Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
“Подорож в Країну Мудрості” Розважально-ігрова програма
До проведення гри діти готуються заздалегідь, об'єднуючись у 3 команди. Кожна команда вибирає капітана, вигадує собі назву та девіз. Для проведення гри в класі приготовлені місця для команд, на дошці — карта “Країни Мудрості”. Ведучий. Шановні учасники гри! Сьогодні ми отримали дуже цікавого і трохи незвичайного листа. З вашого дозволу, я його зачитаю. Лист від жителів Країни Мудрості. Добрий день, дорогі друзі! Пишуть вам жителі Країни Мудрості. До нас долетіла звістка, що у вашому класі навчаються розумні, кмітливі діти з добре розвиненою увагою, пам'яттю, уявою та мисленням. Скоро в столиці нашої країни — місті Знань — в палаці королеви Мудрості відбудеться чудове свято — щорічний карнавал. Ми хочемо запросити вас на це свято. Але дістатися до нашої столиці не просто. Для цього вам потрібно пройти стежкою Уваги, далі по містку через річку Пам'яті ви потрапите до лісу Уяви. Перейшовши через галявину Мислення, ви опинитесь у селищі Логіки. Там ви трішки відпочинете, щоб потім подолати гори Капітанів і дістатися, нарешті, до нашої столиці. Щоб ваша подорож була цікавішою, об'єднайтесь в 3 команди і влаштуйте змагання. Команда, котра першою потрапить до міста Знань, отримає нагороди від нашої королеви. Бажаємо успіху! До зустрічі на карнавалі!” Ведучий розпочинає гру з представлення команд, капітанів та девізів. Членами журі, яке буде оцінювати роботу команд, можуть бути батьки або запрошені гості. За подорож по маршруту та виконання завдань команди отримують бали. Команда, яка набере найбільшу кількість балів та першою дістанеться до міста Знань, отримає призи. “Стежка Уваги” Завдання №1 Кожна команда отримує картку із рядками слів. На початку кожного рядка є умовні символи, а далі розташовані 5 слів. Порядок розташування символів відповідає порядку літер в одному чи кількох словах у даному рядку. Завдання: визначити, у яких словах порядок літер відповідає розташуванню символів, і підкреслити ці слова. Картка №1 + = + рот, хор, боб, віз, ніс + ! - ! край, поле, море, хата, кінь + ? ? - = вікно, титул, еллін, сокіл, стеля + 0 ! - ? ! кухоль, ковдра, маркер, станок, фреска Картка №2 х 0 х бік, кіт, рай, тот, рій 0 ? 0 = кома, піст, бобр, стук, тест ? + ! + = стіна, голос, сонце, відро, торба + х ! ? 0 0 = варіант, весілля, коровай, акробат, казарма Картка №3 + = ? = сало, коло, лось, сила, мило ? + = + село, соло, синь, душа, сіно + - х 0 - добро, вазон, поріг, вихід, нивка 0 + - ! + - ? х квартира, антрацит, маргарин, інстинкт, орнамент Завдання №2 Командам потрібно якнайшвидше розкодувати закодовані прислів'я. Картка №1 1. Кощокоранкокомконекозрокобишковекочокоромконекоздокогокониш. (Що ранком не зробиш, то вечором не здогониш). Картка №2 2. Динедимадидобдирадитамдидедиподиряддикудинедима. (Нема добра там, де порядку нема). Картка №3 3. Севселисехусегоседисенусевпісезнасеєшсевірсенуселюседисену. (В лиху годину впізнаєш вірну людину). “Річка Пам'яті” Завдання №1 На аркуші паперу виділити 4 колонки, у яких потрібно буде записувати слова: 1 колонка — людські почуття, 2 колонка — меблі, 3 колонка — дерева, 4 колонка — тварини. Завдання: ведучий у швидкому темпі буде читати слова, а діти повинні визначити, у яку колонку це слово потрібно записати, і встигнути записати його в скороченому варіанті. На розшифровку скорочених записів кожна команда отримує додатково 2 хв. Слова для гри: кішка, диван, верба, тривога, хом'як, крісло, захоплення, черемха, ялина, сервант, рись, кохання, ведмідь, стіл, тополя, втома, дуб, каштан, горобець, клен, сазан, береза, соболь, ліжко, радість, стілець. Завдання №2 Ведучий протягом 4 секунд демонструє ряд простих геометричних фігур. Після цього кожна команда відтворює на аркуші паперу це по пам'яті. Найбільшу кількість балів отримує та команда, яка відтворить зображення точніше інших. “Ліс Уяви” На аркуші паперу кожна команда записує 6 слів (іменників), які не пов'язані між собою за змістом. Потім команди обмінюються аркушами із словами і намагаються скласти зв'язну розповідь, використовуючи всі слова. Найбільшу кількість балів отримує та команда, яка складе найцікавішу та логічно зв'язану розповідь. “Галявина Мислення” Завдання №1 Назвати одним словом (узагальнити) поняття: l Сталь, бронза, латунь, олово - ... l Поезія, музика, живопис, кіно - ... l Фізика, хімія, математика, ботаніка - ... Завдання №2 Розшифрувати узагальнене поняття його конкретними складовими, тобто продовжити рядок 4-5 словами-прикладами: l Явища природи - ... l Тканини - ... l Континенти - ... Завдання №3 Пояснити поняття: l Холодильник — це ... l Шафа — це ... l Дощ — це ... “Селище Логіки” Завдання №1 Кожна команда отримує аркуш паперу із п'ятьма рядами чисел, які розташовані в певному порядку. Завдання полягає в тому, щоб знайти закономірність між числами і продовжити числовий ряд 2-3 числами. 1) 2, 3, 4, 5, 6, 7, ... 2) 6, 9, 12, 15, 18, 21, ... 3) 1, 2, 4, 8, 16, 32, ... 4) 4, 5, 8, 9, 12, 13, ... 5) 19, 16, 14, 11, 9, 6, ... Завдання №2 Команди по-черзі відповідають на питання, обираючи із трьох варіантів відповідей правильний: l Полагодити — це те саме, що й: 1) відремонтувати; 2) залатати; 3) вилікувати. l Правда — антонім до слова: 1) вигадка; 2) брехня; 3) видимість. l Купити — антонім до слова: 1) придбати; 2) запропонувати; 3) продати. l Квітень так відноситься до березня, як вівторок до: 1) середи; 2) понеділка; 3) суботи. l Звичайно позначає те саме, що й: 1) іноді; 2) часто; 3) завжди. l Більш всього пов'язує між собою кригу, сніг та пару: 1) буря; 2) вода; 3) зима. “Гори Капітанів” Капітани виконують завдання по черзі. Капітан виходить із класу. Члени однієї із команд супротивників беруть 2-3 рядки із відомої пісні, і кожен учень отримує по одному слову. Входить капітан. По команді ведучого учасники разом вимовляють кожний своє слово. Капітан повинен відгадати рядки із пісні. Якщо він не може впоратися із завданням, “хор” повторює пісню (двічі). Якщо відгадати не вдалось із третьої спроби, капітану допомагає його команда, проте він тоді заробляє менше балів. По закінченню гри журі підводить підсумки та нагороджує команду, яка набрала найбільше балів і першою дісталась до міста Знань. Рогач С. М. Смілянський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум” | |
Переглядів: 3936 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |