності підбору знаків всім колективом учнів, аналізуються помилки. Жетон отримує команда, яка припустилася найменшої кількості помилок. Бліц-турнір
- Як називається ділянка дороги для переходу пішоходів? (Пішохідний перехід) - Який транспорт перевозить людей? (Пасажирський) - Як називається ділянка дороги для пересування пішоходів? (Тротуар) - В яку сторону треба подивитися зразу перед початком переходу вулиці? (В ліву сторону.) - Якому транспорту на дорогах надається пріоритет? (Транспорту спеціального призначення: швидка допомога, міліція, пожежна машина.) За кожну таку відповідь надається жетон. Квітка нам допомагай Конкурс «Як поводитися під час відпочинку біля води»
Необхідно згадати правила перебування на водоймах. 1. Не дозволяється користуватися саморобними плавзасобами - вони небезпечні для життя. 2. Не можна купатися в заборонених місцях. 3. Не пірнай в незнайомих водоймах, там може виявитися небезпечне дно. 4. Не запливай далеко, якщо не вмієш плавати, навіть, якщо в тебе є плавзасіб. 5. Не переохолоджуйся та не перевтомлюйся у воді – може статися судорога м'язів тощо. За кожну правильну відповідь учні отримують жетон. Вчитель. Ми на воді робити будемо так: Купатись потрібно в знайомих місцях, Обстеживши дно, чи нема залізяк, Каміння, кілків, особливих мілин. Й ніколи не плавай коли ти один. Як в річечці плине швидко вода, То трапитись може із вами біда. Лежали, засмагли, нагрілись на сонці, Не входьте у воду, схолоньте в сторонці. Не запливайте за буї далеко - Чекає в воді на вас небезпека. Не можна пірнати у воду з човна, Він може гойднутись – і вас вже нема. Конкурс «Хто згадає більше пісень про воду»
Пропонуємо учням пригадати пісні про воду. Одну з пісень кожна команда повинна проспівати повністю. За кожну пригадану пісню надаємо командам жетон. Квітка нам допомагай Після прослуховування віршів, що читають учні – кожна команда отримує жетони, перераховує їх і віддає в судейської колегію. Слово надається членам судейської колегії. Проводиться нагородження переможця.
Матеріал підготувала зав. методичним кабінетом Міських курсів цивільної оборони м. Києва Поваляєва В.М. | |
Переглядів: 4900 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |