Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
«Перший мільйон» Гра-вікторина І. Представлення учасників. ІІ. Відбірковий тур. До наведення складових довкілля вибрати 5 природних: дерево, річка, будинок, дорога, автобус, повітря, праска, маяк, море, трава. 1. Розташуйте ці види моніторингу за розмірами: регіональний, глобальний, локальний, місцевий. 2. Безпека – це стан людини? Стан організму? Стан довкілля? Відібравши учасника продовжуємо гру. Запитання: 1. Що таке життєдіяльність? а) створення людиною умов життя; б) створення людиною багатства; в) створення людиною різних організмів. 2. Найважливіші фактори використання природних факторів? а) свіже повітря, сонце, блискавка. б) грім, спека, повітря. в) свіже повітря, сонце, вода. 3. Особливості купання у морі, ставку, озері, джерела? а) стрімкі течії, вири, хвилі, холодні джерела; б) водяні рослини, мулисте дно, стрімкі течі;. в) стрімкі течії, вири, хвилі, холодні джерела, водяні рослини, мулисте дно, слизьке каміння. 4. Вам необхідно викликати пожежників, ви телефонуєте за номером? а) 101; б) 103; в) 102. 5. Поділіть небезпеку на три групи: 1) природні; 2) техногенні; 3) соціальні. а) землетрус; б) транспортна аварія; в) пограбування; г) шторм; д) війна; е) аварія на промислову підприємстві, ж) вибух газу; з) гроза; и) бійка; к) повінь. 6. Як ти думаєш, куди треба рухатися після того, як вибрався з ополонки: а) туди, куди рухався; б) туди, звідки прийшов; в) в інший бік. 7. Як ти гадаєш, коли в овочах і фруктах менше вітаміну С? а) влітку; б) восени; в) взимку; г) навесні. 8. Отруєння грибами. Твоєму товаришеві недобре, напередодні він з’їв гриби. Твої дії? а) будеш давати ліки; б) виносити на свіже повітря; в) викличеш “швидку допомогу”. 9. Вибираючи харчовий продукт, ти звернеш увагу на: а) цілість упаковки; б) привабливість етикетки; в) наявність обов’язкових відомостей українською мовою. 10. Ти – пішохід. На яке світло ти переходиш вулицю: а) червоне; б) зелене; в) жовте. 11. Вийшовши з тролейбуса, як ти переходиш вулицю? а) попереду тролейбуса; б) ззаду тролейбуса; в) чи дочекатися, коли він поїде? 12. Назвати головну причину, чому не можна обходити транспорт на зупинці? а) через велике скупчення людей; б) через те, що люди на зупинках часто поспішають і не досить уважні; в) тому, що транспорт, який стоїть на зупинці обмежує огляд дороги. 13. Розташуй місце в автобусі за рівнем безпеки, починаючи з найнебезпечнішого? а) кабіна водія і передні сидіння; б) задній майданчик, проходи і виходи; в) сидіння в середній частині автобуса. 14. Ти став свідком дорожньо-транспортної пригоди автомобіля, який перевозив небезпечний вантаж. Ти? а) спостерігатимеш за розвитком подій; б) допомагатимеш рятувальникам; в) намагатимешся як найшвидше залишити місце аварії і попередити про неї перехожих. 15. Сталася дорожньо-транспортна пригода. Постраждали люди. Але в автомобілях не було аптечки. Що ти зробиш? а) надаватимеш першу допомогу підручними засобами; б) нічого не робитимеш; в) зупиниш будь – який автомобіль і попросиш автомобільну аптечку у водія? 16. Чим можна захистити органи дихання під час пожежі? а) протигазом чи респіратором; б) поліетиленовим пакетом; в) руками. 17. Трапляється, що в ліфті виникають непередбачувані ситуації. Наприклад, що робити, якщо ліфт раптово зупинився між поверхами. Хто вчинив вірно? а) той, хто намагається силоміць відчинити двері; б) той хто плаче; в) той, хто повідомляє диспетчера. 18. На твоє запитання незнайомий голос сказав, що це прийшов сантехнік або працівник служби газу? а) відчиниш двері; б) попросиш прийти пізніше; в) запросиш до квартири. 19. Чим не можна загасити бензин? а) піском; б) ковдрою; в) водою. 20. Скільки годин на добу треба спати у твоєму віці? а) 7 годин; б) 9 годин; в) 11 годин. 21. Яке покарання порушує права дитини? а) позбавлення солодкого; б) позбавлення обіду; в) заборона дивитись телевізор. | |
Переглядів: 3650 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |