Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Мелодії сердець

Ведучий.

Як приємно чути пiсню, та ще й про кохання, звiсно...

Пiсню гарну i чутливу вам дарує майстер спiву.

(Учень виконує пiсню «Косички твои да бантики»).

 

Конкурс 3. Комплiменти

Ведуча.

Гарнi є в життi моменти.

Це, наприклад, комплiменти.

Нашi хлопчики старались,

натомились, написались.

Самотужки залюбки

змайстрували лiтаки...

А тепер прошу, будь ласка,

пригадайте давню казку,

Як царевичi стрiляли,

собi пару обирали.

Шкода, стрiл у нас немає,

зате лiтаки лiтають.

Щойно лiтачок майне, хлопчик пару обере.

(Хлопчики пускають паперовi лiтачки, на яких написанi комплiменти. Чим бiльше написано комплiментiв, тим бiльше балiв отримає учасник. До того ж, вiдбувається новий розподіл на пари. Хлопчик обирає ту дiвчинку, біля якої приземлився його лiтачок).

 

Конкурс 4. Святкова страва

Ведучий.

Доки журi визначає краще хто iз вас «лiтає»,

Перейдемо до завдання, нового випробування...

Гарну страву зготувати доведеться вам, малята,

І представити її гостям та чесному журi.

(Пари готують страви, розповiдають про них).

 

Ведуча.

Час настав сердечка взяти,

новi пари поєднати.

Ви за кольором уважно дивiться,

щоб не помилиться!

(Діти обирають сердечка, вирізанi з кольорового паперу: окремо хлопчики, окремо дiвчатка. Потім за кольорами, що співпадають, шукають пару. Звучить пiсня Алсу «Дует»).

 

Конкурс 5. Валентинки

Ведучий.

Кожна людяна дитинка виготовила валентинку.

Складно ж як її зробити! А ще важче оцiнити!

Та журi хай не дрiмає, швидше кращу обирає.

(Дiти демонструють валентинки, журi оцiнює).

 

Ведуча.

Валентинки пречудовi!

Стiльки вкладено любовi!

З радiстю будуть їх приймати

Прекраснi адресати.

(Вручення валентинок).

 

Ведучий.

Солодко одразу стало й про солодощi згадали.

Вони повиннi помагати нам новi пари обирати.

(Хлопчики і дівчатка з окремих торбинок виймають цукерки. Потiм за однаковими цукерками шукають собi нову пару).

 

Конкурс 6. Декламатор

Ведуча.

Здавна лицарi змагались

у ораторськiм мистецтвi

і читали гарнi вiршi

своїм милим дамам серця.

Ось ми з вами пограємо,

гарно вiршi почитаємо.

(Учні декламують вiрші про дружбу, кохання, вiрнiсть вiдомих українських та російських поетів. Журі оцiнює виразнiсть).

 

Конкурс 7. Ми — творцi-письменники

Ведучий.

В нашiм класi творчi дiти,

твори пишуть залюбки.

Просимо оголосити,

Кращi твори в нас якi.

(Напередодні свята дітям було запропоновано написати твори «Кого я люблю найбiльше», «Моя подруга», «Мiй товариш» та iн. Журi оцінює твори. Кращi зачитують).

 

Конкурс 8. Сюрприз

Ведуча.

Кожен з нас сюрпризи любить,

бо не знає що чекати:

Хтось з вас пiсню заспiває,

вiрш розкаже чи заграє;

Хтось захоче станцювати...

Тож запрошуєм, малята,

вас сюрпризи показати.

(Діти показують номери художньої самодіяльностi, підготовленi вдома з батьками. Члени журi підводять пiдсумки, оголошують результати).

 

Номiнації

1. Валентин i Валентина.

2. Мiс та мiстер елегантнiсть.

3. Мiс нiжнiсть та мiстер мужнiсть.

4. Мiс чарiвнiсть, мiстер героїчнiсть.

5. Мiс романтичнiсть, мiстер впевненiсть.

6. Мiс гармонiя, мiстер галантнiстъ.

7. Мiс та мiстер талановитiсть.

8. Мiс та мiстер поетичнiсть.

9. Мiс чуйнiсть, мiстер стiйкiсть.

10. Мiс грацiя, мiстер спритнiсть.

11. Мiс та мiстер вихованiсть.

12. Джентльмен та ледi.

13. Мiс та мiстер кмiтливiсть.

14. Мiс та мiстер доброта.

 

Примiтка. В усiх конкурсах хлопчики та дiвчатка оцiнюються окремо. Переможцi визначаються за бiлъшою кiлькiстю балiв. Протягом усього змагання пари постiйно змiнювалися, для того щоб можна було залучити усiх дiтей, якщо в класi рiзна чисельнiсть хлопчикiв та дiвчаток.

(Усі віршовані рядки, використані в сценарії, Ольги Іванової).

 

Додаток

Вiрш про всяк випадок

Хобi маю я цiкаве: щоб не сумувати,

У хвилини вiдпочинку люблю танцювати.

Хоч здається несерйозним декому заняття,

Вимага воно терпiння, вмiння i завзяття.

 

Слух музичний, ритм, рахунок — необхiднi речi.

Здiбностi до танцiв мати треба теж, до речi.

Мову рухiв, мову жестiв так цiкаво знати!

У таночку запальному душу передати.

 

Звуки музики привiтнi кличугь до таночка,

Адже я — натхненна й щира України дочка.

Тож за звичаєм народним, гречним та прадавнiм,

Покажу своє умiння в музичнiм вiтаннi!

(Слова Ольги Іванової).

 

                         *     *     *

Я — прекрасна i розкiшна королева ночi.

Мов зiрки у темнiм небi, сяють мої очi.

Сукню гарну та практичну вам продемонструю.

З целофанових пакетiв я її майструю.

 

Вдень торбинками з базару можна все носити,

А увечерi — не сором на танцi ходити!

Ця практична диво-сукня від дощу врятує,

Своїм гарним чорним блиском хлопцiв причарує.

 

Її шумне шарудiння музика заглушить,

А покрiй такий чудовий — не тисне, не душить.

Як порвалася — не треба її підшити.

Можна кинути у пiч — не шкода спалити.

 

Але краще вже в утиль здать на переробку

І отримати нову з пластика обгортку.

Закликаю вас усiх такi сукнi шити!

Зекономим на харчi — зможемо прожити!

(Слова Ольги Iванової).

                                                            Іванова О.М.            с. Хащувате

                                                                    Кіровоградська обл..

Категорія: Класні виховні заходи | Додав: [ADM]Irina (23.01.2009)
Переглядів: 2681 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!