Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Відкриття тижня математики Зала святково прикрашена. На стiнах прикріпленi плакати з висловами: Математика — цариця всіх наук. Ян Снядецький Арифметика — наче вхідна брама до всiх інших наук, бо без її пiзнання нiхто не може зробити жодного кроку вперед до храму науки. Феофан Прокопович У величезному саду геометрії кожний може паідібрати собi букет за смаком. Давид Гілберт Математику вже навiть задля того треба вчити, що вона розум до ладу приводить. М.В.Ломоносов Звучить пiсня «Дважды два — четыре». Музика В. Шаїнського, слова М.Пляцковського). 1-й ведучий. Увага! Увага! Послухайте нас! Цiкаву новину Повідати час. 2-й ведучий. Увага! Увага! Не слухайте мимоволi. Тиждень науки Вiдкривається в школi. 1-й ведучий. Тиждень казковий, незвичний. А зветься він — математичний. Хто розум, увагу, винахідливість має, Нехай у гостi до нас завітає. 2-й ведучий. А хто ще не встиг Математику полюбити, Ми з тим збираємось мiцно дружити. Бо поведемо всiх по дорозi до знань: Обчислнвь, задач, мiркувань та рiвнянь. 1-й ведучий. Дiти, а ви дружите з математикою? 2-й ведучий. Як ви думаєте, для чого вона нам потрiбна? 1-й ведучий. Послухайте iсторiю. Вона трапилася з однією дiвчинкою, яка не хотiла вчити математику. Дiвчинка Оленка математики не знала. Хоч в школi вона вчилась, та все вiдставала. Домашні уроки не хотiла писати, А тільки перерва, то чути: «Галинка, дай швидше списати». Не вчила таблиць, правил не вчила, А все сміялась та хихотіла. Не вміла додати, помножить не вміла, Бо з математикою вона не дружила. Сором було їй іти в магазин, Бо продавці усі знали, Що Оленка – ледача, невміла – Навіть грошей рахувати не вміла. 2-й ведучий. Діти, а з вами такого не бувало? 1-й ведучий. Ой, хтось до нас іде в гості. Ви здогадалися, хто це? 2-й ведучий. Так, правильно. Це Знайко та Незнайко. 1-й ведучий. Знайку, Незнайку! Чого це ви прийшли до дітей? Знайко. Я прийшов зі своїм другом Незнайком, щоб ви його переконали в тому, що треба вивчати математику, бо він нізащо цього робити не хоче. 2-й ведучий. Незнайку, чому ти не хочеш вчити математику? Незнайко. А навіщо вона мені? Без цих знань можна і обійтися. 1-й ведучий. Діти, а давайте зараз разом з Незнайком переконаємось, чи потрібно вчити математику чи ні. 2-й ведучий. Незнайко, уяви, що тобі терміново треба до магазину. А до магазину можна пройти навпростець або через міст. Навпростець відстань від твого будинку до магазину 30м, а через міст 20м, а потім ще 40м. Який шлях буде коротший? Незнайко. Звичайно, що через міст, бо там дорога краща, і цікавіше йти. 1-й ведучий. Діти, а як думаєте ви? Знайко. Бачиш, Незнайку, ти помилився, бо треба було додати числа 20 і 40. І порівняти цю суму з числом 30. А додавати ти не вмієш. 2-й ведучий. Незнайку, а спробуй дати відповіді на такі питання: Скільки ніг у карася? Незнайко. Та, звісно , що дві, бо у мене їх також дві. 1-й ведучий. Діти, а як ви думаєте? 2-й ведучий. Скільки крил у поросяти? Незнайко. У пташки два крила, а у поросяти чотири. Так швидше і вище можна злетіти. 1-й ведучий. Діти, а що на це ви скажете Незнайку? 2-й ведучий. Скільки лап у індика? Незнайко. Мабуть дві. 1-й ведучий. Діти, а як би ви відповіли на це запитання? 2-й ведучий. Скільки гребенів у гусеняти? Незнайко. Це я вже точно знаю: один гребінь. 1-й ведучий. Діти, це правда? Знайко. Бачиш, Незнайку, весь час ти помилявся. А все тому, що не вчиш математику. 2-й ведучий. Незнайку, то ти переконався, що математичні знання дуже всiм необхідні. Незнайко. Не дуже я й переконався, бо на всi запитання відповідав сам. Нехай тепер дiти відовiдають, а я послухаю, чи правду вони говорять. 1-й ведучий. Ну що ж, дiти, переконаємо Незнайка, що ми добре знаємо математику. 2-й ведучий. Отже, подумаємо над такими запитаннями. Півень на базар ходив, 50 кептарикiв купив. Вдягся сам, вдяглася квочка, Сiм синів вдяглись, три дочки. Решту кептариків одягли журавлики. Скiльки ж кептариків одягли журавлики? (38) 1-й ведучий. Назвати 5 днiв підряд, не називаючи нi чисел мiсяця, нi днів тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра). 2-й ведучий. У дитячому садку обiдало 10 дітей. Няня принесла один десяток яблук. Чи вистачить кожнiй дитинi по одному яблуку? (Так). 1-й ведучий. Гриць з бабусею пiшли в магазин. Бабуся купила 2-й ведучий. У дiвчинки було 4 копiйки. Якi монети могли бути в дiвчинки? (1 к., 1 к., 1к., 1 к.; 1 к., 1 к., 2 к.; 2 к., 2 к.). 1-й ведучий. Ну що, Незнайку, побачив, що діти на всi запитання дали правильнi вiдповідi, а все тому, що вони ходять в школу i вчать математику. Знайко. Ну що, друже, переконався, що треба вчити математику. Незнайко. Тепер переконався. Обiцяю, що теж буду i вчити. Я буду старатися. 2-й ведучий. Дiти, до нас знову хтось іде у гостi. (З’являється Математика — дiвчина у розкiшній, гарнiй сукнi, а на головi — корона). Я — Математика, всiх наук цариця. Я ваша вiрна помiчниця Хоч суворою буваю, Та усе на свiтi знаю. Що помножить, як вiднять, Подiлити як, додать. У цьому всьому я лад знайду І не дам потрапити в біду. Нехай голос мiй далеко лине: Вивчайте, вивчайте, вивчайте мене! Я чула всю вашу розмову i вирішила до вас завітати. Приємно, що дiти дуже добре мене знають, i навiть сьогоднi в цьому переконався Незнайко. Я хочу вас усiх запросити до мене в гостi, i тому вручаю вам запрошення. (Математика вручає старостам кожного класу листівки-запрошення, у яких зазначено час проведення певного заходу). Математика. Дiти, то ви прийдете до мене? Я кажу усiм до побачення, тому що ще поспішаю не в одну школу завітати. 1-й ведучий. І ми прощаємося з вами. До нових зустрiчей!
Цицюра С.М. м. Сарни
Рівненська обл.
| |
Переглядів: 10674 | Рейтинг: 2.8/6 |
Всього коментарів: 0 | |