Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Готуємось до батьківських зборів [ Додати статтю ]

“Форми і методи роботи з батьками”
                “Форми і методи роботи з батьками”
                              Ділова гра з елементами тренінгу



 І. Організаційний момент.
Учасники гри сідають у замктуте коло.

 IІ. Оголошення теми та мети засідання.

 ІІІ. Вітання.
Учасники по колу називають своє ім’я та коротко кажуть про свої очікування.

ІV. Прийняття правил.

V. “Мозковий штурм”
І у батьків і у школі в центрі уваги дитина. Яку ж виховну мету ставлять перед собою вчителі, яку - батьки? 

/на дошці ЗВР (заступник директора з виховної роботи) записує все, що говорять групи “батьків” та “вчителів”/
Мета                               Вчителі                              Батьки
  ...                                      ...                                       ...

  ...                                      ...                                       ...

ЗВР: Отже, мета щодо виховання дітей і у батьків, і у дітей однакова.Чи можна вирішити всі завдання окремо? Щоб виховати дитину такою, як ми хочемо, потрібно організувати творчу співпрацю вчителів, учнів, батьків у навчальено-виховному процесі.
Співпрацю школи і батьків може організувати вчитель. Це наш прямий обов’язок в роботі з батьками. У батьків здебільшого немає педагогічної освіти. Наше завдання надати їм необхідні знання, поради в плані виховання дітей.

/представлення тематики батьківського всеобучу згідно вікових особливостей дітей/

VІ. Робота в групах.
1) об’єднання в групи; розподіл обов’язків.
2) виконання завдань групами /10 хв./
- Основні етапи/напрямки роботи/ з батьками
  +демонстрація таблиці
- Методи вивчення сім’ї
  +демонстрація таблиці
  +демонстрація додатків – анкети, тести… по вивченню сім’ї
  - Форми роботи з батьками
  +демонстрація таблиці
- Тематика батьківських зборів згідно вікових особливостей дітей ( 1-4, 5-8, 9-11 кл.)
  +демонстрація таблиць
3) Пропозиція придумати анти-правила щодо роботи з батьками
  +демонстрація таблиці “Якщо ти хочеш, щоб батьки НЕ прийшли на батьківські збори, то…”

VІІ. Рухалка “Пересадки”
ЗВР: Ви всі – батьки. Якщо вас стосуються мої слова – робіть те, що я вам скажу.
Встаньте і сядьте на вільні стільці ті,
- у кого є діти;
- у кого погана дитина;
- кому дитина хоч раз завдавала прикрощів;
- хто любить свою дитину більше, ніж кого-небудь і що-небудь у світі.
  +демонстрація плакату “Моя дитина – найкраща” (мати, батько).

ЗВР: Чи згодні ви з таким твердженням?
Виходячи із цього і потрібно будувати свою роботу з батьками, пам’ятаючи, що б дитина не зробила, якою вона б не була, для батьків вона – найкраща. 

VІІІ. Робота в групах /20 хв./
Вибрати тематику батьківських зборів, розробити їх проведення, представити за планом:
- форма проведення;
- тема;
- мета;
- вікові групи;
- обладнання;
- запрошені;
- план проведення

ІХ. Огляд методичної літератури по роботі з батьками.

Х. Заключний етап.
Враження від засідання. Результати очікувань.

Проведена заступником директора школи з виховної роботи Моренець Н.М. з класними керівниками

http://liubech-school.narod.ru/

Категорія: Готуємось до батьківських зборів | Додав: [ADM]Irina (24.05.2009)
Переглядів: 6552 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!