Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
8 Березня Сценарiй свята для учнiв 3 - 4-х класiв Починають двоє ведучих розмовою мiж собою. Брат. Сьогоднi тато рано встав, Палити сигарет не став... Вiн за снiданком не бурчав, І пес на нього не гарчав... Сестра. Вiн не впустив котлету, Не кутався в газету, На стiл вiн кави не пролив, І навiть чашку сам помив! Вiн мамi нiжно посмiхавсь. Що ж трапилось? Брат. Я здогадавсь, Чому такий наш тато. Та це ж жiноче свято! Учителька. То був, звичайно, жарт, а тепер до серйозної розмови. Кiлька учнiв виходять на сцену. 1 учень. На щиру розмову Зiбрались ми з вами. Розмову сьогоднi Присвятимо мамам, А також бабусям, сестричкам, дiвчатам. Усiх вас з жiночим вiтаємо святом! 2 учень. На мамине свято земля оживає І сонечко в небi так ясно сiяє. І небо таке голубе! На мамине свято верба розцвiтає І пролiсок в лiсi матусю вiтає. 3 учень. І вас, нашi рiднi, коханi матусi, І вас, нашi нiжнi, ласкавi бабусi, Із святом жiночим вiтаємо вас! Приймiть найщирiшi вiтання вiд нас! 4 учень. Бажаєм вам радостi, щастя й любовi! Бажаєм, щоб завжди були ви здоровi! Коханi матусi i рiднi бабулi, Хай довгi лiта накує вам зозуля! Хлопчик. Iз святом жiночим Вiтаю я тата!!! Дiвчинка. Це ж свято жiноче, а тато... Хлопчик. Дарма! Колись же потрiбно його привiтати, Бо iншого свята у тата нема! Вчителька. А тепер подивiться у виконаннi учнiв нашого класу невеличку п’єсу, яка так i називається: «ЧИ ПОТРIБНЕ ЧОЛОВIЧЕ СВЯТО?» На сценi квартира. Мама протирає посуд, тато i син за столом жують печиво. Син. Тату, хочу запитати Поясни, прошу, менi. Є чомусь жiноче свято, А для нас з тобою — нi! Є, звичайно, для солдатiв, Воякiв, фронтовикiв, А чому немає свята Просто для чоловiкiв? Тато. Як немає? Свят багато! От Новий, наприклад, рiк. Навiть це жiноче свято Хто святкує? Чоловiк! День народження додай ще... Син. Але ж вiн є i в жiнок! Скривдили мужчин! А за що? Тато (посмiхається). Ну й тямущий в нас синок! Мама. Хочеш свята? В чiм розмова? Буде свято — день назви! Тiльки вже обiд святковий Готуватимете ви! Вчителька. Це була гумореска, а насправдi, я впевнена, ви всi допомагаєте своїм мамам по господарству. Чи не так? (Так.) Про це нам розповiсть п’єса у виконаннi учнiв класу. ПИРIГ І3 СЮРПРИЗОМ Дiйовi особи: тато, мама, дiти - Маринка, Сергiйко, Сашко. Тато. Дiти, скоро буде свято. Залишилося два днi. Маринка. Треба маму здивувати! Тато. Доручiть сюрприз менi. Я спечу пирiг святковий. Сашко. Як тодi, на Новий рiк? Сергiй. Торт у виглядi пiдкови? Маринка. Так тодi пекла пирiг Наша мама... Тато. Ну то й що? Батько вам тодi нащо? Ми спечем пирiг не гiрший, Ще смачнiшим буде й бiльшим! Маринка. А ти знаєш, як робити? Сергiй. Треба тiсто замiсити. Сашко. А що треба в тiсто класти? Ну, напевно... цукор, масло... Сергiй. Борошно, мабуть, згодиться. Маринка. Так! Потрiбна ще й кориця. Сашко. Яйця треба i ванiль! Тато. І, здається, соду й сiль. Маринка. Ще й iзюму треба трiшки! Сашко. Не забудьте про горiшки! Тато. За роботу, дiтлахи! Ось вам чистi фартухи! Всi зав‘язують фартушки. На календарi - 8 Березня. Дiти несуть свiй «пирiг», це коробка з крупою, прикрашена квiтами з паперу. Мама стоїть бiля стола. Маринка. Мамо! Ми тобi на свято торт спекли. Це ми самi! Я, Сергiй, Сашко i тато! Всi (хором). Це дарунок наш тобi! Мама. Ой, спасибi, мої любi! Тато. Принеси, Сергiйку, нiж! Доню, дай велике блюдо. Подають нiж i блюдо. Сашко. Мамо, ну давай же, рiж! Мама (рiже). Щось не рiжеться, не знаю, Тут, здається, щось стирчить... Тато (нахиляється до пирога). Це ж мiй ключ! А я шукаю! А вiн, капосний, мовчить! Мама. Тут iще якась «начинка»... Маринка. Ой! Та це ж мiй олiвець! Сергiй. Ну й роззява, ти, Маринко! Мама. Тут ще й синiй гребiнець. Вiддає Маринцi. Сергiй (смiється). Може, там iще щось є? Мама. Є! Ось маєш. Сашко. Це моє! Бере солдатика. Мама. І, нарештi, папiрець... Сергiй (злякано). Я пропав, це все, кiнець! Це, мабуть, щоденник мiй. Маринка. Ну й роззява ти, Сергiй! Усi стають навколо пирога, дивляться розгублено. | |
Переглядів: 10972 | Рейтинг: 3.6/31 |
Всього коментарів: 0 | |