Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Якось на перерві… Сюжетно-рольова гра Тема. Красиве і некрасиве у поведінці дітей. Мета. Ознайомити учнів із правилами поведінки у школі, на вулиці, спонукати їх до виконання цих правил; прищеплювати любов до усної народної творчості, розвивати уяву, фантазію. Хiд заняття. І. Органiзацiя класу. Вчитель. Дiти, сьогоднi ми з вами ознайомимося з правилами поведiнки у школi, на вулицi, будемо вчитися дотримуватись цих правил. II. Створення проблемної ситуацiї. Вчитель. Послухайте вiршi про те, як пройшла перерва у звiрят-учнiв Лiсової школи. 1-й учень. На перерву дзвоник викликає, З класу Заєць вилiтає, В Сови книгу вибиває І її не пiднiмає. 2-й учень. Ведмедик їсти взяв чимало, І раптом булочка упала. Її Лисичка розтоптала — У крихтах вся пiдлога стала. 3-й учень. Їжак шукав портфель i книжку, А витяг паперову мишку. Вiн грався всю перерву нею, Так i злетiв час за гульнею. Вчитель. Чи правильно поводилися звірята під час перерви? Яких помилок допустилися Заєць, Лисичка, Їжак? (Вiдповiдi учнiв). Звiрята перший день у школi Не знають, як себе вести. Їм буде важко далi вчитись, І треба їм допомогти. III. Рольова гра «Я повiв би себе так». IV. Читанyя тексту з Андрiйкової книжки «Як поводитися на перервi». V. Робота iз скоромовками, мирилками, лiчилками. Вчитель. Чимало цiкавих занять може бути у вiльний час. Он дiвчата змагаються, хто без помилок скоромовку зумiє проказати. Спробуймо i ми. Якi скоромовки ви знаєте? (Дiти розповiдають). Швидко, без помилок навчилися дiвчатка промовляти скоромовки. А в кого найкраще виходить — не визначать. Навiть посварилися трохи. Давайте, дiти, пригадаємо мирилки i навчимо дiвчаток. (Iнсценізацiя мирилок.) А ось хлопчики зiбралися грати у гру «Панасе, Панасе, на чому стоїш?». Давайте розсудимо їх, полiчивши, щоб не сварилися. Якi лiчилки ви знаєте?
(Учні розповідають. Грають у гру).
Вчитель. Ось як цiкаво i змiстовно можна провести вiльний вiд урокiв час. А зараз послухайте вiрш про хлопчикiв. Пiдводили цi хлопцi цiлий клас: Дурносмiх, Крутько i Точиляс. Вiтько-Крутько крутився на всi боки, У Дурносмiха лопалися щоки. А Точиляс мiг говорить годину, Його слова - пуста балаканина. Не вмiли хлопцi брегти хвилини, Була в щоденниках погана в них картина. — Чи подобаються вам цi хлопчики? — Якi поради ви б їм порекомендували? VI. Гра «Як би вчинив ти?». Робота за малюнками. 1. Хлопчик хоче про щось запитати дiвчинку. Чи правильно вiн це робить? Як би зробили це ви? 2. Бабуся посковзнулася i впала. Два хлопчики стоять бiля паркану i смiються. Як би повiвся тут ти? 3. Як ви вчините, коли побачите, що хлопчик вилiз на дерево до гнiзда пташки? VII. Практичнi вправи. Пропоную дiтям показати, як заходять в школу, клас, як вiтаються зi старшими, вчителями, друзями-однокласниками. VIII. Пiдсумок заняття. | |
Переглядів: 7792 | Рейтинг: 3.3/3 |
Всього коментарів: 0 | |